News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Courtois: «Ο Keylor; Πήγα στην Chelsea με τον Cech και κατέληξα να παίζω»

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018

Της Teresa Rodríguez Montañes

Ο Βέλγος τερματοφύλακας κατά την παρουσίασή του ως νέος παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης: «Είμαι πια ένας ακόμα madridista, τώρα είμαι ένα απ’τους δικούς σας»


Μετά την εμφάνιση του Florentino Pérez για να καλωσορίσει τον Thibaut Courtois, αυτός πήρε το λόγο κι απευθύνθηκε στους παρευρισκόμενους στα επίσημα της Ρεάλ Μαδρίτης κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του ως νέος παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης. Ο Βέλγος τερματοφύλακας ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους και τη Ρεάλ Μαδρίτης που τον εμπιστεύτηκε. Επίσης δήλωσε ότι «εκπληρώνω ένα όνειρο της παιδικής ηλικίας».

«Ευχαριστώ τον πρόεδρο για τα λόγια του κι όλους για την παρουσία σας εδώ. Σήμερα εκπληρώνω ένα όνειρο. Είμαι πολύ ικανοποιημένος. Όλοι όσοι με γνωρίζουν ξέρουν πόσο έχω δουλέψει για να φτάσω εδώ. Είναι μια περηφάνια να βρίσκομαι στην καλύτερη ομάδα στον κόσμο. Είμαι πολύ ευγνώμων στην Ρεάλ Μαδρίτης. Σ’όλη την καριέρα μου, έχω δώσει πάντα το καλύτερό μου για να το πετύχω αυτό. Αυτό ήταν το όνειρό μου ως παιδί, όταν ονειρευόμουν αυτή τη στιγμή. Εκπληρώνω ένα όνειρο, αυτό που είχα από παιδί, όταν ονειρευόμουν να πατήσω το χόρτο αυτού του σταδίου με τα χρώματα της Μαδρίτης, το καλύτερο club στον κόσμο. Έχω υπάρξει αντίπαλος και ξέρω πως είναι να αντιμετωπίζεις αυτή την ομάδα. Πλέον είμαι ένας ακόμα madridista, τώρα είμαι ένας απ’τους δικούς σας. Θέλω να βρεθώ στο ύψος αυτού του εμβλήματος και να εκπροσωπήσω αυτές τις αξίες. Ευχαριστώ τη Ρεάλ Μαδρίτης, τους συμβούλους μου, την οικογένειά μου, την μητέρα των παιδιών μου και τα ίδια. Hala Madrid!».

Μόλις τελείωσε την ομιλία του, ο πρόεδρος του έδωσε τη νέα φανέλα του, ακόμα χωρίς νούμερο, κι εξέπληξε βγάζοντας την επίσημη φωτογραφία μαζί με την οικογένειά του, με το οποίο τέλειωσε το πρώτο μέρος της εκδήλωσης. Μετά από αυτό, ο Thibaut Courtois βγήκε στο χόρτο του Santiago Bernabeu, όπου τον περίμεναν εκατοντάδες οπαδοί για να τον καλωσορίσουν στο νέο γήπεδό του. Αφού πόζαρε για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, χάρισε μπάλες στους οπαδούς. Εκεί, δεν δίστασε να φιλήσει μέχρι και τρεις φορές το έμβλημα.

Πρώτη συνέντευξη Τύπου ως λευκός παίκτης

Αφού ξαναφόρεσε το κοστούμι, πήγε στην αίθουσα Τύπου και συνοδευόμενος απ’τον Emilio Butragueño, Διευθυντή Θεσμικών Σχέσεων της Ρεάλ Μαδρίτης, απάντησε στις ερωτήσεις των μέσων μαζικής ενημέρωσης.

Ο Butragueño τον καλωσορίζει: «Καλησπέρα. Σας ευχαριστούμε για την παρουσία σας. Είναι μεγάλη χαρά να καλωσορίζω τον Courtois στη Μαδρίτη. Αυτό είναι το νέο σπίτι σου, θα κάνουμε ότι είναι δυνατό ώστε μαζί με την οικογένειά σου να είστε καλά εδώ. Έρχεσαι με μια εξαιρετική καριέρα. Έχεις υπάρξει ο καλύτερος τερματοφύλακας στην Ρωσία και είμαστε πεπεισμένοι ότι η εποχή σου εδώ θα’ναι υπέροχη. Εν ονόματι του συλλόγου σου ευχόμαστε το καλύτερο, καλή τύχη και καλωσόρισες».

Αισθήσεις και συναισθήματα: «Πολύ περήφανος που βρίσκομαι εδώ, στο καλύτερο club του κόσμου. Αντιμετωπίζω αυτή την πρόκληση με μεγάλο ενθουσιασμό. Σήμερα το απόγευμα να προπονηθώ και να ξεκινήσω τη σεζόν σε άριστη κατάσταση».

Madridista από μικρός: «Όλοι γνωρίζουμε ότι όταν είμαστε παιδιά, υπάρχει πάντα ένα club που σου τραβάει την προσοχή. Υπήρχε ένας τερματοφύλακας σ’αυτό το τέρμα, ο Κασίγιας, που μου τραβούσε πολύ την προσοχή, λόγω της ηλικίας του και επειδή μπορούσε να αντιμετωπίσει μια τόσο μεγάλη πρόκληση. Είχα μια φανέλα του Iker όταν η Μαδρίτη έπαιξε εναντίον της Άντερλεχτ, όταν ήμουν 10 ετών. Ο κόσμος μου έφερνε πράγματα απ’τη Μαδρίτη, όταν πήγαινε εκεί».

Πότε αρχίζεις να βλέπεις ξεκάθαρη την υπογραφή σου:; «Πάντα ξέρεις ότι ένας σύλλογος σαν αυτόν, ο καλύτερος στον κόσμο, σε κοιτάει αν παίζεις καλά. Ξέρω ότι με τη κατάσταση του συμβόλαιό μου έχω λάβει πολλές προσφορές. Έχω λάβει προσφορές οικονομικά καλύτερες, αλλά εγώ ήθελα να βρίσκομαι στο καλύτερο club στον κόσμο και να’μαι κοντά στα παιδιά μου. Απ’τη στιγμή που το ενδιαφέρον της Μαδρίτης γίνεται συγκεκριμένο δεν υπάρχουν αμφιβολίες για το που θέλεις να’σαι. Κι εγώ ήθελα να’μαι εδώ».

Ανταγωνισμός με τον Keylor: «Όταν έφτασα στην Τσέλσι το έκανα για να αντικαταστήσω τον Τσεχ. Σήμερα εξακολουθώ να μιλάω μαζί του. Οι τερματοφύλακες αποτελούν μέρος των αποδυτηρίων και επίσης είναι οι φίλοι. Θα κάνω τα πάντα, ώστε να υπάρχουν καλά vibes μέσα στην ομάδα. Έρχομαι να ανταγωνιστώ στο μέγιστο. Θα βοηθήσω τη Μαδρίτη να κερδίσει παιχνίδια και τρόπαια».

Supercopa εναντίον της Ατλέτικο: «Είναι μια ερώτηση για τον προπονητή. Σήμερα θα κάνω την πρώτη μου προπόνηση. Αν κι έχω λίγες μέρες για να προλάβω, εάν πρέπει να παίξω θα’μαι έτοιμος. Είχα πολλές ελεύθερες μέρες και δεν βρίσκομαι ακόμα στη φόρμα της Ρωσίας. Θα’ναι ακόμη ένα ωραίο παιχνίδι. Έχω μεγάλο σεβασμό για την Atleti. Είχα ένα ωραίο στάδιο, αλλά τώρα αυτό είναι το club μου και το σπίτι μου».

Νούμερο: «Ακόμα δεν ξέρω ποιο νούμερο θα’χω. Θα το αποφασίσει ο σύλλογος στο τέλος του μήνα. Δεν είναι σημαντικό για μένα, θέλω μόνο να βοηθήσω την ομάδα να ανταγωνιστεί στο μέγιστο».

Κασίγιας: «Όταν τον είδα να παίζει, αυτό που μου τράβηξε περισσότερο την προσοχή είναι ότι ένας τερματοφύλακας 18 ετών, μ’εκείνη την πίεση, απέδιδε έτσι. Πρέπει να’σαι πνευματικά πολύ δυνατός. Εγώ έκανα το ντεμπούτο μου στα 16 μου στην Genk, στην Ατλέτικο στα 19... πιστεύω ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό. Επιπλέον η ικανότητά του στο τέρμα ήταν εντυπωσιακή».

Eden Hazard: «Είναι ικανοποιημένος που έχω έρθει γιατί ήξερε ότι ήταν ένα όνειρο για μένα. Θα ήθελα να’μαι πάντα στο πλευρό του. Είναι ένας σπουδαίος παίκτης κι αν μπορούσε να’ρθει εδώ θα’ταν κάτι φανταστικό».

Προκλήσεις: «Έρχομαι σ’ένα club που μόλις έχει κερδίσει τρία συνεχόμενα Champions League. Είναι σημαντικό να συνεχίσουμε να προσθέτουμε τίτλους στην ιστορία της Μαδρίτης. Η πρόκληση είναι να πάρουμε όλους τους τίτλους της χρονιάς. Έρχομαι εδώ για να συνεχίσουμε να προσθέτουμε και να βοηθήσω να κερδίσουμε. Έχουμε ένα πολύ καλό ρόστερ».

Λόγια για τους «μπλε» οπαδούς. «Ευχαριστώ τους οπαδούς της Τσέλσι που ήταν εκεί αυτά τα χρόνια. Η κατάκτηση της Premier ήταν ένας στόχος και το έκανα δύο φορές. Τώρα έχω μια νέα ευκαιρία που πρέπει να εκμεταλλευτώ. Έχω εδώ δύο παιδιά, ένα μεγάλο βάρος στην απόφασή μου, που έχουν υπάρξει σημαντικά. Εύχομαι το καλύτερο στην Τσέλσι».

Λίγες ενισχύσεις: «Ο σύλλογος εργάζεται εκεί όπου πιστεύουν αυτοί ότι πρέπει να φέρουν κόσμο. Αν δεις το ρόστερ της Μαδρίτης, είναι πολύ ισχυρό. Δεν πιστεύω ότι κάθε καλοκαίρι πρέπει να φέρνει πάντα νέα πρόσωπα».

Επιστροφή στην Atleti: "Ο στόχος μου ήταν να’ρθω εδώ. Όλοι το ήξεραν, αλλά δεν γινόταν να το πω στον Τύπο. Είμαι πολύ χαρούμενος και υπερήφανος που βρίσκομαι εδώ".

Φιλί στο έμβλημα και υποδοχή στο Wanda. «Θα’ναι όπως σ’όλον τον κόσμο που παίζει στη Μαδρίτη. Δεν πιστεύω να υπάρξουν αλλαγές. Έχω το μέγιστο σεβασμό για την Atleti. Όταν με έφεραν δανεικό, έπαιξα τρία χρόνια και κέρδισα πολλά πράγματα. Τους έχω επίσης πολύ σεβασμό. Αλλά ήμουν δανεικός, ήταν διαφορετικό. Τώρα έρχομαι στο club όπου θέλω να’μαι. Θέλω να παλέψω πολλά χρόνια για να κερδίσω πολλούς τίτλους».

Keylor: «Τον γνωρίζω απ’την ανταλλαγή λίγων λέξεων. Αυτό που ξέρω εγώ κι αυτό που μου έχουν πει είναι ότι είναι ένα πολύ καλό πρόσωπο. Ως επαγγελματίας είναι ένας πολύ σπουδαίος τερματοφύλακας που έχει βοηθήσει πολύ τη Μαδρίτη. Έρχομαι με τον μέγιστο σεβασμό να βοηθήσω αυτό το γκρουπ τερματοφυλάκων».

Ικανότητες του Keylor: «Είναι ένας πολύ σπουδαίος τερματοφύλακας. Έρχομαι να αναλάβω το ρόλο μου. Είμαι δυνατός, έχω καλά αντανακλαστικά. Βγαίνω πολύ καλά στον αέρα και προστατεύω την περιοχή μου. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να πω τα δυνατά του σημεία».

Βασικός: «Κανείς δεν πρέπει να μου δώσει εγγυήσεις γι’αυτό. Θα’ταν ένα λάθος αν ένας σύλλογος δίνει εγγυήσεις. Πρώτα πρέπει να το αποδείξεις στους προπονητές. Έτσι πρέπει να’ναι. Καμία ομάδα όπου έχω παίξει δεν μου έχει δώσει την εγγύηση του να παίζω. Έφτασα στην Τσέλσι με τον Τσεχ και κατέληξα να παίζω. Έρχομαι να δώσω το μέγιστο και είναι ο προπονητής αυτός που αποφασίζει».

Τα λόγια στον Ramos αφού του έκλεψε το Champions League: «Είναι πράγματα του ποδοσφαίρου. Εγώ κέρδισα απ’αυτόν ένα Copa Del Rey. Δεν υπάρχει πρόβλημα. Θα του πω τώρα ότι θα κερδίσουμε ένα ακόμα Τσάμπιονς Λινγκ μαζί, ένα απ’τα μεγάλα όνειρά μου».

Μπηχτή στη Μαδρίτη, όταν έπαιζε στην Atlético: «Ήμουν πολύ νέος. Παρασύρθηκα απ’τη στιγμή, ζήτησα συγγνώμη και τη ζητώ αυτή τη στιγμή. Είναι κάτι της νεότητας. Θα δείτε ότι θα δώσω τα πάντα γι’αυτό το έμβλημα για να κερδίσουμε τα παιχνίδια...».

Καλύτερο τέρμα του κόσμου: «Θα ήθελα να πω ναι. Αλλά δεν πιστεύω ότι πρέπει να εκφέρω γνώμη. Εγώ ο ίδιος είμαι ένας σπουδαίος τερματοφύλακας, όπως ο Keylor, επίσης ο Casilla κι ό, τι έχω δει απ’τον Luca».

Βελτίωση μετά το πέρασμά του απ’την Αγγλία: «Έχω κερδίσει πολλά σωματικά στην Αγγλία. Είμαι πιο ώριμος, πιο έμπειρος. Είναι ένα τόσο δύσκολο πρωτάθλημα και το να μαθαίνεις να φτάνεις μέχρι το τελευταίο παιχνίδι για να κερδίσεις δύο Premier σου δίνει εμπειρία. Έχω βελτιωθεί κι έρχομαι να γίνω καλύτερος απ’ότι είμαι».
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.