News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Theo: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην καλύτερη ομάδα στον κόσμο»

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2017

Της Laura Rubio

Παρουσιάστηκε με τη Ρεάλ Μαδρίτης

Τα επίσημα του Santiago Bernabeu έχουν ανοίξει για δεύτερη φορά αυτό το καλοκαίρι. Σ’αυτή την περίπτωση, ο πρωταγωνιστής ήταν ο Theo Hernández. Ο πρώην πλέον παίκτης της Ατλέτικο, που έπαιξε την περασμένη σεζόν στην Αλαβές, παρουσιάστηκε στις 20:30 στον προθάλαμο των επισήμων του λευκού γηπέδου.

Ο Florentino καλωσόρισε τον Theo Hernández και υπενθύμισε την πεποίθηση του πρώην παίκτη της Ατλέτικο Μαδρίτης να φορέσει τα λευκά. «Η Ρεάλ Μαδρίτης έχει σήμερα την αξία ενός μοναδικού ρόστερ που κατευθύνει ο Ζινεντίν Ζιντάν. Ένα ρόστερ που θέλουμε να είναι ισχυρότερο ενόψει του μέλλοντος. Theo είσαι ένας νεαρός παίκτης ο οποίος έχει υπάρξει μία απ’τις αποκαλύψεις της Liga και του Copa del Rey, και τώρα, είσαι παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης λόγω του ταλέντου σου. Συγχαρητήρια Theo επειδή είσαι πλέον παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης. Ήθελες να φορέσεις αυτή τη φανέλα πάνω απ 'όλα, να υπερασπιστείς αυτό τα έμβλημα αν και μεγάλοι της Ευρώπης σε ήθελαν. Είναι χειρονομίες που ο madridismo δεν θα ξεχάσει. Έχεις κάνει ό, τι είναι δυνατόν για να φορέσεις αυτή τη φανέλα. Σήμερα είσαι όπου ήθελες να’σαι και σε περιμένει μια θαυμάσια εμπειρία. Theo, καλώς ήρθες στο σπίτι σου», είπε ο λευκός πρόεδρος.

Μαζί με την οικογένειά του και τον πρόεδρο Florentino Pérez, ο ποδοσφαιριστής έχει απολαύσει τη στιγμή που λαχταρούσε τόσο. «Ευχαριστώ πολύ τους οπαδούς και τους παίκτες για την υποδοχή. Είμαι ικανοποιημένος που βρίσκομαι στην καλύτερη ομάδα του κόσμου. Έχω έρθει εδώ για να μάθω απ’τους καλύτερους παίκτες και να κερδίσω πολλούς τίτλους... Hala Madrid!

Πιέσεις της Ατλέτικο: «Έχω μιλήσει με τον ατζέντη μου και η καλύτερη επιλογή ήταν η Μαδρίτη, διότι εδώ είναι οι καλύτεροι παίκτες στον κόσμο, μπορώ να μάθω και να φτάσω στο καλύτερο μου επίπεδο. Δεν έχει υπάρξει πίεση, δεν δυσκολεύτηκα πολύ ν’αποφασίσω, είμαι εδώ γιατί το ήθελα».

Ο αδελφός σας παίζει στην Ατλέτικο: «Δεν πρόκειται να υπάρξει ένας πόλεμος με τον αδελφό μου, έτσι δεν είναι;».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.