News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Το BBC δεν είναι άθικτο, αλλά στη Νάπολι, ναι

Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Του Amalio Moratalla

Προετοιμάζοντας ακριβώς αυτόν τον αγώνα εναντίον της Napoli, ο Ζιντάν έχει δοκιμάσει, έχει κάνει rotation κι έχει δώσει ευκαιρίες στα ωραία παιδιά που έχει συνήθως στον πάγκο. Κι έχω την εντύπωση ότι έχουν ανταποκριθεί. Θα’λεγα περισσότερο, έχουν εγκριθεί. Αξιοσημείωτο αν με πιέσει, αγαπητέ αναγνώστη. Υποφέροντας στο αποτέλεσμα περισσότερο απ’όσο έπρεπε ενάντια σε Βιγιαρεάλ και Λας Πάλμας, -απ’την οποία εν τέλει μπόρεσαν να πάρουν μόνο ισοπαλία στο Μπερναμπέου-, αλλά παίρνοντας με φερεγγυότητα τον αγώνα ενάντια στην Eibar.

Όλα Carousel ανδρών που προφυλάχθηκαν, προστατεύοντάς τους από πιθανούς τραυματισμούς, απ’την κούραση και την πίεση του ανταγωνισμού, αναμένοντας τον αυριανό αγώνα στο San Paolo. Φυσικά ο Ζιντάν έχει επικριθεί. Είναι το εθνικό άθλημα. Φαίνεται ότι όλη αυτή τη μικρή επανάσταση θα’πρεπε να την είχε κάνει πριν και ν’αλλάξει έτσι το 4-3-3 σε 4-4-2, να φροντίσει περισσότερο τη μεσαία γραμμή για να’χει περισσότερους μύες στο κέντρο και να κρατήσει καλύτερα τον αντίπαλο και, επιπλέον, να οπλίσει την κόντρα με φερεγγυότητα. Και δεν μου ακούγεται κακός συλλογισμός, εμένα μου αρέσει να βλέπω στο γήπεδο παίκτες, όπως οι Asensio, Isco, Lucas Vázquez, Morata, Nacho ... Αλλά φυσικά, εγώ δεν είμαι ο Ζιντάν. Κάθομαι να παρακολουθήσω ένα θέαμα, όχι να’μαι ο υπεύθυνος για το αποτέλεσμα ούτε για τη διαχείριση των αποδυτηρίων. Όλα αυτά τα παιδιά είναι διεθνείς, αλλά αυτοί που άφησε έξω, επίσης. Γι’αυτό δεν πιστεύω ότι η συζήτηση είναι στο αν πρέπει να παίξει με μια διάταξη ή άλλη, με μια εντεκάδα ή άλλη, αλλά στην ποδοσφαιρική διάθεση, την σωματική και ψυχική του να’ναι ένα βήμα απ’τα προημιτελικά του Champions League. Πιστεύω ότι το 3-1 του πρώτου σκέλους μπορεί να’ναι περισσότερο από αρκετό, αλλά δεν θα’ναι ένας περίπατος. Ούτε με τέσσερις άνδρες στη μεσαία γραμμή, ούτε με τρεις... Αυτό πάει με τη στάση και, φυσικά, με την καλή ενδεκάδα. Δεν βλέπω στον πάγκο εξ αρχής ούτε τον Cristiano, ούτε τον Μπέιλ, ούτε τον Μπενζεμά. Κι εσείς; Ούτε και μπορώ να δω τον Casemiro, ούτε τον Modric, ούτε τον Kroos. Κι εσείς; Πλέον μένει μόνο η άμυνα: Carvajal, Πέπε, Ράμος και Μαρσέλο. Είμαστε σύμφωνοι; Γι 'αυτό, με τον Navas κάτω απ’τα δοκάρια, αν και δεν είναι πολύ καλά, δεν πιστεύω ότι είναι η μέρα να το καταδείξουμε. Τέλος, η λογική εντεκάδα, αυτή που θα πρέπει να τραβήξει αυτόν τον αγώνα κι αυτή που προκαλεί λιγότερη επίθεση στον προπονητή. Τον Ζιντάν θα τον πιάσουμε ό, τι κι αν κάνει. Απ’την καρέκλα στο σπίτι ο οργανισμός μου, μου ζητάει επίσης να κάνω χώρο για τον Isco, τον Lucas ή τον Morata, αλλά δεν θα έπαυε να’ταν ένα πείραμα. Φυσικά, αν ήμουν εγώ ο προπονητής της Μαδρίτης, θα άφηνα στον πάγκο χωρίς ενδοιασμούς τον πρώτο που θα έβλεπα να ζητά ταξί για να γυρίσει και να βοηθήσει στη μεσαία γραμμή. Γι’αυτό λέω, παιχνίδι στάσης και παικτών, παρά τακτικής. Αύριο το BBC πιο άθικτο από ποτέ, δημαγωγίες του καφέ στην άκρη.


Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.