News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Zidane: «Είναι μια ιστορική μέρα για όλον τον madridismo»

Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

«Η σύνδεση μεταξύ όλων των παικτών έχει υπάρξει τεράστια. Υπάρχει πολλή δουλειά πίσω από αυτό».

«Είμαστε μια πολύ καλή ομάδα και αξίζουμε το πρωτάθλημα και το Champions League· δεν ήταν μια εύκολη δουλειά», πρόσθεσε ο προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης.


Ο Ζινεντίν Ζιντάν εμφανίστηκε στην αίθουσα Τύπου του Εθνικού Σταδίου της Ουαλίας μετά την κατάκτηση του Δωδέκατου εναντίον της Γιουβέντους: «Κανείς δεν είχε πάρει δύο συνεχόμενα Champions League κι εμείς το καταφέραμε. Μπορούμε να πούμε ότι είναι μια ιστορική μέρα για όλον τον madridismo, για μένα, για τους παίκτες, για τις οικογένειές μας... Όμως, ταυτόχρονα γνωρίζουμε ότι το επόμενο έτος θα’ναι πολύ πιο δύσκολο και θα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά. Είμαστε μια πολύ καλή ομάδα και αξίζουμε τη Liga και το Champions League, δεν ήταν εύκολη δουλειά».

«Υπάρχει πολύ ταλέντο, αλλά στο τέλος, πολύ δουλειά. Αυτό ήταν το κλειδί. Όταν σκέφτεσαι ότι μπορείς να πετύχεις πράγματα δουλεύοντας, τα πετυχαίνεις. Είμαι πολύ περήφανος για όλον τον κόσμο. Το κλειδί ήταν ότι ο καθένας έχει συμβάλει το κάτι τις του. Αυτό δεν μπορούμε να το αλλάξουμε κι έχει υπάρξει η επιτυχία αυτού του έτους».

Ο τελικός

«Το πρώτο μισό ήταν ισορροπημένο. Η Γιουβέντους μπήκε δυνατά στον αγώνα. Δεν είχαμε την κατοχή. Στο δεύτερο μέρος ήμασταν ανώτεροι. Τους είπα να συνεχίσουμε με ό, τι κάναμε, αλλά βάζοντας περισσότερη πίεση και πλάτος στο αντίπαλο μισό. Επίσης, να παίξουμε, γιατί εμείς ξέρουμε να παίζουμε. Το να βάλεις τέσσερα γκολ στην Γιουβέντους δεν είναι εύκολο».

Το έργο του προπονητή

«Είμαι ένα μέλος αυτής της ομάδας. Το κλειδί της επιτυχίας είναι ότι όλοι έχουν νιώσει σημαντικοί αυτή τη χρονιά και τα πάνε όλοι γαμάτα. Η σύνδεση μεταξύ τους έχει υπάρξει τεράστια. Υπάρχει πολλή δουλειά πίσω απ’αυτό».

«Μου αρέσει το ποδόσφαιρο, δουλεύω σκληρά κι έχω την τύχη να’μαι σ’αυτή την μεγάλη ομάδα μ’αυτό το μεγάλο ρόστερ. Δουλεύοντας σκληρά μπορείς να πετύχεις πράγματα. Η επιτυχία και το κλειδί ήταν το ρόστερ».

Το μέλλον του

«Δεν πρόκειται να σου επιβεβαιώσω ότι θα μείνω για μια ζωή, αυτό δεν υπάρχει. Είμαι πολύ ευγνώμων σ’αυτή τη μεγάλη ομάδα που μου έχει δώσει την ευκαιρία. Μου μένει ένα έτος συμβολαίου και πιστεύω ότι θα’μαι το επόμενο έτος. Πρέπει να απολαύσουμε ό, τι έχουμε κάνει φέτος. Θα ήθελα ν’ανέβω εδώ και να χορέψω, όπως είπα τις προάλλες στη Μάλαγα. Είμαι πολύ χαρούμενος. Θεωρώ τον εαυτό μου ως έναν του σπιτιού. Έπαιξα εδώ πολλά χρόνια κι έχω αυτό το κλαμπ στην καρδιά μου».

Bale

«Ήταν σημαντικό γι’αυτόν να φτάσει στον τελικό και να μπορεί να’ναι μαζί μας. Χαίρομαι γι 'αυτόν, γιατί επιπλέον ήταν στο σπίτι του. Σχετικά με το μέλλον, δεν είναι τώρα η στιγμή. Τώρα θα ξεκουραστούμε όλοι και θα σκεφτούμε αυτό που μόλις πετύχαμε».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:



@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.