News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Keylor Navas: "Εγώ είμαι ήρεμος, έχω συμβόλαιο για ακόμα δύο χρόνια"

Κυριακή 29 Ιουλίου 2018

Του David G. Medina

Είναι ήδη στο Μαϊάμι για να τεθεί στις εντολές του Lopetegui, αγνοώντας τις φήμες


Ενώ η Ρεάλ Μαδρίτης ταξίδευε στο Μαϊάμι, ο Keylor Navas έφτασε στο πολυτελές Hotel East. Ο tico τερματοφύλακας εγκαταστάθηκε στην αμερικανική πόλη αφού απόλαυσε τις τελευταίες μέρες των διακοπών του. Ο Keylor ήταν ο πρώτος madridista που έφτασε στην πόλη όπου η ομάδα του Lopetegui θα κάνει ντεμπούτο σ’αυτή τη σεζόν εναντίον της Manchester United.

Παρά τις ειδήσεις ​​για την άφιξη του Courtois, ο Keylor είναι ήρεμος και σίγουρος ότι θα συνεχίσει να’ναι βασικός στο τέρμα, όπου έχει υπάρξει σταθερός τις τελευταίες τρεις σεζόν, οδηγώντας σ’όλες στην κατάκτηση του Champions League. Του απομένουν δύο χρόνια στο συμβόλαιο και υπόσχεται να παλέψει για την θέση με οποιοδήποτε τερματοφύλακα. Προς το παρόν, είναι ο πρώτος που φθάνει.

Πριν ταξιδέψει, σε μια συνέντευξη στην εφημερίδα La Nacion, υποστήριξε ότι επιστρέφει «ήρεμος» και με «ενθουσιασμό» στις τάξεις της Ρεάλ Μαδρίτης για να παλέψει για τίτλους για άλλη μια σεζόν. «Είμαι χαρούμενος, η αλήθεια πολύ ευγνώμων στον Θεό, επειδή είναι πολύ ωραίες ευκαιρίες. Πάω με όλον τον ενθουσιασμό του κόσμου, όπως όταν έζησα τη πρώτη. Θα δουλέψουμε σκληρά, θα προσπαθούμε κάθε μέρα και θα συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε ό, τι είναι το να βρίσκεσαι στη Ρεάλ Μαδρίτης», είπε.

«Είμαι ήρεμος, έχω ακόμα δύο χρόνια συμβόλαιο. Σ’ό, τι πρέπει να ξοδεύω το μυαλό μου και την ενέργειά μου είναι στο να σκέφτομαι πώς μπορώ να βελτιώνομαι μέρα με τη μέρα, στην προσπάθεια που πρέπει να κάνω. Ν’απολαμβάνω την κάθε στιγμή. Πρέπει να δούμε τι θα συμβεί στο μέλλον, τότε δεν πρέπει να σταματάμε να το απολαμβάνουμε. Είμαι ήρεμος και είμαι καλά. Έχω τον ίδιο ενθουσιασμό. Είμαι ανταγωνιστικός, θέλω πάντα να κερδίζω, είναι κάτι που δεν μπορείς να χάσεις ποτέ», είπε.




Η σελίδα της στήλης στο facebook:
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.