News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Mbappe: «Είμαι σε μια ηλικία όπου θα πρέπει να παίζω»

Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Του Pablo Polo


Ο παίκτης της Μονακό, Kylian Mbappé, έδωσε μια συνέντευξη στο BEIN Sports, στην οποία μεταξύ άλλων ανέφερε:

Το μέλλον σας και της οικογένειάς σας

Αν μείνω στη Μονακό μένω κι αν όχι θα’ρθουν μαζί μου. Θα κάνω την επιλογή με βάση την αθλητική μου καριέρα, γιατί είναι αυτό που υπερισχύει των άλλων παραμέτρων, γιατί έχω μια ηλικία όπου θα πρέπει να παίζω, φέτος έχω παίξει κι αν δεν το κάνεις δεν μπορείς να αποδώσεις, κι αυτό θα’ναι υψίστης σημασίας. Και μετά το θέμα της οικογένειας, είμαστε λίγο κουρασμένοι να χωρίζουμε και θα πάμε μαζί.

Ο στόχος είναι να παίξει πριν απ’το να προπονηθεί με τον Κριστιάνο


Όταν γίνεται λόγος γι'αυτό ... Δεν είμαι 30 ετών και χρειάζομαι να παίζω, δεν είναι μια ηλικία στην οποία πρέπει να κατανέμω τις προσπάθειες, μόλις ξεκίνησα και θα πρέπει να αποδείξω. Φέτος ήταν η χρονιά της αποκάλυψης, αλλά τώρα το σημαντικό είναι η επιβεβαίωση και είναι πολύ σημαντικό και θα πάρω το χρόνο μου για να τα πάω καλά και να προσπαθήσω να περάσω αυτό το στάδιο όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Θα’μαι ο μόνος που θ’αποφασίσει με την οικογένειά μου. Δεν θα πάω πουθενά που θα μου το επιβάλλουν. Θα’ναι επιλογή μου και θα την αναλάβω.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.