News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Courtois, ένας τερματοφύλακας με την καρδιά του στη Μαδρίτη

Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

Τα παιδιά του ζουν στην πρωτεύουσα της Ισπανίας


Ο Thibaut Courtois έχει εγκατασταθεί στην ελίτ ποδοσφαίρου εδώ και χρόνια. Τώρα είναι στη Ρωσία υπερασπιζόμενος το τέρμα του Βελγίου, μία απ’τις εθνικές που δίνει την καλύτερη εντύπωση στο Παγκόσμιο Κύπελλο, αλλά το 2010, αυτός που πόνταρε σ’αυτόν ήταν η Chelsea, που τόλμησε να υπογράψει έναν τερματοφύλακα 18 ετών απ’την Genk. Χρειαζόταν να τελειώσει την εκπαίδευσή του κι ο επιλεγμένος προορισμός ήταν η Ατλέτικο Μαδρίτης, ομάδα και πόλη που σημάδεψαν τη ζωή του στο αθλητικό και στο προσωπικό.

Τρία χρόνια στο rojiblanco club του έφτασαν για να ανέβει στον Όλυμπο των τερματοφυλάκων και για να γνωρίσει την μητέρα των παιδιών του, που ζουν σήμερα στη Μαδρίτη, το οποίο κάνει τον τερματοφύλακα να’χει την επιθυμία να επιστρέψει στην πρωτεύουσα της Ισπανίας για να παίξει και να βρει, κατ 'αυτόν τον τρόπο, ένα ιδανικό πλαίσιο για ν’αναπτύξει τη δουλειά του μαζί με τα παιδιά του. Συναισθηματικά έχει φανεί πάντα ισχυρός σ’αυτές τις τέσσερις σεζόν του στην Τσέλσι, αλλά δεν αρνείται ότι στη Μαδρίτη, κοντά στους δικούς του, θα’ταν καλύτερα και πιο ήρεμος.

Η CHELSEA ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ

Η κατάσταση είναι γνωστή με το παραπάνω στους ηγέτες της Chelsea. Ο Courtois δεν το’χει κρύψει ποτέ. «Η προσωπική μου κατάσταση σχετίζεται με τη Μαδρίτη, ξέρετε ήδη. Τα δύο παιδιά μου ζουν εκεί με τη μητέρα τους. Μιλάω με την κόρη μου κάθε μέρα με το “Facetime”,συχνά μου λέει ότι της λείπω. Ο γιος μου είναι ακόμα πολύ μικρός για να επικοινωνήσει με αυτόν τον τρόπο. Όποτε έχω την ευκαιρία, ταξιδεύω στην Ισπανία. Η κατάσταση αυτή δεν είναι πάντα εύκολη. Ναι, η καρδιά μου είναι στη Μαδρίτη», είπε ο τερματοφύλακας στο “Sport Foot Magazine”.
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.