News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Raúl Gonzalez: "Η Ρεάλ Μαδρίτης δεν θα’ταν αυτό που είναι χωρίς τη Barcelona και το αντίστροφο"

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2017

Του Daniel Ancheyta

Μίλησε κατά τα εγκαίνια των γραφείων της Laliga στο Μεξικό

"Δεν πιστεύω ότι σε καμία στιγμή είναι απογοητευμένος μαζί μου ο madridismo"


Ο πρώην madridista Raúl González Blanco ήταν παρών στην τελετή εγκαίνιών των νέων γραφείων της Laliga στην Πόλη του Μεξικού και είπε ότι είναι "ευτυχής" να εντάσσεται σ’αυτό το πρότζεκτ.

«Θα παρακολουθήσουμε στενά το μεξικανικό ποδόσφαιρο», δήλωσε ο Ισπανός αστέρας.

Ερωτηθείς σχετικά με τη διαμάχη που εξαπέλυσε η παρουσία του στα εγκαίνια της έδρας της Barcelona στη Νέα Υόρκη θέλησε να καταστήσει σαφές ότι «έχω αποδείξει τον madridismo μου για πολλά χρόνια κι εξακολουθώ να τον διατηρώ τώρα».

"Δεν πιστεύω ότι ανά πάσα είναι απογοητευμένος μαζί μου ο madridismo. Η αλήθεια είναι ότι έχω λάβει πάντα πολλή αγάπη. Σε λίγες μέρες θα’μαι στο Μπερναμπέου στον αγώνα του Champions League, υποστηρίζοντας την ομάδα μου, αλλά τώρα είμαι σε ένα πιο οικουμενικό έργο, με την Laliga, στο γραφείο της Νέας Υόρκης, που μου χρησιμεύει για να γνωρίσω την άλλη πλευρά του ποδοσφαίρου, των επιχειρήσεων, και σίγουρα θα με βοηθήσει για το μέλλον".

«Πιστεύω ότι, για την Laliga, το να’χουμε τον Messi και τη Barcelona είναι ωραίο. Πιστεύω ότι η Μαδρίτη δεν θα’ταν αυτό που είναι χωρίς τη Barcelona και το αντίστροφο», πρόσθεσε σε σχέση με την αιώνια αντιπαλότητα μεταξύ των δύο συλλόγων.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.