Του Pablo Polo
Το νέο Σαντιάγο Μπερναμπέου διαμορφώνεται. Μένει ακόμη πολλή
δουλειά για να δούμε αυτό που θα είναι ένα απ’τα κοσμήματα του πρότζεκτ, την
αναδιπλούμενη στέγη, αλλά οι ελιγμοί που έχουν ξεκινήσει σήμερα το πρωί είναι
κάτι παραπάνω από καθοριστικοί. Οι εργάτες ξεκίνησαν νωρίς το πρωί να σηκώνουν
ένα απ’τα δοκάρια που θα επιτρέπουν την υποστήριξη και το άνοιγμα και το
κλείσιμο της στέγης.
Ένα σιδερένιο φίδι βάρους 1.000 τόνων κινούταν με μόλις τρία
μέτρα την ώρα. Μερικοί οπαδοί σταματούσαν στο πεζοδρόμιο της Paseo de la
Castellana για να παρακολουθήσουν μια κάτι περισσότερο από σχολαστική δουλειά,
επειδή δεν είναι καθόλου εύκολο να μετακινήσεις μια μάζα σιδήρου τέτοιου
μεγέθους, μήκους πάνω κάτω όσο κι ένας αγωνιστικός χώρος, και βάρους. Δύο
γερανοί σταθεροποιημένοι στα δύο δοκάρια που βρίσκονται ήδη στην κορυφή κάθε πετάλου,
τραβούσαν τη δοκό χρησιμοποιώντας ένα σύστημα καλωδίων και τροχαλιών. Υπάρχουν
ακόμα δύο στο έδαφος και κατά τη διάρκεια αυτών των μηνών θα ανέβουν στην
κορυφή του σταδίου. Οι πιο περίεργοι κοίταζαν άφωνοι τη δουλειά των εργατών.
