News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Zidane: «Έχουμε δουλέψει πολύ καλά κι ελπίζουμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι»

Τρίτη 1 Αυγούστου 2017

«Είμαι χαρούμενος, γράφω την ιστορία μου στον καλύτερο σύλλογο στον κόσμο»

«Απομένει λίγο για την πρώτη επίσημη αναμέτρηση και πιστεύω ότι θα φτάσουμε καλά», εξήγησε ο προπονητής.


Ο Ζιντάν εμφανίστηκε ενώπιον των μέσων μαζικής ενημέρωσης στο Soldier Field την παραμονή του αγώνα ενάντια στ’αστέρια του MLS (Πέμπτη 04:00 η ώρα Ελλάδας). Ο προπονητής ανέλυσε τον αγώνα: «Ελπίζουμε να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι και να πάρουμε μια νίκη. Το σημαντικό είναι να τελειώσουμε καλά. Έχουμε δουλέψει πολύ καλά εδώ και δεν είχαμε πολλούς τραυματισμούς. Έχουμε αυτό το παιχνίδι και μετά θα μας μείνει λίγος χρόνος για να προετοιμάσουμε τον πρώτο επίσημο αγώνα στις 8. Μετά απ’αυτά τα τέσσερα παιχνίδια θα’μαστε μια χαρά. Το πιο σημαντικό είναι να τελειώσουμε καλά και στη συνέχεια να επιστρέψουμε στο σπίτι».

«Βλέπω την ομάδα πολύ καλά σωματικά. Έχουμε δουλέψει σκληρά εδώ, όπως και πέρυσι. Δεν είμαι ευχαριστημένος με τ’αποτελέσματα, αλλά στο περιεχόμενο των παιχνιδιών υπήρχαν πράγματα πολύ καλά κι άλλα κάπως χειρότερα, αλλά όπως πάντα στην προετοιμασία».

Η καριέρα σας

«Νιώθω πάθος, είναι αυτό που μου άρεζε πάντα: να’μαι στο γήπεδο του ποδοσφαίρου, ως προπονητής και παίκτης. Τη μέρα που δεν θα’μαι χαρούμενος θ’αλλάξω τη ζωή μου. Προς το παρόν, είμαι χαρούμενος και στο καλύτερο club στον κόσμο, γράφοντας την ιστορία μου σ’αυτό το κλαμπ ως παίκτης και προπονητής».

MLS All-Stars

«Δεν ξέρουμε πώς θα παίξουν, αλλά ξέρουμε πώς θα παίξουμε εμείς. Είναι μια πολύ καλή ομάδα και θα’ναι ένα ενδιαφέρον παιχνίδι. Περιμένουμε ένα καλό παιχνίδι για όλους και για τον κόσμο».

«Το Σικάγο είναι μια όμορφη πόλη, δεν είναι η πρώτη φορά που βρίσκομαι εδώ. Είναι μια γοητευτική πόλη κι επιπλέον έχουμε την αγάπη του κόσμου. Δεν έχουν την ευκαιρία να βλέπουν την Ρεάλ Μαδρίτης συνήθως κι αύριο έχουμε ένα παιχνίδι και θα μας άρεσε να τα πηγαίναμε καλά».

Bale

«Εγώ τον βλέπω καλά, σταδιακά, είχε έναν μακρύ τραυματισμό. Η προετοιμασία ήταν πολύ καλή, προπονήθηκε απ’την αρχή. Δεν ανησυχώ με την απόδοσή του, γιατί από πλευράς όλων η ομάδα είχε καλές και λιγότερο καλές στιγμές».

Cristiano

«Αν είχε μιλήσει στον Τύπο χθες θα υπήρχαν σχόλια όλων των ειδών, το σημαντικό είναι αυτό που μου είπε. Είναι ήσυχος, εκμεταλλευόμενος τις διακοπές. Τώρα που έχει περάσει η 31η Ιουλίου είναι ήσυχος και στις 5 θα’ναι μαζί μας. Ελπίζουμε μετά τις 5 να τελειώσει αυτό το θέμα. Δεν έχω μιλήσει μαζί του απευθείας. Πλέον είναι χαρούμενος γιατί πέρασε. Έχει υπάρξει μια καλή είδηση ​​για τον ίδιο και τώρα ασχολείται πλέον με το ποδόσφαιρο. Αυτό που θέλει είναι να βρίσκεται μαζί μας και να μιλάει για το ποδόσφαιρο και να προετοιμάσει την σεζόν».

Οι παίκτες της Κ 21


«Όλοι θα’χουν λεπτά κι απ’την αρχή. Η ιδέα είναι να παίξουν όλοι λεπτά. Αυτοί που έπαιξαν περισσότερο, λιγότερο, κι αντίστροφα».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.