News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Mourinho: «Αν ο Bale είναι στην πόρτα της εξόδου, θα παλέψω γι 'αυτόν»

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Ο πρώην λευκός προπονητής μίλησε στην συνέντευξη Τύπου πριν από το παιχνίδι του Supercopa


Ο Ζοζέ Μουρίνιο επιβεβαίωσε στη συνέντευξη Τύπου το ενδιαφέρον του για τον Gareth Bale. «Αν ο Bale παίξει αύριο είναι ένα προφανές σημάδι ότι τα σχέδιά του είναι να συνεχίσει στη Ρεάλ Μαδρίτης. Αν δεν παίξει, θα παλέψω με άλλους που τον θέλουν. Αν ο Bale, λόγω της άφιξης ενός άλλου παίκτη, βρίσκονταν στην πόρτα της εξόδου, εγώ θα τον περίμενα στην άλλη πλευρά και θα πάλευα με άλλους προπονητές γι 'αυτόν», είπε.

Ο Μουρίνιο πήρε όλο του το ρόστερ στα Σκόπια, ακόμα και τιμωρημένους και τραυματίες όπως τον Phil Jones και τον Eric Baily.

Για το ότι παίζει με την πρώην ομάδα του, ο Μου ομολόγησε: «Είμαι ενθουσιασμένος που παίζω το ευρωπαϊκό Σούπερ Καπ εναντίον της πρωταθλήτριας Ευρώπης. Είναι μια τιμή, η Ρεάλ Μαδρίτης είναι μια ομάδα με μεγάλη ιστορία και τρόπαια, όλο αυτό με ενθουσιάζει».

Όταν ρωτήθηκε για την κακή σχέση του με κάποιους παίκτες της Ρεάλ Μαδρίτης, ο προπονητής δήλωσε: «Τα προβλήματά μου στο ποδόσφαιρο είναι πάντα προβλήματα που παραμένουν στο ποδόσφαιρο. Με τους παίκτες που έχω δουλέψει διατηρώ σχέση με ορισμένους και με άλλους όχι. Όχι μόνο με τους παίκτες της Ρεάλ Μαδρίτης αλλά και με των Τσέλσι, Πόρτο, και άλλους. Αν τους συναντήσω στο δρόμο, θα τους χαιρετήσω».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.