Ο Ζιντάν επαίνεσε τον επιθετικό της Ρεάλ Μαδρίτης, ο οποίος σημείωσε δύο γκολ κι έδωσε μια ασίστ: "Για ανθρώπους που τους αρέσει το ποδόσφαιρο, το να βλέπεις τον Καρίμ είναι μια πολυτέλεια γιατί τον απολαμβάνουμε".
Ο Zinedine Zidane μίλησε στο flash interview μετά τη νίκη
των λευκών στο Μπαλαΐδος (1-3). Ο προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης έδειξε ικανοποιημένος
με τη νίκη της madridista ομάδας πριν τη διακοπή των εθνικών ομάδων. Αυτές
είναι οι εντυπώσεις του Γάλλου.
Κλειδί για τη νίκη
Είναι ένα ολοκληρωμένο παιχνίδι. Ερμηνεύσαμε πολύ καλά.
Ξεκινήσαμε δυνατά με κατοχή μπάλας. Το κρίμα είναι το γκολ που δεχτήκαμε λίγο
πριν το διάλειμμα. Μετά υποφέραμε λίγο περισσότερο στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά
αξίζαμε τη νίκη. Είναι πολύ σημαντικό να συνεχίσουμε με αυτό που κάνουμε.
Αυτό που σας άρεσε περισσότερο
Χωρίς τη μπάλα ήμασταν πολύ καλοί, δυνατοί, κλείνοντας τους
χώρους. Στη συνέχεια, όταν πρόκειται να παίξουμε, ξέρουμε τι μπορούμε να
κάνουμε με τη μπάλα και σήμερα το κάναμε πολύ καλά και επίσης όλη την ώρα. Όταν
σου βάζουν ένα γκολ, το παιχνίδι αλλάζει. Εμείς όχι, είχαμε κάποιες δυσκολίες,
αλλά συνεχίσαμε στο παιχνίδι. Αυτό δείχνει τον χαρακτήρα που έχουμε.
Δέκατο παιχνίδι χωρίς να χάσετε
Μέσα στη σεζόν έχεις στιγμές δυσκολίας, όπως όλοι. Τώρα
είμαστε καλά, ξεκινάμε το τελικό κομμάτι και είναι σημαντικό. Πιστεύουμε σε
αυτό που κάνουμε. Τώρα λες ότι υπάρχει μια διακοπή των εθνικών. Το κρίμα είναι
ότι πολλοί φεύγουν στην εθνική ομάδα και θα παίξουν με την εθνική ομάδα. Δεν θα
ξεκουραστούν. Είναι λίγο στενάχωρο για μένα ως προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης. Αλλά
εντάξει, καλύτερα έτσι. Καλύτερα να ξεκουραστούν όσοι πρόκειται να μείνουν.
Η αξία του θριάμβου
Ναι, η Celta είναι μια πολύ καλή ομάδα, εάν δεν είσαι προσεκτικός,
σου προκαλεί δυσκολίες με το εσωτερικό της παιχνίδι. Αυτό ήταν το κλειδί,
ερμηνεύσαμε το παιχνίδι πολύ καλά, είναι τρεις βαθμοί και να συνεχίσουμε.
Benzema
Καλά κάνεις που με ρωτάς γι’αυτόν γιατί είναι γαμάτος. Για
τους ανθρώπους που τους αρέσει το ποδόσφαιρο, το να βλέπεις τον Karim είναι μια
πολυτέλεια γιατί τον απολαμβάνουμε και επίσης και τους συμπαίκτες του. Πρέπει
να συνεχίσουμε γιατί ο Karim κάνει τη διαφορά κι αυτός γνωρίζει ότι οι
συμπαίκτες του είναι σημαντικοί.
Μετά, ο Ζιντάν προσέφερε τη τηλεματική συνέντευξη Τύπου.
Δέκα παιχνίδια χωρίς να χάσετε. Έχετε την αίσθηση ότι θα αντέξει
το κέντρο σας;
Γνωρίζουμε το πρόγραμμα, ότι υπάρχουν πολλά παιχνίδια. Αλλά
θα συνεχίσουμε. Οι παίκτες αυτή τη στιγμή είναι καλά και πρέπει να το
εκμεταλλευτούμε. Υπάρχουν δύο που φεύγουν με την εθνική ομάδα, θα παίξουν άλλα
παιχνίδια κι αυτό για μένα ως προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης δεν είναι το ιδανικό,
αλλά έτσι είναι, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Θα θέλατε να πήγαινε στην εθνική ομάδα ο Benzema;
Εσύ δεν το κατανοείς που δεν πάει, εγώ δεν το κατανοώ που
δεν πάει... Για μένα, ως προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης, καλύτερα για μας. Αυτό
που έχει κάνει σήμερα είναι θεαματικό. Χαίρομαι γιατί είναι εργατικός και θέλει
περισσότερα. Απ’το 1ο λεπτό έχουμε πάει για το παιχνίδι και αξίζαμε
τη νίκη.
Θα πάει ο Ράμος στην Ισπανία;
Ο Sergio θα πάει στην Εθνική Ομάδα. Τις προάλλες είχε μόνο
ένα χτύπημα. Θα παίξει μέσα σε πέντε μέρες, δεν θα υπάρξει πρόβλημα και θα του’ρθει
καλά.
Είστε στην καλύτερη στιγμή της σεζόν;
Πρέπει να συνεχίσουμε με αυτό που κάνουμε. Πρόσφατα υπάρχουν
πολλά πολύ καλά παιχνίδια. Μπήκαμε σε ένα τελικό στάδιο όπου παίζονται όλα και
είμαστε ευχαριστημένοι με το πώς συμπεριφέρεται η ομάδα, πώς είμαστε σωματικά,
πώς αμυνόμαστε... Κάναμε ένα θεαματικό πρώτο ημίχρονο, αλλά ερμηνεύσαμε πολύ
καλά τις επιθετικές φάσεις τους όταν έπαιξαν πολύ από μέσα.
Γιατί είναι δυσκολεύεται τόσο η Μαδρίτη να κλείσει τους
αγώνες;
Δεν το ξέρω. Παίζεις ενάντια σε ομάδες που δεν είναι εύκολο.
Δεν θα βάζουμε πέντε γκολ κάθε φορά που παίζουμε. Στο ποδόσφαιρο πρέπει να αποδεικνύεις
και είναι περίπλοκο. Κρατάω το παιχνίδι που κάναμε, υποφέροντας στο δεύτερο
ημίχρονο, αλλά ελέγξαμε το παιχνίδι πολύ καλά και αξίζαμε τη νίκη μας.
Η θέση του Valverde. Τι του ζητάτε εκεί;
Δεν ήταν η θέση να παίξει εξτρέμ. Έχει ερμηνεύσει το
παιχνίδι πολύ καλά. Τα’χει κάνει πολύ καλά κοντά στον Karim. Η ενέργειά του μας
δίνει πάρα πολλά και χαιρόμαστε.
Θα σας έρθει καλά η διακοπή στο καλό σερί που βρίσκεται η
ομάδα ή θα προτιμούσατε να μην αποσυνδεθείτε;
Ούτε το ένα ούτε το άλλο. Είναι το πρόγραμμα. Πρέπει να
ξεκουραστούμε. Είμαστε ικανοποιημένοι που μπορούμε να σταματήσουμε λίγο με μια
νίκη. Φυσικά. Μια καλή νίκη και τρεις πολύ σημαντικοί βαθμοί για μας.

