News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Η Real Sociedad κάνει επίσημη την υπογραφή του Diego Llorente για τα επόμενα πέντε χρόνια

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017

Του Óscar Badallo

Ο στόπερ προέρχεται απ’τη Ρεάλ Μαδρίτης


Ο Diego Llorente θα’ναι ποδοσφαιριστής της Real Sociedad για τις επόμενες πέντε σεζόν, όπως ενημέρωσε η MARCA στις αρχές του μήνα. Έχει γίνει επίσημο, αφού η Ρεάλ Μαδρίτης έχει στείλει αυτό το απόγευμα στο Anoeta όλα τα απαραίτητα έγγραφα για τη μεταγραφή του, για περίπου 7 εκατομμύρια ευρώ, κι ο αμυντικός έχει υπογράψει τη σύμβαση που θα τον ενώσει με την txuriurdin οντότητα μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2022. Το λευκό club διατηρεί μια οψιόν επαναγοράς.

Ο Llorente, κατά πάσα πιθανότητα θα παρουσιαστεί μέχρι την επόμενη εβδομάδα, καθώς την περασμένη Παρασκευή έφυγε και πάλι σε διακοπές, αφού πέρασε μερικές ημέρες στο Σαν Σεμπαστιάν γνωρίζοντας τη νέα πόλη του, τις εγκαταστάσεις των Zubieta και Anoeta.

Ο νέος realista παίκτης έχει μιλήσει στην ιστοσελίδα του συλλόγου, πριν εγκαταλείψει το guipuzcoano έδαφος. «Είμαι πολύ χαρούμενος που ένας σύλλογος όπως η Ρεάλ με έχει υπογράψει. Όπως είπα ήδη, όταν πήρα την είδηση ​​ότι ενδιαφέρονταν για μένα, δεν το σκέφτηκα και πιστεύω ότι η απόφαση που έχω πάρει να υπογράψω εδώ, είναι πολύ καλή», τόνισε.

Ο Llorente εκτιμά θετικά τη δέσμευση που κάνει η Ρεάλ υπογράφοντάς τον μέχρι το 2022. «Μια σύμβαση μακράς διάρκειας σου επιτρέπει να καθιερωθείς λίγο περισσότερο. Μετά από δύο δανεισμούς, νομίζω ότι έχω πάρει πλέον εμπειρία για πιο σημαντικές προκλήσεις και είμαι πολύ ενθουσιασμένος να αντιμετωπίσω ότι έχω με τη Ρεάλ. Αποτελέσματα δεν μπορώ να εγγυηθώ, αλλά προσπάθεια, δουλειά και θυσία δεν θα λείψουν από μέρους μου. Μακάρι η Ρεάλ να σταθεί στο ύψος της μεγάλης ομάδας που είναι στις προκλήσεις στο πρωτάθλημα και στην Ευρώπη», έχει ευχηθεί.


Ο Μαδριλένος πιστεύει ότι θα’ναι ευτυχισμένος στο Σαν Σεμπαστιάν. «Απ’την πόλη, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι τα πάντα είναι πολύ κοντά, ότι μπορείς να την διασχίσεις τέλεια περπατώντας, τουλάχιστον τα αξιοθέατα, το οποίο επιτρέπει ν’απολαύσεις τη βόλτα. Έχω καλές αναφορές από συγγενείς που συνήθως έρχονται συχνά, η φίλη μου συνηθίζει να’ρχεται το καλοκαίρι, και είμαι σίγουρος ότι θα μου αρέσει», διαβεβαίωσε.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas


Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.