News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Sergio Ramos: «Ο στόχος είναι να κάνουμε μεγαλύτερη την ιστορία της Μαδρίτης»

Κυριακή 9 Ιουλίου 2017

Των José Félix Díaz και Sergio Fernández

Ο λευκός αρχηγός μιλάει σε μια αποκλειστική συνέντευξη με τη MARCA


Αύριο ξεκινά η προετοιμασία της Ρεάλ Μαδρίτης 2017-2018 και τελειώνει ως εκ τούτου, η πιο επιτυχημένη σεζόν στην ιστορία του λευκού club. Ίσως γι'αυτό ο Sergio Ramos, ασκώντας καθήκοντα αρχηγού, αρχίζει να παρκάρει την ευφορία του Δωδέκατου για να χαράξει τους νέους στόχους. Δεν κουράζονται να κερδίζουν, λέει. Ούτε αυτός ούτε η Ρεάλ Μαδρίτης, με την οποία θέλει να συνεχίσει να σηκώνει πολλές κούπες...  Ατελείωτη η φιλοδοξία του Sevillano, που ονειρεύεται επίσης και τη Χρυσή Μπάλα...

Αρχίζει μια νέα σεζόν κι εσείς είστε η αναφορά, ένας μικρός ηγέτης της madridista αγέλης.

Λοιπόν μου'λαχε να ζήσω μια πολύ ωραία εποχή. Αυτή είναι μια πίεση, αλλά το παίρνω ως κάτι θετικό. Το να καθοδηγώ καλά αυτή την ομάδα και να προσπαθώ να το κάνω όσο πιο ειλικρινά γίνεται για να βοηθήσω σε ό, τι μπορώ τόσο εντός όσο κι εκτός γηπέδου.

Τι νιώθει κάποιος όταν σηκώνει το κύπελλο και υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι από πίσω οι οποίοι έχουν εργαστεί για το επίτευγμα; Όχι μόνο παίκτες, αλλά εκατομμύρια ανθρώπων.

Προφανώς είναι ένα πολύ ευχάριστο βραβείο για όλη την προσπάθεια και την θυσία που συνεπάγεται σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο. Αλλά, όπως λέτε, όταν το σηκώνει κάποιος θυμάται όλη τη δουλειά που έγινε και τους οπαδούς του κόσμου που μας περιβάλλουν με αγάπη. Για μένα είναι μια τιμή να'μαι ο αρχηγός. Μια εικόνα όπως αυτή είναι ένα βραβείο, είναι για μια ζωή.

Εγώ κρατάω περισσότερο τον Sergio του τελικού παρά αυτόν του «NoventayRamos». Αναφέρομαι σ'έναν αμυντικό, αφεντικό πίσω ο οποίος ενθάρρυνε τους συμπαίκτες όταν υπήρξαν κακές στιγμές στο παιχνίδι. Εσείς τι κρατάτε;

Ναι, προφανώς κι εγώ επίσης κρατάω αυτό. Για το κοινό, είναι πιο ευχάριστα, και ίσως πιο θεαματικά, τα γκολ κι όλα αυτά, αλλά ένας αμυντικός δεν είναι γι'αυτά τα πράγματα. Η κύρια λειτουργία είναι να μεταδίδει ηρεμία και ασφάλεια στην άμυνα κι εγώ προτιμώ αυτό. Εάν στη συνέχεια μπορείς να συμβάλεις με σημαντικά γκολ στους τελικούς κι αλλού, τόσο το καλύτερο. Εγώ κρατάω αυτόν τον Sergio Ramos που είναι η εικόνα που θέλω να μεταφέρω. Ο κόσμος σκέφτεται ότι θα σκοράρω γκολ στους τελικούς με το κεφάλι στο τελευταίο λεπτό κι αυτό έχει συμβεί, αλλά δεν σημαίνει ότι θα συμβαίνει πάντα.

Τι μας λέτε αν σας πούμε Χρυσή Μπάλα; Θα μου λέγατε ότι είμαι τρελός;

Εξαρτάται. Θα'πρεπε να γίνει ειδική αξιολόγηση για να ξέρουμε τι εκτιμούν για να δώσουν αυτό το βραβείο. Τα τελευταία χρόνια το έχουν μονοπωλήσει ο Leo κι ο Κριστιάνο, αλλά, για παράδειγμα, ο Καναβάρο, ο οποίος ήταν συμπαίκτης μου, το κέρδισε επίσης. Ποτέ δεν το βλέπεις σαν τρέλα. Έχω πετύχει πολύ πολύ ωραία πράγματα σ'όλη την καριέρα μου και το να βρεθώ μεταξύ των τριών θα'ταν ένα πραγματικό βραβείο, ένα προνόμιο, κι αν με ανταμείψουν με μια Χρυσή Μπάλα, θα'ταν ιστορικό.

Μιλήστε για τους συμπαίκτες. Τώρα θα'χετε νέους ανθρώπους γύρω σας στην άμυνα. Vallejo, Theo... Γι 'αυτούς και μόνο το γεγονός του να παίζουν, να προπονούνται και να μαθαίνουν στο πλευρό σας είναι ήδη ένας καλός λόγος για να βρίσκονται στη Ρεάλ Μαδρίτης. Σας αρέσει αυτό το μέρος του ρόλου σας ως αρχηγός;

Πιστεύω ότι από'κει έχουμε περάσει όλοι. Όταν έφτασα εγώ στη Ρεάλ Μαδρίτης έπρεπε να μάθω απ'τους βετεράνους όπως τον Raúl και τον Ίκερ (οι οποίοι, παρά τη νεότητά τους ήταν ήδη σαν βετεράνοι), τον Καναβάρο, άνθρωποι απ'τους οποίους μαθαίνεις κάθε μέρα. Θα προσπαθήσω η προσαρμογή να'ναι όσο το δυνατόν καλύτερη. Ο Vallejo γνωρίζει ήδη το σπίτι. Ο Theo ίσως λιγότερο, αλλά θα προσπαθήσουμε να προσαρμοστεί και ν'αποδώσει στο καλύτερο επίπεδο απ'την αρχή.

Έχετε αναφέρει ήδη δύο φορές τον Καναβάρο. Ποιος ήταν το σημείο αναφοράς για σας, όπως είναι σήμερα ο Sergio Ramos για τον Vallejo ή τον Theo;

Λοιπόν, αφαιρώντας το ότι η κατάσταση των στόπερ εδώ στη Ρεάλ Μαδρίτης έχει υπάρξει πάντα κάπως του δρόμου, όπως λένε οι Αργεντινοί [γέλια], στην εποχή μου ίσως ο Ronaldo Nazario (που τον συνάντησα σ'αυτές τις διακοπές), κι επίσης όπως έλεγα, ο Ραούλ κι ο Ίκερ, ήταν αυτοί που με έβαλαν περισσότερο στ'αποδυτήρια όπως και στην εθνική στα πρώτα χρόνια μου. Κι επίσης κι ο Ρομπέρτο Κάρλος, μαζί με τον Michel Salgado.


Ποιος είναι ο στόχος αυτής της σεζόν;

Λοιπόν, να συνεχίσουμε να προσπαθούμε να ξεπερνάμε τους εαυτούς μας. Κανείς δεν το είχε κάνει, να κερδίσει δύο συνεχόμενα Champions League κι έχουμε τη δυνατότητα να συνεχίσουμε να γράφουμε ιστορία. Ως εκ τούτου πρέπει να ξεχνάς λίγο τα επιτεύγματα, που για μένα είναι το κλειδί της επιτυχίας: επανεκκίνηση κι επιστροφή με την ίδια φιλοδοξία και τον ίδιο ενθουσιασμό. Μου απομένουν πολλά χρόνια εδώ, έχω περάσει πολλά, αλλά έχω περισσότερο ενθουσιασμό, απ'ότι την πρώτη μέρα, για να παίξω, να κερδίσω, για να φορέσω την φανέλα του καλύτερου club στον κόσμο. Κάθε χρόνο πρέπει να ξεκινάς απ'το μηδέν, να γυρίζεις σελίδα και να ξεκινάς με νέα κίνητρα. Φέτος ξεκινάμε με τη νοοτροπία να κερδίσουμε τίτλους αμέσως κι ενάντια σε δύο μεγάλες ομάδες όπως η Μπαρτσελόνα και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Η πρόκληση είναι πάντα να ξεπεράσεις αυτό που έγινε την περασμένη σεζόν. Γράψαμε ιστορία, αλλά πρόθεση και στόχος μας είναι να κάνουμε μεγαλύτερη την ιστορία αυτού του συλλόγου.

Cristiano; Morata; Τι γνώμη έχετε για την περίπτωσή τους;

Είναι προσωπικές καταστάσεις και λογικά δεν μπορώ να προσθέσω τίποτα περισσότερο. Το μόνο, ως συμπαίκτης, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι μου αρέσει να'μαι με τους καλύτερους κι αυτοί είναι σπουδαίοι παίκτες κι ελπίζω να'ναι μαζί μας πολλά χρόνια. Είναι ίσως διαφορετικές περιπτώσεις, αυτή του Cris απ'αυτή του Morata, που θα ψάξει περισσότερο παιχνίδι και να αισθάνεται βασικός. Ίσως να ψάχνει μια επιλογή εξόδου και θα δούμε.

Αλλά ως αρχηγός, είστε πιο ήρεμος με το θέμα του Ronaldo;

Λοιπόν, η σχέση μου μαζί του είναι πολύ καλή και πρακτικά είμαστε σε επαφή κάθε τρεις και λίγο, οπότε υπό αυτή την έννοια είμαι πολύ ήρεμος.

Και τους Ζιντάν και Florentino πώς τους βλέπετε;

Είναι δύο πολύ βασικά κομμάτια στο πρότζεκτ αυτών των τελευταίων ετών κι όταν τα πράγματα γίνονται καλά, όχι μόνο στο επίπεδο των παικτών, αλλά επίσης και στου προπονητή και σε διοικητικό, τότε όλοι έχουν τη σημασία τους και είναι πολύ ευχάριστο να υπάρχει αυτή η ηρεμία από ψηλά για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις ή προβλήματα.

Περιμένατε να βρεθείτε σε μία απ'τις καλύτερες στιγμές της καριέρας σας στην ηλικία των 31;

Ποτέ δεν ξέρεις. Είναι αλήθεια ότι έχω ζήσει ένα απ'τα καλύτερα χρόνια της καριέρας μου, αυτό το τελευταίο, αν όχι το καλύτερο, αλλά επίσης το εκμεταλλεύομαι και ζω μια μοναδική στιγμή υπερασπιζόμενος την εθνική μου και τη Ρεάλ Μαδρίτης, έτσι υπό αυτή την έννοια έχω πολλή όρεξη να συνεχίσω ν'αποδίδω σε καλό επίπεδο. Η εμπειρία σου δίνει πράγματα που δεν σου δίνει η νεότητα, αν κι εξακολουθώ να διατηρώ ανέπαφη τη φιλοδοξία. Ας ελπίσουμε να μπορέσω να συνεχίσω έτσι αυτά τα τελευταία χρόνια. Απ'τη χρονιά του Δέκατου, σκέφτομαι ότι είναι η καλύτερη σεζόν μου κι ευτυχώς, την ξεπερνάω. Το σημαντικό δεν είναι να βάλεις ένα στόχο, αλλά να'χεις ξεκάθαρο ότι όλα είναι δυνατά και μπορείς να τα καταφέρεις.

Πού γεννιέται αυτήν η ισχυρή προσωπικότητα, αυτός ο χαρακτήρας του Sergio Ramos;

Μετά απ'ολα θα'λεγα ότι έρχεται απ'τον τρόπο ύπαρξης κάποιου, απ'τον τρόπο που σε μεγάλωσαν. Ο πατέρας μου απ'την παιδική ηλικία έδωσε πάντα μεγάλη έμφαση στον τρόπο του να με εκπαιδεύσει και γι'αυτό είμαι όπως είμαι. Σαν παιδί, αν ο προπονητής μου έλεγε κάτι και θύμωνα, ο πατέρας μου δεν με άφηνε ποτέ να πάω νευριασμένος. Μου έλεγε να πάω να του μιλήσω και να του πω τι σκέφτομαι.

Έχετε πει ότι στην παιδική σας ηλικία αυτό που σας άρεσε ήταν να βάζετε γκολ. Πιστεύετε ότι κάτι απ'αυτό έχει επηρεάσει την ιδιαίτερη σχέση σας με το γκολ;

Ναι, όλα έχουν σχέση. Στην πλατεία έπαιζα πάντα επιθετικός και πάντα μιμούσουν τους πανηγυρισμούς των επιθετικών και των killers όπως ο Ρονάλντο. Αμυντικοί goleadores δεν υπήρχαν πολλοί και είχα αυτές τις αναφορές. Στο σχολείο μπούχτισα να σκοράρω. Ίσως αυτό να με κάνει να'μαι πιο άνετος σε επιθετικές καταστάσεις. Ίσως να με κάνει να ενεργώ με διαφορετικό τρόπο από άλλους αμυντικούς που δεν έχουν παίξει έτσι από μικροί.


Πού θα λέγατε ότι κάνετε τη διαφορά στα τελειώματα με το κεφάλι; Διαίσθηση; Σωματική δύναμη; Άλμα;

Νομίζω ότι το έχετε καθορίσει αρκετά καλά. Είναι ένα σύμπλεγμα. Εκτός απ'την προπόνηση, πρέπει να έχεις καλή σύνδεση με το βλέμμα με τους εκτελεστές, είτε είναι ο Toni Kroos, είτε είναι ο Luka Modric ή ο James, κι αυτός ο συντονισμός των κινήσεων κάνει τα πάντα, αναμιγμένα με τη σωματική δύναμη και την ίδια την προπόνηση στην κεφαλιά, να βγαίνουν καλά. Δεν εκτελούν όλοι με την ίδια αποτελεσματικότητα με το κεφάλι κι αυτό είναι επίσης ένα σημάδι της δουλειάς, που ο γέρος μου μου υπενθύμιζε πάντα πολύ, είχαμε κάνει ήδη ασκήσεις στην παραλία με αυτό. Ξεμαρκάρισμα, κινήσεις, συγχρονισμός... τα πάντα.

Έχετε παρατηρήσει μια αλλαγή στη στάση των αντιπάλων που σας αντιμετωπίζουν στα κόρνερ;

Λοιπόν αυτά τα τελευταία χρόνια ίσως ναι είναι αλήθεια ότι ίσως λόγω των γκολ, παρατηρείς αυτή την ιδιαίτερη προσοχή. Δεν είναι φυσιολογικό να σε μαρκάρουν δύο ή τρεις παίκτες, αλλά εντάξει, αυτό ωφελεί την ομάδα γιατί τραβάς αντιπάλους και το δεύτερο δοκάρι γίνεται πιο εύκολο για άλλους συμπαίκτες όπως ο Casemiro, ο οποίος σκόραρε στη Barca, ή ο Pepe που το έκανε στο derbi. Μας ωφελεί όλους.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.