News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Κλειδιά της απόλυσης Ancelotti: «Ο Florentino μου τηλεφώνησε όταν άλλαξα τον Bale»

Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

Το αποκαλύπτει σ'ένα βιβλίο

Στο βιβλίο του «Ήρεμη ηγεσία: κερδίζοντας καρδιές, μυαλά και παιχνίδια», ο Ιταλός προπονητής δίνει τα κλειδιά για την κατανόηση της απόλυσή του ως προπονητής της Ρεάλ Μαδρίτης


Δεν βγήκε καλά στην Ρεάλ Μαδρίτης. Η κατάκτηση του Δέκατου δεν ήταν αρκετή κι ο Carlo Ancelotti απολύθηκε ένα χρόνο μετά τον τελικό της Λισαβόνας. Στο βιβλίο του «Ήρεμη ηγεσία: κερδίζοντας καρδιές, μυαλά και παιχνίδια», ο τωρινός προπονητής της Μπάγερν αποκαλύπτει ένα απ'τα κλειδιά για την κατανόηση της ρήξης. Η αντικατάσταση του Gareth Bale σ'έναν αγώνα της λευκής ομάδας ήταν καθοριστική. Δεν άρεσε στον Florentino Pérez, όπως αποκαλύπτει ο Ιταλός προπονητής.

Σε έναν αγώνα πρωταθλήματος, αυτόν που έπαιξε πριν δύο σεζόν στο Mestalla η Ρεάλ Μαδρίτης, με ήττα της μαδριλένικης ομάδας, ο Αντσελότι έβγαλε απ'τον αγωνιστικό χώρο τον Ουαλό πριν απ'το τέλος. Ο προπονητής εξηγεί στο βιβλίο του ότι «ο γενικός διευθυντής του συλλόγου μου τηλεφώνησε για να μου πει ότι ο πρόεδρος ήθελε να μου μιλήσει». «Μου μετέφερε ότι ο μάνατζερ του Bale είχε διαμαρτυρηθεί για το γεγονός αυτό», υποστηρίζει ο Κάρλο. «Δεν πρόκειται να κάνω τίποτα», απάντησε όταν ο Florentino τον ρώτησε τι επρόκειτο να κάνει γι'αυτό.

«Από εκείνη τη στιγμή, η σχέση μου με τον Florentino Pérez δεν ήταν ξανά η ίδια», παραδέχεται. Και δικαιολογείται λέγοντας ότι «δεν μπορούσα ν'αλλάξω το σύστημα όταν ήμασταν ήδη στη μέση της σεζόν», τονίζει.


Οι στατιστικές της UEFA

Ένα άλλο γεγονός που ο Αντσελότι κατανοεί ως κλειδί για την απόλυσή του είναι ότι «σε μια δεδομένη στιγμή, η UEFA δημοσίευσε κάποιες στατιστικές» που έδειχναν ότι «η Ρεάλ Μαδρίτης δεν είχε τόσες πολλές ώρες προπόνησης όπως άλλες ομάδες». «Αλλά είχαμε κερδίσει 22 συνεχόμενα παιχνίδια, γεγονός που δείχνει ότι κάτι κάναμε σωστά».

Συνέβη, υποδεικνύει, ότι «χάσαμε όταν δόθηκε στη δημοσιότητα αυτό το στατιστικό στοιχείο και στη συνέχεια ο σύλλογος πίεσε για να δουλέψουμε περισσότερο». «Η αλήθεια είναι ότι εγώ σκεφτόμουν το αντίθετο, καταλάβαινα ότι οι παίκτες έπρεπε να ξεκουραστούν μετά από μια περίοδο τραυματισμών και κόπωσης· στο τέλος ήταν μια κρίσιμη στιγμή για να χάσουμε το πρωτάθλημα». Ο Carlo Ancelotti επισημαίνει στο βιβλίο του ότι εκείνο το επεισόδιο απέδειξε ότι η διοίκηση «είχε περισσότερη πίστη στους αριθμούς παρά στη δουλειά μου».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.