News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Ο πιο ταυρομάχος Dani Ceballos: «Φόβο πρέπει να'χεις γι'άλλα πράγματα, όχι για να παίξεις στη Μαδρίτη»

Πέμπτη, 20 Ιουλίου 2017

Των Patricia Terroba και Laura Rubio

Οι καλύτερες φράσεις του Sevillano στην παρουσίασή του


Ο Dani Ceballos κάθισε για πρώτη φορά στην αίθουσα Τύπου του Santiago Bernabeu, αφού παρουσιάστηκε σήμερα ως νέος παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης. Ο utrerano έδειξε χαρούμενος κι άφησε να φανεί η επιθυμία του να συμμετάσχει στην περιοδεία, το συντομότερο δυνατόν, υπό τις εντολές του Zizou. Κι έβγαλε την πιο ταυρομαχική πλευρά του: «Φόβο πρέπει να'χεις γι'άλλα πράγματα, όχι για να παίξεις στη Μαδρίτη...».

Πρώτα, τον καλωσόρισε ο Butragueño: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σε καλωσορίζουμε, έχεις μπορέσει ήδη να αισθανθείς την αγάπη των οπαδών, θα'χεις την υποστήριξή τους αλλά τη και το δική μας».

Παρουσίαση: «Δεν φοράς κάθε μέρα τη φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης, είναι μια υπερηφάνεια να αποτελώ μέρος αυτού του συλλόγου, είναι ο καλύτερος στον κόσμο, με διαφορά, ελπίζω να'μαι εδώ πολλά χρόνια».

Προσφορές: "Δεν είχα αμφιβολία να επιλέξω τη Μαδρίτη, είμαι εκεί όπου ήθελα να είμαι, όταν ο Florentino ήρθε σε επαφή μαζί μου δεν άκουσα περισσότερες προσφορές. Ξέρω τον ανταγωνισμό και θα εκμεταλλευτώ κάθε προπόνηση και κάθε λεπτό που μου δίνει ο Ζιντάν για να βρω μια θέση και ν'αποτελέσω μέρος της ομάδας".

Σκοπός: «Είμαι νέος κι έρχομαι με πολύ ενθουσιασμό, έρχομαι να δουλέψω, να το απολαύσω και να μάθω από σπουδαίους παίκτες σε παγκόσμιο επίπεδο, ελπίζω να μάθω το μέγιστο απ'αυτούς και να προσπαθήσω να γίνω κάποια μέρα σαν τον Luka ή τον Toni και ν’αποτελέσω μέρος της ιστορίας του συλλόγου».

Πίεση λόγω του ενδιαφέροντος της Μπάρτσα: «Την πίεση την αντιμετωπίζω καλά, με την οικογένειά μου. Αλλά είχα ξεκάθαρο ότι ήθελα να παίξω εδώ, ο στόχος μου ήταν να βρίσκομαι εδώ και τώρα είμαι στην καλύτερη ομάδα στον κόσμο και είμαι υπερήφανος που φοράω αυτή τη φανέλα».

Συνεισφορά στη μεσαία γραμμή: «Έχουμε παίκτες υψηλού επιπέδου, έρχομαι με όρεξη να συνεισφέρω δουλειά κι επιμονή και να εκμεταλλευτώ το χρόνο που θα'χω για να τον κάνω να δει ότι είμαι ικανός».

Asensio: «Μιλάμε εδώ και καιρό, στην εθνική μου έλεγε ότι αν είχα την ευκαιρία να έρθω έπρεπε να την εκμεταλλευτώ, διότι είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος στην ιστορία. Ήξερα ότι επρόκειτο να'χω την υποστήριξή του ως συμπαίκτης και φίλος, και ήταν ένας παράγοντας κλειδί».

Προειδοποίηση του Asensio για το πόσο δύσκολο είναι να παίζεις εδώ: «Πιστεύω ότι το πιο ξεκάθαρο παράδειγμα είναι ο Marco, ο οποίος ήρθε ως ένα παιδί και τώρα έχει ένα σπουδαίο καθεστώς στη Ρεάλ Μαδρίτης κι αυτό είναι λόγω της καθημερινής δουλειάς. Το σημαντικό είναι να μην κατεβάζεις το κεφάλι και να προχωράς μπροστά για να εκμεταλλευτείς την ευκαιρία όταν έρθει».

Η περιοδεία: «Ο ενθουσιασμός που έχω για το ότι αύριο θα πάρω το αεροπλάνο είναι εντυπωσιακός. Ο Sergio με καλωσόρισε, επρόκειτο να με υποδεχτεί με ανοιχτές αγκάλες, έχω μια σπουδαία σχέση και μια παράλληλη ζωή, το όνειρό μου είναι να επιτύχω αυτό που έχει πετύχει αυτός μ'αυτό το κλαμπ».

Το παιχνίδι του: «Η αλήθεια είναι ότι αισθάνομαι πιο άνετα στη μεσαία γραμμή, κάνοντας τους συμπαίκτες να παίζουν, αλλά θα προσαρμοστώ σε ό, τι μου πει ο Ζιντάν».

Ο φόβος του ανταγωνισμού: «Φόβο πρέπει να'χεις γι'άλλα πράγματα, ευρισκόμενος στη Μαδρίτη δεν μπορείς να'χεις φόβο. Η ώρα μου θα'ρθει και θα την εκμεταλλευτώ, θέλω να αντιμετωπίσω την πρόκληση του να παίξω στην καλύτερη ομάδα στον κόσμο».

Morata: «Ο καθένας παίρνει τις αποφάσεις του, δεν το γνωρίζω. Έρχομαι εδώ με σαφείς τους στόχους μου και ξέρω ποιος είναι ο ρόλος μου εδώ, θα μάθω απ'τους συμπαίκτες και τελικά θα είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ σ'αυτό το κλαμπ».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.