News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Mbappé: «Είμαι απελευθερωμένος»

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2024

Του Andrés Onrubia

Ο νέος παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης μίλησε στη Γαλλία μετά την υπογραφή του. «Θέλω να ευχαριστήσω τον Florentino Pérez, που με εμπιστεύτηκε απ’την πρώτη μέρα», είπε.


Λιγότερο από 24 ώρες αφότου ανακοινώθηκε ως νέος παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης, ο Kylian Mbappé εμφανίστηκε σε συνέντευξη Τύπου, ως αρχηγός της εθνικής Γαλλίας, την παραμονή του αγώνα με το Λουξεμβούργο. Στην αίθουσα Τύπου στο Σεντ-Συμφοριέν, στάδιο της Μετς, ο επιθετικός έδωσε μια ομιλία πριν απ’τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων, ευχαριστώντας τη Ρεάλ Μαδρίτης, αναγνωρίζοντας ότι «εκπληρώνει ένα όνειρο» και, επιπλέον, είπε ότι, χωρίς τον Λουίς Ενρίκε και τον Λουίς Κάμπος δεν θα’παιζε με την PSG καθ’όλη τη διάρκεια της σεζόν, η οποία του είπε βίαια ότι δεν θα’παιζε, όταν αρνήθηκε να ανανεώσει.

Ομιλία πριν απαντήσει σε ερωτήσεις:

«Πριν ξεκινήσω αυτή τη συνέντευξη Τύπου, ήθελα απλώς να πω λίγα λόγια. Όλος ο κόσμος γνωρίζει την είδηση, είναι επίσημο, θα είμαι παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης για τουλάχιστον τις επόμενες πέντε σεζόν. Είναι μια απέραντη ευχαρίστηση, ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Είναι πολύ συναρπαστικό. Είμαι πολύ χαρούμενος, απελευθερωμένος, ανακουφισμένος και εξαιρετικά περήφανος. Αυτός είναι ο σύλλογος στον οποίο ονειρευόμουν πάντα να είμαι, γι' αυτό θέλω να τους ευχαριστήσω. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος με την ιδέα να πάω σε αυτόν τον μεγάλο σύλλογο, τον καλύτερο στον κόσμο. Νιώθω πολύ ταπεινός μπροστά στην προοπτική και πέρα απ’τον Florentino Pérez, που μ’έχει στηρίξει απ’την πρώτη στιγμή, θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης όλους τους ανθρώπους που μου έστειλαν μηνύματα κι όλους όσους συνέβαλαν σ’αυτήν την επιχείρηση. Είναι μια μεγάλη μέρα για μένα. Αλλά πρέπει να επιστρέψω σε πιο λογικά πράγματα. Έχω ευθύνες ως αρχηγός της εθνικής Γαλλίας κι αυτό έχει επισκιάσει την εθνική ομάδα. Ξέρω ότι δεν είναι δίκαιο για τους δημοσιογράφους, ούτε για εσάς, αλλά θα απαντήσω μόνο σε ερωτήσεις σχετικά με την εθνική. Θέλω να προστατέψω την ομάδα μου γιατί έχουμε ένα μεγάλο καλοκαίρι μπροστά μας και πέρασε πολύς καιρός από τότε που κερδίσαμε».

Η υπογραφή στη Ρεάλ Μαδρίτης, μια ανακούφιση:

«Είναι μια μεγάλη ανακούφιση, είμαι πολύ ικανοποιημένος, πιστεύω ότι φαίνεται στο πρόσωπό μου. Έπαιξα πολύ λιγότερο στο τέλος της σεζόν και όλοι ξέρουν γιατί. Έτσι είναι τα πράγματα, πρέπει να προσαρμόζεσαι όταν είσαι παίκτης της ελίτ. Αυτό δεν χρησιμεύει ως δικαιολογία για αυτό το Euro. Προσπαθώ να επιστρέψω στην καλύτερη δυνατή φόρμα και θέλω να βοηθήσω την εθνική Γαλλίας και να προσπαθήσω να πάρω το κύπελλο στο σπίτι».

Το φινάλε της σεζόν σου:

«Πιστεύω ότι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος έχει περισσότερες πιθανότητες να παίξει καλά απ’ότι ένας δυστυχισμένος. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες για τις προηγούμενες επιδόσεις μου ή για αυτές που θα έχω. Είμαι πολύ ικανοποιημένος, αλλά αυτό δεν πρόκειται να μας κάνει να κερδίσουμε κανένα παιχνίδι. Πρέπει όλοι να προετοιμαστούμε και είμαι ο πρώτος που το κάνει. Αντιμετωπίζω αυτά τα παιχνίδια με ηρεμία και ενθουσιασμό. Ειλικρινά, πιστεύω ότι ήταν η καλύτερη σεζόν της καριέρας μου».

PSG:

«Μου έδωσαν να καταλάβω ότι δεν θα’παιζα στην PSG, μου το είπαν κατάμουτρα, μου μίλησαν βίαια, μου το είπαν. Με έσωσε ο Λουίς Ενρίκε κι ο Λουίς Κάμπος. Χωρίς αυτούς δεν θα είχα ξαναπατήσει στον αγωνιστικό χώρο. Αυτή είναι η αλήθεια, και γι' αυτό ήμουν πάντα τόσο ευγνώμων στον προπονητή και στον αθλητικό διευθυντή. Ακούω τις κριτικές. Πιστεύω ότι είμαι ο καλύτερος άνθρωπος για να αναλύσω τις επιδόσεις μου, οπότε είναι αλήθεια ότι το επίπεδο απαίτησής μου είναι χαμηλότερο. Και μόνο ότι έπαιζα ήταν μια μεγάλη πηγή υπερηφάνειας. Αλλά είναι σίγουρο ότι του χρόνου δεν θα αρκεστώ σε μια τέτοια χρονιά».

Μηνύματα από Cristiano, Ramos:

«Υπάρχει μεγάλη πίεση, αλλά είναι μόνο ποδόσφαιρο και υπάρχουν πιο σοβαρά πράγματα στη ζωή. Με έμαθαν πάντα να μην κλαίω. Με πληρώνουν πολλά χρήματα για να παίζω ποδόσφαιρο και να κάνω αυτό που μου αρέσει, ενώ άλλοι σηκώνονται πρωί να πάνε στο εργοστάσιο και να δουλέψουν σκληρά. Λέω συνέχεια ότι δεν θα ευχόμουν σε κανέναν αυτό που πέρασα. Οπότε δεν μου φαίνεται σωστό να παραπονιέμαι όταν βλέπω τι συμβαίνει, υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα στον κόσμο. Δεν ήταν εύκολο, αλλά είναι μέρος της εκπαίδευσής μου. Ίσως θα έπρεπε να το κάνω, αλλά έτσι είναι τα πράγματα. Όσο για τα μηνύματα που έχω λάβει, δεν έχω καταφέρει να τα δω όλα, αλλά έχω καταφέρει να δω του Κριστιάνο Ρονάλντο, του Σέρχιο Ράμος, του Ίκερ Κασίγιας, των μελλοντικών και πρώην συμπαικτών μου. Ήταν πραγματική μια απόλαυση και με βοήθησαν να εξελιχθώ».

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.