News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Morata: «Να επιστρέψω στην Ιταλία; Σίγουρα όχι, θέλω να συνεχίσω στην Ρεάλ Μαδρίτης»

Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

Ο επιθετικός «απέκλεισε» ότι το μέλλον του περνά απ’τον Calcio


Ο Άλβαρο Μοράτα μπόρεσε να παίξει μερικά λεπτά στον τρίτο τελικό του στο Champions League, τον δεύτερο που κερδίζει. Αλλά μόλις τελείωσε το παιχνίδι, το μέλλον του πέρασε και πάλι σε πρώτο πλάνο.

Αρχικά δήλωσε στον Onda Cero: "Θέλω να παίξω και να'μαι σημαντικός στην ομάδα μου. Τη χρονιά που έρχεται υπάρχει ένα Μουντιάλ".

Στη συνέχεια ο επιθετικός ερωτήθηκε απ’τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης σχετικά με την ενδεχόμενη επιστροφή του στη Serie A και η απάντησή του ήταν κατηγορηματική.

«Εγώ πάλι στην Ιταλία; Είναι δύσκολο, σίγουρα όχι. Θέλω να μείνω στη Ρεάλ Μαδρίτης», δήλωσε ο Morata μετά το ματς. Αν και παραδέχτηκε ότι του αρέσει το Calcio, ξεκαθάρισε και πάλι αγάπη για τη λευκή ομάδα: «Μου αρέσει η Ιταλία, αλλά η Μαδρίτη είναι η πόλη μου κι αυτή είναι η ομάδα μου και η Juve είναι η δεύτερη ομάδα μου».

Το ενδιαφέρον της Milan τον συνέδεσε και πάλι με το ιταλικό ποδόσφαιρο, αλλά ο επιθετικός ανέλαβε μετά τον τελικό να κλείσει την πόρτα.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.