Της Patricia
Terroba
Η Juve
έχει ήδη μιλήσει με την εταιρεία για να αντιμετωπίσει τα 320 εκατομμύρια που θα
κόστιζε ο CR7
Η Γιουβέντους αντιμετωπίζει με τον Κριστιάνο Ρονάλντο την
πιο σημαντική επιχείρηση στην ιστορία της. Την πιο σημαντική στο επίπεδο της
εικόνας, στο ποδοσφαιρικό πλάνο κι επίσης την πιο ακριβή. 100 εκατομμύρια ευρώ,
αρχικά και σύμφωνα με το περίφημο έγγραφο που συμφωνήθηκε μεταξύ της Ρεάλ
Μαδρίτης και του CR7,
το οποίο πολλοί χαρακτηρίζουν ανεπαρκούς ποσότητας για την αξία του νικητή του Champions League και του πέντε φορές
νικητή της Χρυσής Μπάλας. Ωστόσο, εξακολουθούν να’ναι 100 εκατομμύρια, συν τα
30 ανά σεζόν που θα έπαιρνε ο επιθετικός. Ένας μισθός που, πρέπει να θυμόμαστε,
θα τον μετέτρεπε στον υψηλότερα αμειβόμενο παίκτη σε ολόκληρη τη Serie A.
Το γεγονός είναι ότι το club του Τορίνο θα πρέπει να κάνει
μια μεγάλη οικονομική προσπάθεια για την οποία, έπρεπε να σιγουρευτούν, είναι
έτοιμοι. Ως εκ τούτου, με το που έμαθαν τη δυνατότητα υπογραφής του Πορτογάλου,
έπρεπε να αξιολογήσουν τις διάφορες εναλλακτικές. Λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη, φυσικά,
την επιθυμία να κλείσει η επιχείρηση.
Ενώ η MARCA ενημέρωνε για το ενδιαφέρον της Juventus για το αστέρι της Μαδρίτης, όλος
ο κόσμος στην Ιταλία αναρωτιόταν πώς το σύνολο του Allegri μπορούσε να αντιμετωπίσει αυτή
την αγορά. «Την περασμένη εβδομάδα είχαμε ακούσει μια μικρή είδηση για ένα
πιθανό ενδιαφέρον, το οποίο αργότερα επιβεβαίωσε η MARCA. Γνωρίζαμε ότι είχαν υπάρξει
συζητήσεις μεταξύ της FIAT
και της Juventus, για
να ελέγξουμε την οικονομική κατάσταση και να δούμε αν υπήρχε κάποια πιθανότητα.
Όλοι είπαν ότι ήμασταν τρελοί, αλλά στην πραγματικότητα υπήρχε μια βάση για την
επιχείρηση», μας έλεγε ο Francesco Marino,
υποδιευθυντής της RAI
στο Τορίνο.
Και είναι ότι είναι ο αυτοκινητιστικός όμιλος αυτός που έχει
το κλειδί για την άφιξη του Cristiano.
Ή, τουλάχιστον, έτσι ώστε η ομάδα να’χει μπορέσει να εξετάσει την πληρωμή της
υπογραφής. Η οικογένεια Agnelli
κατέχει το 29,18% αυτού του ομίλου (στον οποίο ανήκει και η αποκλειστική μάρκα Ferrari), όπως και το 63,77%
της Juventus. Τόσο ώστε
ο Andrea Agnelli,
πρόεδρος του συλλόγου, ήταν ένας από τους ιδρυτικούς εταίρους του ομίλου. Ως εκ
τούτου κατέφυγε στη FIAT
για τη χρηματοδότηση της «Επιχείρησης Cristiano», και μόλις διαπίστωσαν ότι ήταν
εφικτή χάρη στα κεφάλαια του ομίλου, έδωσαν το ναι στον Πορτογάλο.
Πέρα απ’αυτά τα κεφάλαια, σύμφωνα με τον ιταλικό Τύπο, οι Agnelli φέρονται
να εξέτασαν επίσης κι άλλες μορφές χρηματοδότησης. Ο Cristiano Ronaldo θα μπορούσε να
μετατραπεί στην εικόνα του εμπορικού σήματος και να υπογράψει ένα συμβόλαιο
διαφήμισης με τον όμιλο, μια εναλλακτική με την οποία θα μπορούσαν να
εισπράξουν μέχρι και 30 εκατομμύρια ευρώ. Μια επαρκής εναλλακτική γι’αυτά τα
100 εκατομμύρια που η Juve
είναι πρόθυμη να πληρώσει, συν το μισθό του Πορτογάλου, για ένα σύνολο 320 εκατομμυρίων.
Επειδή είναι αυτό το ποσό που εκτίμησαν αρχικά κι αυτό που εμφανιζόταν στο
έγγραφο της Μαδρίτης.
Διαμάχη με
τους εργαζόμενους
Ωστόσο, η απόφαση για τη χρηματοδότηση της επιχείρησης χάρη
στον όμιλο Fiat, δεν
έχει καθίσει καλά στους εργαζόμενους του ομίλου. «Μετά τον Higuain, κι ο Κριστιάνο Ρονάλντο; Είναι
ντροπή. Οι εργαζόμενοι της FIAT
δεν έχουν αυξηθεί τα τελευταία 10 χρόνια. Με τον μισθό του Κριστιάνο θα
μπορούσε να δώσει μια αύξηση της τάξης των 200 ευρώ σε όλους τους εργαζόμενους.
Σ’αυτά τα 10 χρόνια έχουμε χάσει ένα 10,7% λόγω του πληθωρισμού, που δεν έχουμε
ανακτήσει ποτέ. Και η FCA (Fiat Chrysler Automobiles) δαπανά 126 εκατομμύρια
ευρώ ετησίως σε χορηγία, εκ των οποίων 26,5 εκατομμύρια είναι για την
Γιουβέντους», έλεγε πριν λίγες ημέρες ο Gerardo Giannone, χειριστής εδώ και 18 χρόνια
στην παραγωγική μονάδα του Pomigliano D'Arco στο
γραφείο εκπροσώπησης DER.
Και είναι ότι ο Κριστιάνο δεν έχει έρθει ακόμη, είναι ένα
«φάντασμα», όπως αναφέρονται σ’αυτόν στο Τορίνο, κι έχει μετατραπεί στο
μοναδικό θέμα συζήτησης των Τορινέζων τις τελευταίες ημέρες.
Η σελίδα της στήλης στο facebook: