News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Benzema: «Θ’αλλάξω τις κριτικές με γκολ και ασίστ, γιατί μπορώ να το κάνω και θα το κάνω περισσότερο από ποτέ»

Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2017

Μίλησε μετά τη νίκη στη Λευκωσία που πιστοποιεί την πρόκριση της Μαδρίτης στους 16 του Champions League


Ντομπλέτα: «Μπορούμε να δίνουμε πάντα περισσότερα, όλη η ομάδα κι εγώ. Θέλω  να δώσω περισσότερα, μερικές φορές πάει καλά όπως σήμερα, δουλεύω πάντα για να βελτιώνομαι και να βοηθάω τους συμπαίκτες μου».

Ο πανηγυρισμός με τον Mayoral: «Ξέρω ότι είμαι ένα παράδειγμα για τον Mayoral, μου αρέσει, είναι νέος και μου αρέσει που με κοιτάει πάντα και μαθαίνει μαζί μου».

Η έλλειψη των γκολ: «Θέλω να σκοράρω πάντα, είμαι επιθετικός. Αλλά δεν είναι μόνο το να σκοράρω. Είναι πολύ σημαντικό αλλά μπορώ να κάνω περισσότερα, φυσικά θέλω να σκοράρω περισσότερο. Επικεντρώνομαι πάντα στους συμπαίκτες μου, αν μπορώ να τους βοηθήσω με μια πάσα ή μια κίνηση, το κάνω».

Κριτικές: «Είναι μέρος της ζωής μου, θα το αλλάξουμε αυτό με γκολ, ασίστ και περισσότερα πράγματα στο γήπεδο, γιατί μπορώ να το κάνω και θα το κάνω περισσότερο από ποτέ».

Μεγάλη νίκη: "Μας δίνει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, βάλαμε έξι γκολ και δεν δεχτήκαμε και η αυτοπεποίθηση έρχεται πάντα".

Η κατάστασή του στη Μαδρίτη: "Είμαι πολύ χαρούμενος στη Μαδρίτη".


Η σελίδα της στήλης στο facebook:


Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.