News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Nacho: «Ο γιατρός μου είπε ότι είχα τελειώσει το ποδόσφαιρο»

Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Ο αμυντικός μίλησε στην UEFA για τον διαβήτη απ’τον οποίο πάσχει


Η επίσημη ιστοσελίδα της UEFA πήρε συνέντευξη στον Nacho πριν απ’τον αγώνα για τους 16 του Champions League εναντίον της Νάπολι. Ο madridista αμυντικός μίλησε για τον διαβήτη απ’τον οποίο πάσχει από τότε που του τον διέγνωσαν στα 12 του κι αποκάλυψε ότι, εκείνη την στιγμή, ήταν έτοιμος να εγκαταλείψει το ποδόσφαιρο μετά από ιατρική συμβουλή. «Όταν έφτασα στο νοσοκομείο, η γιατρός που με εξέτασε δεν ήταν ενδοκρινολόγος μου. Θυμάμαι ότι είχαμε ένα τουρνουά στη Μαδρίτη και δεν μπόρεσα να ταξιδέψω με τους συμπαίκτες μου. Μάλιστα, η γιατρός μου είπε ότι είχα τελειώσει το ποδόσφαιρο, ότι δεν θα’μουν σε θέση να παίξω», είπε ο αμυντικός.

Ωστόσο, επιστρέφοντας στο γιατρό του, τα πάντα επέστρεψαν στα φυσιολογικά επίπεδα κι ο Nacho μπόρεσε να συνεχίσει να φοράει τη φανέλα της Ρεάλ Μαδρίτης και να φτάσει στο όνειρο του να παίξει στην πρώτη ομάδα, με την οποία έκανε το ντεμπούτο του το 2011 και φέτος κάνει την καλύτερη σεζόν: "Μετά το Σαββατοκύριακο ήρθε ο γιατρός μου, ο Δρ Ραμίρεζ, τον οποίο αγαπώ πολύ, και είπε εντελώς το αντίθετο. Μου είπε ότι ήταν υποχρεωτικό να συνεχίσω να παίζω, γιατί ο αθλητισμός ήταν πολύ σημαντικός. Εκείνη τη Δευτέρα επέστρεψε η ζωή μου. Ήμουν ένα παιδί και μου έδωσαν ένα πολύ σκληρό χτύπημα, αλλά τρεις μέρες αργότερα μου έδωσαν μια μεγάλη χαρά".

Παρά την ασθένειά του, ο Nacho κάνει μια φυσιολογική ζωή, απολαμβάνοντας όλα τα χόμπι του, αν κι αναγνωρίζει ότι πρέπει να προσέχει περισσότερο απ’τον καθένα: "Ό, τι μου αρέσει, το κάνω. Πρέπει να’χω λίγη προσοχή με το φαγητό, αλλά τα πάω εκπληκτικά με τη βοήθεια των γιατρών. Αυτό μ’έχει κάνει ένα πιο υπεύθυνο άτομο που προσέχει περισσότερο. Πρέπει να προσέχω τρεις φορές περισσότερο απ’οποιονδήποτε άλλο πρόσωπο. Αλλά στο τέλος όλα σε βοηθούν. Προσέχεις περισσότερο στο φαγητό, στην ξεκούραση... Σε κάνει πιο υπεύθυνο άτομο, επειδή θα πρέπει να μεταφέρεις τον εξοπλισμό σου και τα πράγματά σου, και πιστεύω ότι σε βοηθά".


«Είναι κάτι που θα’ναι εκεί για το υπόλοιπο της ζωής μου. Είναι σαν ένας σύντροφος που έχω δίπλα. Πρέπει να προσέχω τον εαυτό μου, γιατί ό, τι κάνω είναι για το καλό μου, και πρέπει να το κάνω στο 100%», τελειώνει ο παίκτης απ’την Alcalá.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.