News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Casemiro: "Ο Busquets είναι ο καλύτερος στον κόσμο στη θέση μου"

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Του Fernando Kallás

«Kanté και Pogba είναι επίσης πολύ καλοί, αλλά έχω μεγάλο θαυμασμό για τον Busquets»


Ο Casemiro μίλησε σήμερα στον Τύπο στη συγκέντρωση της εθνικής Βραζιλίας στο Σότσι κι όταν ρωτήθηκε για το ποιος είναι ο καλύτερος παίκτης στον κόσμο στη θέση του, ο canarinho διεθνής έδειξε τον θαυμασμό του για τον Busquets. «Δεν υπάρχουν πολλοί παίκτες που δρουν καθαρά στη θέση μου του αμυντικού μέσου, του πρώτου ανθρώπου στη μεσαία γραμμή, αλλά αν έπρεπε να διαλέξω έναν μέσο θα’ταν ο Busquets. Έχει μια άριστη ποιότητα. Kanté και Pogba είναι επίσης πολύ καλοί, αλλά έχω έναν μεγάλο θαυμασμό για τον Busquets, είπε ο Casemiro.

Ο 26χρονος διεθνής μίλησε επίσης για τα τελευταία χρόνια της καριέρας του κι έκανε αυτοκριτική για να δικαιολογήσει την εξαιρετική του εξέλιξη από τότε που έφτασε στη Ρεάλ Μαδρίτης απ’το Σάο Πάολο. «Η ανάπτυξη μου στην Ισπανία οφείλεται σε ένα συνδυασμό παραγόντων, απ’την ευκαιρία που είχα, την ικανότητα των επαγγελματιών του συλλόγου, μέχρι μια αλλαγή της στάσης από πλευράς μου. Είμαι πολύ χαρούμενος με τον τρόπο που έχω εξελιχθεί με την πάροδο των ετών», είπε ο παίκτης, ο οποίος υπενθύμισε επίσης τον πρώην προπονητή του στη Ρεάλ Μαδρίτης ως έναν απ’τους υπεύθυνους για την τωρινή στιγμή του: «ο Ζιντάν μ’έχει διδάξει να κατανοώ πραγματικά το ρόλο μου ως πρώτος μέσος, του πίβοτ, είναι ένας θαυμάσιος προπονητής, ένας σπουδαίος φίλος, και θα μας λείψει πολύ στο club».




Η σελίδα της στήλης στο facebook:

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.