News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Morata: «Αν περίμενα να παίξω περισσότερο; Ξεκάθαρα»

Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Ο επιθετικός μίλησε στο Los Cármenes μετά τη νίκη επί της Γρανάδα


Ντομπλέτα και γκολ στο πρωτάθλημα: «Δεν σκέφτομαι το να αξιωθώ, θέλω να κερδίσω τη Liga και το Champions League όπως όλοι. Θα’ναι δύσκολο, αλλά αν κερδίσουμε τα πάντα θα’μαστε πρωταθλητές των δύο διοργανώσεων».

Γκολ και χωρίς λεπτά: «Μου αρέσει να παίζω τα πάντα, όπως όλοι. Πάντα θέλεις να συμβάλλεις εκεί όπου είσαι. Θέλω να παίζω πάντα και να σκοράρω, αλλά υπάρχουν μερικές φορές που δεν γίνεται».

Παίζεις λιγότερο από ό, τι περίμενες: «Ξεκάθαρα, αλλά είμαι πάντα έτοιμος για όταν με χρειάζεται ο προπονητής κι αυτό είναι το σημαντικό».

Περισσότερα γκολ απ’τον Karim: «Αυτό το σκέφτεται περισσότερο ο κόσμος παρά εγώ, δεν σκέφτομαι αν έχω περισσότερα γκολ από έναν συμπαίκτη, μόνο το να σκοράρω, έχω 20 και είναι ένα καλό νούμερο».

Παππούς Ατλέτικο: «Το ζει πολύ αλλά δεν έχω μιλήσει μαζί του πολύ. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο».

Liga ή Τσάμπιονς Λιγκ;: «Πάει καιρός που κερδίσαμε το πρωτάθλημα και το Champions League είναι το Champions League. Το πιο εύκολο είναι ν’ανέβεις στο λεωφορείο και το δείπνο είναι ευκολότερο. Πρέπει να τα κερδίσουμε όλα όσα μας μένουν και θα μας πάνε καλά».

Τελικός Μαδρίτη-Juve: «Η μοίρα είναι η μοίρα».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.