News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Neymar: "Μαδρίτη ή United; Όλος ο κόσμος ξέρει τι έχω έρθει να κάνω στην PSG"

Δευτέρα 14 Μαΐου 2018

Ο Βραζιλιάνος διευθετεί τις φήμες για το μέλλον του

Ο Neymar εκμεταλλεύτηκε το γκαλά της UNFP, της ένωσης επαγγελματιών ποδοσφαιριστών της Γαλλίας, που του έδωσε το βραβείο του καλύτερου παίκτη στη Ligue 1, για να ανοίξει μια παρένθεση για το μέλλον του, δεδομένης της εγγύτητας του Παγκοσμίου Κυπέλλου. "Μαδρίτη ή United; Όλος ο κόσμος ξέρει τι έχω έρθει να κάνω εδώ, τους στόχους που έχω. Ο στόχος μου τώρα είναι το Παγκόσμιο Κύπελλο, δεν είναι στιγμή να μιλήσουμε για μεταγραφές· έχω βαρεθεί λίγο", είπε.

Τα λόγια του Βραζιλιανού ακολουθούν το μονοπάτι που χάραξε ο πρόεδρος της PSG, Al Khelaifi, ο οποίος πρόσφατα είχε διαβεβαιώσει την παραμονή του μεγάλου του αστέρα την επόμενη σεζόν. «Θα μείνει 2000%», έφτασε να υπογραμμίσει.


Η σελίδα της στήλης στο facebook:

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.