Του Pablo Polo
Συμφωνία καθοδήγησης με την Legends, παγκόσμιος ηγέτης στην
εκμετάλλευση των αθλητικών εγκαταστάσεων
Το νέο Bernabéu, του οποίου η μεταρρύθμιση
θα αδειοδοτηθεί στις αρχές του 2019, συνεχίζει να κάνει βήματα αναζητώντας τον
καλύτερο τρόπο για να πάρει όφελος από ένα στάδιο που θα’ναι η πρώτη πηγή εσόδων
του συλλόγου στο μέλλον. Το λευκό club γνωρίζει ότι πίσω απ’το περιμετρικό δέρμα που θα καλύψει το
περίβλημα και που αποδεικνύεται το πιο ελκυστικό, μέσα υπάρχει μια πολύ
εμπεριστατωμένη δουλειά με τη σκέψη στον καλύτερο τρόπο για την αξιοποίηση του
νέου γηπέδου: απ’τις νέες εμπορικές περιοχές, το νέο μουσείο και τις νέες
τεχνολογικές υπηρεσίες για να ανταποκριθούν στην πρόκληση ενός ψηφιακού Bernabéu.
Για το λόγο αυτό, η Μαδρίτη έχει υπογράψει μια σύμβαση καθοδήγησης
με την πολυεθνική Legends,
μια εταιρεία που εργάζεται στις πέντε ηπείρους και είναι ηγέτης στην αγορά των επιχειρηματικών
γραμμών για τους αθλητικούς χώρους. Στην Ισπανία, έχει δουλέψει με τη
Μπαρτσελόνα για το νέο Καμπ Νόου και με την Ατλέτικο για μια Premium υπηρεσία στο
Wanda, αλλά στις
Ηνωμένες Πολιτείες έχει κάνει το ίδιο με το Yankee Stadium, το AT&T Stadium
των Dallas Cowboys
του NFL, και στην
Πρέμιερ Λιγκ σε χώρους όπως το νέο στάδιο της Tottenham ή ένα πρότζεκτ φιλοξενίας για
το Etihad της
Μάντσεστερ Σίτι το οποίο έχει μετατρέψει στον ηγέτη σ’αυτόν τον τομέα στην
αγγλική Liga.
Η Μαδρίτη γνωρίζει ότι το Bernabéu
μόνο λόγω της θέσης του προσφέρει πολλές περισσότερες δυνατότητες από ό, τι
συμβάλλει τη σήμερον ημέρα. Μάλιστα, το επιχειρηματικό σχέδιο που σχεδιάστηκε
απ’το club φιλοδοξεί να πάρει ετησίως 150 εκατομμύρια ευρώ περισσότερα σε σχέση
με τα 173 εκατομμύρια που δημιούργησε το τελευταίο οικονομικό έτος και να
χρηματοδοτήσει έτσι το δάνειο των 525 εκατομμυρίων που θα ζητήσει από μια
τράπεζα για κάνει τη μεταρρύθμιση.
Η σελίδα της στήλης στο facebook: