News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Bale: «Δεν είμαι στο 100%, δεν με βλέπω ν’αντέχω 90 λεπτά»

Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Ήταν ειλικρινής μιλώντας στον διεθνή Τύπο: «Ο Isco έχει κάνει ένα φανταστικό τέλος στη σεζόν. Την προηγούμενη τελευταία φορά ήθελα να επιστρέψω πρόωρα και ίσως έπρεπε να περιμένω περισσότερο».


Ο Gareth Bale μίλησε στη «MediaDay» της Ρεάλ Μαδρίτης κι επιβεβαίωσε ότι είναι σε άριστη κατάσταση για να παίξει στον τελικό του Champions League εναντίον της Γιουβέντους στο Κάρντιφ, όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε.

Ανάρρωση: «Όχι, δεν είμαι στο 100%, δεν έχω παίξει σε έξι, επτά εβδομάδες κι έχω αναρρώσει απ’την εγχείρησή μου. Έχω παίξει με πολύ πόνο, ακόμη κι όταν επέστρεψα, παίρνοντας χάπια για να καταφέρω να βρεθώ στο μέγιστο μέσα απ’τους αγώνες και τις προπονήσεις. Έτσι που οι τελευταίες έξι, επτά εβδομάδες μου έχουν επιτρέψει να ξεκουράσω λίγο τον αστράγαλό μου και να βελτιωθώ και, προφανώς ν’αναρρώσω απ’τον τραυματισμό. Δεν είμαι στο 100%, αλλά έχω εργαστεί σκληρά με διπλές προπονήσεις κατά τις τελευταίες εβδομάδες για να’μαι έτοιμος, είτε για να ξεκινήσω βασικός είτε για να συμμετάσχω σε κάποιο σημείο. Αυτό είναι το μόνο που μπορώ να πω».

Δύσκολες στιγμές: «Φυσικά, υπήρξαν φορές στις οποίες έπρεπε να εξετάσω τα πράγματα στον αστράγαλο μου, αλλά έπρεπε να δουλέψω σκληρά με διπλές προπονήσεις και ήμουν μακριά απ’την οικογένειά δουλεύοντας πολύ, ήταν δύσκολο σωματικά και ψυχικά. Αλλά το σημαντικότερο, είναι ότι είμαι έτοιμος για να παίξω σε κάποιο σημείο, είτε απ’την αρχή είτε απ’τον πάγκο».

Τραυματισμοί: «Ήταν δύσκολο να επιστρέψω απ’τη χειρουργική μου επέμβαση στον αστράγαλο, οποιαδήποτε χειρουργική επέμβαση είναι δύσκολη, αλλά το να το κάνεις στη μέση της σεζόν είναι λίγο πιο δύσκολο. Θες να επιστρέψεις το συντομότερο δυνατόν κι εκ των υστέρων θα’πρεπε να’χω μείνει λίγο περισσότερο έξω και ν’αναρρώσω, και να δυναμώσω, αλλά δεν έχει συμβεί έτσι... Αλλά ζω και μαθαίνω κι ελπίζω να μπορέσω να βοηθήσω τώρα».

Να παίξει απ’την αρχή: «Αν με καλέσουν φυσικά και θα ξεκινήσω απ’την αρχή, αλλά το βλέπω περίπλοκο ν’αντέξω 90 λεπτά. Δεν έχω παίξει πολύ απ’την εγχείρησή μου κι ο Isco παίζει φανταστικά σ’αυτό το τέλος της σεζόν, έτσι ώστε αποφασίζει ο προπονητής. Είμαι σίγουρος ότι θα μας μιλήσει σε κάποια στιγμή, αλλά έχω εργαστεί σκληρά στην προπόνηση. Είχαμε έναν αγώνα εξάσκησης το Σάββατο κι ένιωσα καλά. Νιώθω σε φόρμα, αλλά προφανώς ο αγωνιστικός ρυθμός είναι κάτι εντελώς διαφορετικό».



@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.