News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Sergio Ramos: «Δεν αποκλείω την αλλαγή του 4 με το 93»

Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

Ο στόπερ της Ρεάλ Μαδρίτης τιμά τα 500 παιχνίδια του μ’ενα Facebook Live


Ο Sergio Ramos είναι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος, μετά την συμπλήρωση 500 εμφανίσεων για την Ρεάλ Μαδρίτης. Ο Camero θέλησε να το γιορτάσει απαντώντας σε ερωτήσεις των χρηστών του Διαδικτύου μέσω ενός Facebook Live.

Το αγαπημένο του γκολ. "Δεν ξέρω, έχω κάποιο περιστασιακό καλό και σε σημαντικές στιγμές. Όλα ήταν ξεχωριστά για μένα, είναι όπως οι γιοι μου, δεν θα’ξέρα ποιο να κρατήσω. Αλλά πιστεύω αυτό του Δέκατου, επειδή δυσκολευτήκαμε πολύ να κερδίσουμε το Champions League και το τελευταίο λεπτό είναι ξεχωριστό".


Αλλαγή αριθμού. "Το 4 μου έχει φέρει τύχη, μ’έχει συνοδέψει στην καριέρα μου με τη Ρεάλ Μαδρίτης, αλλά μη νομίζεις ότι δεν έχω σκεφτεί να το αλλάξω με το 93".


Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.