News Update :

Το Juventus-Ρεάλ Μαδρίτης γραμμή προς γραμμή: μεσαία γραμμή και επιθετικοί

Παρασκευή, 2 Ιουνίου 2017

Του Enrique Ortego

Έτσι παίζουν Γιουβέντους και Ρεάλ Μαδρίτης


ΚΕΝΤΡΟ

Γιουβέντους: Η γραμμή που ταλαντεύεται η ομάδα

Στην θεωρία, η τελευταία τακτική διάθεση της Γιουβέντους συνδέεται, σύμφωνα με τους Ιταλούς ειδικούς, στο 4-2-3-1. Στην πράξη, πλέον στο χόρτο, εμφανίζεται μια εικονική γραμμή που είναι πραγματικά αυτή που ταλαντεύει το συλλογικό παιχνίδι της ομάδας. Ένα μίγμα μεταξύ των δύο μπακ, πραγματικών ή ψευδών, Dani Alves και Alex Sandro, και των δύο μέσων, Pjanic και Khedira.

Αυτοί καταλαμβάνουν τη μεσαία γραμμή και τη μοιράζονται τόσο στο πλάτος όσο και στο μήκος της. Μια ευρεία ζώνη επιρροής στην οποία οι δύο Βραζιλιάνοι είναι απόλυτοι ιδιοκτήτες των πλευρών με μια εκτεταμένη διαδρομή που περικλείει τις δύο λειτουργίες του ποδοσφαίρου, την άμυνα και την επίθεση.


Pjanic και Khedira είναι σταθεροί στον κεντρικό διάδρομο. Εναλλακτικά τοποθετούνται στην ίδια γραμμή -βγαίνουν να πιέσουν το αντίπαλο γήπεδο ή κλιμακωτά. Ο Βόσνιος ασχολείται περισσότερο με την έξοδο της μπάλας και το σημείο εκκίνησής του είναι μπροστά απ’τον Bonucci. Από εκεί έρχεται σε επαφή και κάνει κουμάντο. Καλό εσωτερικό παιχνίδι.

Ο Γερμανός, ο οποίος φαίνεται να’χει αναρρώσει απ’τον τραυματισμό του, μετά τη δοκιμή κατά της Genoa, επιπλέει στην ίδια ζώνη. Πιο κάθετα. Πηγαίνει κι έρχεται από περιοχή σε περιοχή. Ο Allegri τον θεωρεί απαραίτητο για την αίσθηση του της ισορροπίας και την εμπειρία για να προσαρμόζεται σε κάθε κατάσταση παιχνιδιού.

Ρεάλ Μαδρίτης: ο φύλακας και οι μπαλαδόροι

Ένα τρίγωνο: ένας καθαρός αμυντικός μέσος και δύο εσωτερικοί χρήσης. Στον Casemiro επαφίεται ο ρόλος του φύλακα. Μια ασπίδα για να προστατεύει τους δύο στόπερ - μοναδικούς αμυντικούς της ομάδας- και να δίνει κάλυψη θέσης στους μπακ στις συνεχείς προωθήσεις τους στην επίθεση. Είναι εντυπωσιακό ότι η περιοχή της φυσικής του επίδρασης είναι του κλασικού πλέιμεικερ και, όμως, εξαφανίζεται απ’αυτήν όταν ξεκινά η ομάδα το παιχνίδι.


Τότε, ο Βραζιλιάνος εξαφανίζεται απ’τη σκηνή, προωθείται, εισέρχεται στο αντίπαλο γήπεδο κι εκεί στοχεύει να πάρει το ριμπάουντ ή τη δεύτερη φάση. Στη συνέχεια μπαίνουν στην δράση, αδιάκριτα, Modric και Kroos. Αυτοί είναι γι 'αυτό, για την σκέψη. Για να προσπαθήσουν να δώσουν την πιο καθαρή έξοδο στη μπάλα. Αν ο ένας πλησιάζει στους στόπερ για να μπει στη δράση, ο άλλος τεντώνεται για να μετατραπεί σε μια δεύτερη γραμμή πάσας. Η αλλαγή προσανατολισμού ή η μακρινή πάσα αναζητώντας την πλάτη της αντίπαλης άμυνας, μπαίνουν επίσης στο ρεπερτόριό τους. Όταν δεν έχουν τη μπάλα, είναι αυτοί που βγαίνουν μπροστά για να πιέσουν κι ο Casemiro ανακτά την φυσική του θέση, συμπεριλαμβανομένης διάσωσης.

Με την είσοδο του Isco στη δράση, η Ρεάλ Μαδρίτης κερδίζει έναν τέταρτο μέσο, το οποίο της επιτρέπει να ισορροπεί πολλαπλές καταστάσεις αριθμητικής κατωτερότητας και θέσης που προσφέρονται με το BBC στο γήπεδο. Επίσης οι δύο μπακ με τις προσθήκες τους ισορροπούν την κεντρική ζώνη.

ΕΠΙΘΕΣΗ

Γιουβέντους: Σύνδεση Dybala-Pipa

Μια τρίαινα μετά απ’όλα, τοποθετείται όπως τοποθετείται. Δύο επιτελικοί μέσοι μέσα κι ένας επιθετικός αναφοράς ή δύο ψευτοεξτρέμ κι ο υποχρεωτικός φορ: Dybala-Mandzukic-Higuaín. Τρεις επιθετικοί απολύτως διαφορετικοί στις συνθήκες τους, αλλά που έχουν δείξει ν’αλληλοσυμπληρώνονται τέλεια για το πρώτο έτος που παίζουν μαζί.

Καθένας είναι απ’τον πατέρα του και τη μητέρα του. Απ’το τεράστιο ταλέντο του πρώτου, στην αλαζονική ισχύ του Κροατη και στην ικανότητα σκοραρίσματος του Pipa, ο οποίος απ’την πρώτη σεζόν έχει αρχίσει να αποσβένει τα 90 εκατομμύρια που κατέβαλε η Γιουβέντους στη Νάπολι.


Τον Ζιντάν δεν τον έχει πειράξει να υποδείξει δημοσίως τον Dybala, τον προστατευόμενο του Μέσι στον οποίο καθόρισε ένα «λαμπρό μέλλον», ως το νούμερο ένα κίνδυνο για την ομάδα του. Στα 23 του, δεύτερη σεζόν στα bianconero, 11 γκολ και 7 ασίστ στο Scudetto και τέσσερα στο Champions League, στοχεύει στον ποδοσφαιριστή της εποχής. Ταλέντο παντού. Ο Higuain έχει ερμηνεύσει το παιχνίδι του τέλεια. Πολλά απ’τα 24 γκολ του στο πρωτάθλημα και τα τέσσερά του στην ευρωπαϊκή διοργάνωση έχουν γεννηθεί απ’τη φαντασία του, χωρίς να αφαιρεί αξία απ’την ευκολία του στο σκοράρισμα.

Αυτό του Mandzukic είναι για μελέτη. Ένα επιθετικό τανκ επαναμετατρεμένο σ’έναν εσωτερικό αριστερό που εργάζεται σ’όλο το γήπεδο για να φτάσει σε θέσεις σκοραρίσματος με φερεγγυότητα (9 τέρματα συνολικά).

Ρεάλ Μαδρίτης: Στην υπηρεσία του CR7

Ούτε ακόμη και μια ενδεχόμενη επιστροφή στη σκηνή του BBC σ’ένα περισσότερο ή λιγότερο κοντινό μέλλον προκαλεί τη σκέψη ότι η σημερινή οριοθέτηση του Κριστιάνο Ρονάλντο ως φορ μπορεί να'χει ένα πισωγύρισμα. Απην άποψη της λογικής, δεν υπάρχει η διαίσθηση της πιθανότητας να δούμε ξανά τον Πορτογάλο κολλημένο στην αριστερή πλευρά, έστω κι αν ήταν μόνο ως σημείο εκκίνησης. Ούτε και να τον δούμε ξανά να πολλαπλασιάζει τις προσπάθειές του σε επαναλαμβανόμενες κινήσεις των 30 ή 40 μέτρων.

Ο ρόλος σκόρερ του CR7 σε αυτό το νέο πεδίο δράσης δεν έχει μειωθεί ούτε στο ελάχιστο και είναι κατανοητό ότι, από τώρα και στο εξής, η ομάδα θα παίζει κάθε μέρα και περισσότερο για να εκμεταλλεύεται τις εκτελεστικές ιδιότητες που έχει πάντα.


Μπενζεμά και Isco συνδέουν

Απ'τον τραυματισμό του Μπέιλ,  η επιθετική διάταξη της ομάδας χαρακτηρίζεται απην παρουσία των δύο καλά επικεντρωμένων φορ Cristiano και Benzema. Κλιμακούμενοι, με ελευθερία κινήσεων. Ο Πορτογάλος κοιτάει περισσότερο προς την περιοχή. Ο Γάλλος ψάχνει για κάθε ζώνη που του επιτρέπει να συμμετέχει στις δράσεις της επίθεσης και την ανάπτυξη του παιχνιδιού στο στάδιο του τελειώματος.

Όχι πολύ μακριά πλέον κινείται επίσης ο Isco. Μια καλή σύνδεση η γεννημένη ανάμεσά τους στα τελευταία παιχνίδια. Μιλούν την ίδια γλώσσα με τη μπάλα στα πόδια τους με την παύση ως σημείο πριν την επιτάχυνση. Επίσης αρχίζουν σε διαφορετικές βαθμίδες για να φτάσουν στην περιοχή απ'τη δεύτερη γραμμή.

Το παιχνίδι τους μεταξύ των γραμμών μπορεί να βλάψει την αμυντική δομή της Γιουβέντους.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.