News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Keylor: «Οι φήμες των μελλοντικών τερματοφυλάκων για τη Μαδρίτη με παρακινούν»

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2017

"Μου αρέσει να μαθαίνω απ’τους Courtois και De Gea βλέποντάς τους στην τηλεόραση"

«Τον Cristiano τον πονάνε οι αποδοκιμασίες του Μπερναμπέου»

«Είμαι στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι»

Ο τερματοφύλακας της Μαδρίτης απάντησε στις κριτικές στο El Larguero: «Είμαι στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι». Και μίλησε για τους φιλάθλους: «Τον Cristiano τον πονάνε οι αποδοκιμασίες του Μπερναμπέου».


Σε ποιο περιοχή της Μαδρίτη ζείτε;

Στο Pozuelo.

Διαφέρει με την Κόστα Ρίκα, σωστά;

Ναι, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Δεν έχει τόσο πράσινο, αλλά είναι πολύ καλά.

Δεν σας βγαίνει να πείτε "Βέρος Pozuelo";

Όχι (γέλια). Αλλά είμαστε πολύ ευχαριστημένοι.

Δεύτερη σεζόν ως βασικός τερματοφύλακας της Ρεάλ Μαδρίτης. Τι είναι αυτό που σας λείπει περισσότερο απ’την Κόστα Ρίκα;

Η οικογένεια. Φυσιολογικά η οικογένεια σου λείπει αρκετά. Είμαι σε μια χώρα όπου έχω εξοικειωθεί πολύ καλά, ζω καλά και τρώω πολύ καλά.

Τι σας αρέσει περισσότερο στο φαγητό μας;

Μου αρέσει πολύ το χοιρινό, το ζαμπόν, το τυρί και το κρέας. Τα θαλασσινά επίσης. Είμαι εύκολος στη γεύση.

Είναι ευτυχισμένη η οικογένειά σας; Μερικοί ζουν στη Μαδρίτη, σωστά;

Ναι, ήρθαν 14 για επίσκεψη. Είναι όλοι στο σπίτι μου. Όταν κάνουν ένα ταξίδι, ταξιδεύουν αρκετοί. Είμαστε ευτυχείς όταν έχουμε ανθρώπους στο σπίτι. Έχουμε πάρτι κάθε μέρα: παίζουμε μπίνγκο, βλέπουμε μια ταινία... την Κυριακή επιστρέφουν στην Κόστα Ρίκα.

Που τους πήγατε την Κυριακή;

Στο χιόνι, που ορισμένοι δεν το ήξεραν. Πέρασαν πολύ ωραία. Στην Κόστα Ρίκα δεν υπάρχει χιόνι και δεν είχαν την ευκαιρία να δουν τόσο πολύ.

Αισθάνεστε αγαπητός απ’τους οπαδούς;

Ναι, απ’την αρχή. Οι οπαδοί με αγαπούν πολύ και πρέπει να’μαι πολύ ευγνώμων. Προσπαθώ πάντα να ανταποδώσω αυτήν την αγάπη με μια σπουδαία δουλειά στο γήπεδο.

Μοιάζει σα να μην είναι πρώτη η Μαδρίτη λόγω της ατμόσφαιρας στο Bernabeu ...

Πραγματικά σ’αυτό που δίνουμε προσοχή είναι αυτό που έχουμε μέσα. Πάντα μπορείς να βελτιωθείς και δουλεύουμε για να το κάνουμε. Σιγά-σιγά θα πετύχουμε τους στόχους μας. Αισθανόμαστε καλά και δυνατοί. Δεν θέλουμε να χάσουμε αυτό το συναίσθημα της ομάδας και θέλουμε να συνεχίσουμε να νικάμε.

Σας εξέπληξαν οι αποδοκιμασίες των οπαδών της Μαδρίτης στον Κασίγιας, στον Κριστιάνο...;

Είναι πράγματα που συμβαίνουν. Ήμουν νέος και δεν μ’εξέπληξε. Στο τέλος τις φορές που οι παίκτες και οι οπαδοί είναι ενωμένοι η ομάδα είναι πολύ πιο ισχυρή. Όταν οι οπαδοί έρχονται και μας υποστηρίζουν είναι μια ένεση για μας. Στο τέλος, αυτό είναι που θέλουμε.

Φαντάζεστε ένα Μπερναμπέου να ενθαρρύνει απ’το 1ο λεπτό;

Το έχω ζήσει. Όταν πρέπει να κάνουμε ανατροπή σε κάποιο ματς υπάρχει μια απίστευτη ατμόσφαιρα απ’τη στιγμή που κατεβαίνουμε απ’το λεωφορείο. Δεν μπορείς να δώσεις λιγότερα, επειδή έχεις επίγνωση του τι θέλουν οι οπαδοί. Εκτιμούμε το ότι είναι μαζί μας στο μέγιστο. Ξέρω ότι υπάρχουν φορές που τα πράγματα δεν πάνε καλά, αλλά σ’αυτές τις στιγμές είναι όταν χρειάζεσαι την στήριξη και να’σαι ισχυρότερος. Όταν κάναμε μια ανατροπή, οι οπαδοί ήταν απίστευτοι.

Σας εξέπληξε αυτό του Κριστιάνο απέναντι στην Σοσιεδάδ;

Αυτό που μας μεταδίδει ο Cristiano κι αυτό που λέει στον Ράμος, στον αρχηγό, είναι ότι θέλει όλους τους οπαδούς. Δεν αδιαφορεί που τον αποδοκιμάζουν. Τον πονάει να τον αποδοκιμάζουν, αλλά ξέρει ότι οι οπαδοί υποστηρίζουν. Προσπαθεί να βοηθήσει πάντα με τα γκολ.

Είδατε την αντίδρασή του ενάντια στο κοινό;

Δεν την έχω δει, αλλά μένω με την αίσθηση που αποπνέει στ’αποδυτήρια. Είναι δεσμευμένος με την ομάδα και θέλει να κερδίσει τίτλους όπως όλοι για να δώσουμε χαρά στους οπαδούς μας.

Με ποιον τα πάτε καλύτερα στ’αποδυτήρια;

Με όλους, έχουμε πολύ ωραία αποδυτήρια.

Με τον Casilla;

Ναι, τα πάω πολύ καλά. Οι άνθρωποι μπορεί να σκέφτονται ότι όχι. Η θεωρία όλου του κόσμου είναι ότι οι τερματοφύλακες πρέπει να τα πηγαίνουν άσχημα, αλλά λέω πάντα ότι πέρα ​​από παίκτες είμαστε ανθρώπινα όντα. Σ’αυτά τ’αποδυτήρια όλοι θέλουμε να τα πηγαίνουμε καλά.

Πώς είναι ο Ράμος; Φαίνεται ότι είναι ο αρχηγός;




Είναι ένας εξαιρετικός αρχηγός. Κάθε φορά που είναι δύσκολη η στιγμή προτάσσει το στήθος για να σταματήσει τις σφαίρες. Έχει μια πολύ ισχυρή νοοτροπία. Δεν είναι σύμπτωση όλα όσα έχει κάνει στην καριέρα του. Μας μεταδίδει αυτή την αυτοπεποίθηση και την ηγεσία.

Τον επηρέασε αυτό της Σεβίλλης;

Είναι δύσκολο. Δεν τον επηρέασε σε ποδοσφαιρικό επίπεδο, αλλά σε συναισθηματικό. Οι προσβολές δεν είναι ποτέ σωστό. Έχω ακούσει τον Ramos μέχρι και να τραγουδάει τον ύμνο της Σεβίλλης.

Ποιον θαυμάζετε περισσότερο στην προπόνηση της Ρεάλ Μαδρίτης;

Θαυμάζω πολλούς. Όλα είναι πολύ καλοί. Lukita Modric. Όταν θα γεράσω θα μπορώ να πω ότι έπαιξα μαζί του. Έχουμε τον Cristiano, που είναι ο καλύτερος. Ο Sergio είναι ένας εξαιρετικός στόπερ. Με εξέπληξε πολύ ο Pepe. Μπορώ να πω πολλούς ακόμα και να μην τελειώσουμε.

Ποιος εκτελεί καλύτερα τα φάουλ στην προπόνηση;

Αυτό είναι δύσκολο. Υπάρχουν πολλοί που ανταγωνίζονται. Ο Cris χτυπά πολύ καλά. Ο Ramos χτυπά πολύ καλά. Ο Μπέιλ, ο James, ο Kroos, ο Isco ... Έχουμε πάρα πολλούς παίκτες εκεί.

Πώς βλέπετε τον James ψυχολογικά;

Προφανώς, όταν ένας παίκτης έχει μια ενόχληση και δεν μπορεί να’ναι με την ομάδα σε κάνει να αισθάνεσαι άσχημα. Κι αν δεν παίζεις είναι φυσιολογικό να μην είσαι καθόλου ευχαριστημένος. Αυτός τους σέβεται πάντα όλους και προσπαθεί. Παρά την κατάσταση του ήταν ένα παράδειγμα. Όταν ο κόσμος δουλεύει, στο τέλος έρχεται η ανταμοιβή του.

Είναι δίκαιος ο Ζιντάν;

Πιστεύω πως ναι. Παίρνει τις αποφάσεις του και παίρνει την καθεμιά σκεπτόμενος τι είναι το καλύτερο για την ομάδα. Μια ομάδα είναι 25 παίκτες κι ο προπονητής δεν μπορεί να τους βάλει όλους. Ο Ζιντάν ήταν πολύ σαφής με όλους. Ανά πάσα στιγμή, ο καθένας μπορεί να παίξει. Ίσως να μην έχουν παίξει αυτό που ήθελαν, αλλά είχαν πάντα την ευκαιρία να παίξουν. Έχει όλο το ρόστερ να προπονείται στο μέγιστο.

Υπάρχουν κάποιοι που λένε ότι ο Morata παίζει λίγο ...

Είναι ένας άλλος καταπληκτικός παίκτης. Έχω πολύ καλούς συμπαίκτες. Για μένα όταν ένας παίκτης μπαίνει και δίνει τα πάντα κι όταν προπονείται και δίνει τα πάντα, έχει κερδίσει το σεβασμό όλων.

Είναι δίκαιος ο Τύπος με την ομάδα;

Είναι φυσιολογικό καθώς είναι άνθρωποι. Όταν κάτι πάει πολύ καλά υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να μην πάει καλά για να συζητήσουν το αντίθετο. Έχουμε όλοι ξεκάθαρο πού θέλουμε να φτάσουμε κι αυτό είναι που μας νοιάζει. Δουλεύουμε σκληρά και παλεύουμε για όλους τους τίτλους.

Ποια είναι η κύρια αρετή του Ζιντάν;

Ξέρει πώς να χειριστεί καλά την ομάδα. Τακτικά είναι προετοιμασμένος πολύ καλά, αλλά επιπλέον έχει αυτό το χάρισμα με τους ανθρώπους. Αν κάποιον τον ενοχλεί κάτι, έχει το ελεύθερο να μιλήσει μ’αυτό το πρόσωπο. Αυτά τα πράγματα βοηθούν πάρα πολύ τον παίκτη.

Πως τα πάτε με τον Florentino;

Τα πάω πολύ καλά μαζί του. Του είμαι πολύ ευγνώμων. Μ’έφερε στην Ρεάλ Μαδρίτης κι εκπλήρωσα τ’όνειρό μου, χάρη σ'αυτόν. Δεν είχε ποτέ μια κακή συμπεριφορά απέναντί ​​μου. Έτσι, είμαι πολύ ήσυχος.

Αλλά βρεθήκατε σ’ένα αεροπλάνο με προορισμό το Μάντσεστερ ...

Μίλησα ήδη αρκετά γι 'αυτό. Το μόνο που θυμάμαι απ’αυτό είναι ότι μίλησα με τη γυναίκα μου: «Από τώρα και στο εξής θα συμβεί ό, τι θέλει ο Θεός και δεν πρόκειται να ανησυχήσω για τίποτα. Θα’μαι όπου θέλει να’μαι ο Θεός». Τώρα εκπληρώνω τ’όνειρό μου να παίζω στην καλύτερη ομάδα στον κόσμο, να πηγαίνω για προπόνηση στο Valdebebas κάθε μέρα... Δεν ξέρω τι άλλο μπορώ να ζητήσω απ’τη ζωή.

Προσευχηθήκατε να μην φύγετε;

Πήγα στη σύζυγό μου, της είπα τι συνέβαινε, την άρπαξα απ’το χέρι και κάναμε μια προσευχή. Ζήτησα απ’το Θεό, τον Κύριο Ιησού, ν’αναλάβει τον έλεγχο της κατάστασης κι ότι εγώ θα αποδεχόμουν ό, τι θα γίνονταν. Δεν θα ανησυχούσα για το τι θα συνέβαινε. Θα ήμουν όπου ήθελε να’μαι αυτός. Ήταν μια απίστευτη χρονιά και κερδίσαμε το Τσάμπιονς Λιγκ. Όταν αφήνει κάποιος τα πράγματα στα χέρια του Θεού, τα πράγματα πάνε καταπληκτικά.

Προσεύχεστε κάθε μέρα;

Ναι, πρακτικά κάθε μέρα. Μία φορά την εβδομάδα έχουμε μια ομάδα με την οποία μελετάμε την Αγία Γραφή και μαθαίνουμε το λόγο του Θεού. Πάμε τις Πέμπτες, σας καλώ όλους να’ρθείτε. Προσπαθούμε να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά στο Θεό και να ζουν οι άνθρωποι μια ζωή γύρω από όλα όσα λέει. Ο Θεός έχει μια υπόσχεση για τον καθένα. Αλλά όλοι έχουμε μια υποχρέωση, που είναι η δουλειά. Ο Θεός μπορεί να μου δώσει έναν άγγελο και να μου πει ότι θα’μαι ο καλύτερος τερματοφύλακας στον κόσμο και να μείνω καθιστός, αυτός δεν θα εκπληρώσει την προϋπόθεση που έχει για μένα. Γι 'αυτό πρέπει να πληρώ την υποχρέωσή μου. Ξέρω ότι τα πράγματα έρχονται.

Όταν βλέπετε εξώφυλλα με τον De Gea ή τον Courtois σας θυμώνουν;

Το’χω πολύ σαφές. Εδώ θα φέρνουν πάντα τους καλύτερους στον κόσμο. Αυτό μου δίνει κίνητρο, γιατί αυτό σημαίνει ότι είμαι εδώ ανάμεσα στους καλύτερους. Γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που δεν είναι στο χέρι μου, αλλά θα αγωνιστώ γι’αυτά που είναι στο χέρι μου. Θέλω να’μαι εδώ πολλά χρόνια. Τα παίρνω όλα πολύ ήσυχα.


Είστε ένας γεννημένος ανταγωνιστής. Όταν ήταν ο Κασίγιας λέγατε: "Να με αφήσουν ν’ανταγωνιστώ"...

Ειλικρινά, σε περίπτωση που έρθει ένας άλλος τερματοφύλακας είναι δύσκολο γιατί τώρα έχω δύο απίστευτους συμπαίκτες που ανταγωνίζομαι μ’αυτούς. Αλλά δεν σκέφτομαι να κατεβάσω τα χέρια σε καμία στιγμή. Όποιος και να’ναι θ’ανταγωνιστώ με πίστη και θα προσπαθήσω να πιέσω τον εαυτό μου. Εκτός αυτού, μπορώ να μάθω απ’τους ανθρώπους. Ποτέ δεν θα κλειστώ απ’τους ανθρώπους. Μαθαίνω απ’τον Kiko, απ’τον Ρούμπεν, απ’τον Yopis, από κάποιον τερματοφύλακα της Castilla ...

Θα σας άρεσε να μάθετε απ’τον De Gea;

Μπορώ να μάθω απ’αυτόν τον παρακολουθώντας τον στην τηλεόραση. Επίσης απ’τον Courtois, απ’τον Buffon ... Απ’όλους.

Αισθάνεστε την αγάπη της χώρας σας;

Είμαι ευγνώμων, πάρα πολύ. Έφτασα με το στόχο να’μαι στην καλύτερη ομάδα στον κόσμο, αλλά ήρθα επίσης και με τη σημαία της χώρας.

Θα θέλατε να αποσυρθείτε στη Μαδρίτη;

Σίγουρα, ποιος δεν θα’θελε. Θα μου άρεσε. Γεννήθηκα για να παίξω στη Μαδρίτη γιατί είμαι εδώ (γέλια). Είναι μια ευλογία που έχω στη ζωή μου. Όντας στη Μαδρίτη είναι ένα προνόμιο και μια ευθύνη.

Πλέον δεν υπάρχει τρεμπλ για την Ρεάλ Μαδρίτης ...

Όχι, αλλά πρέπει να παλέψουμε για τους άλλους δύο τίτλους.

Ήταν μια αποτυχία ο αποκλεισμός απ’το Κύπελλο;

Όταν κάποιος έρχεται εδώ θέλει να κερδίσει όλα τα παιχνίδια. Δεν είναι κάτι ωραίο να αποκλείεσαι.

Είστε στο ίδιο επίπεδο με πέρυσι;

Ναι, είμαι πολύ ικανοποιημένος. Προπονούμαι πολύ σκληρά, με χαρά και δυνατό μυαλό, με πολλή επιθυμία να παίξω. Νιώθω εξαιρετικά.

Δίνεται η αίσθηση ότι ο Keylor βγαίνει λιγότερο από έβγαινε πριν απ’το τέρμα. Παρατηρείτε απώλεια αυτοπεποίθησης;


Όχι. Αυτή μπορεί να’ναι η αίσθηση. Κάθε μυαλό είναι διαφορετικό. Όταν κάποιος είναι μέσα στο γήπεδο συμβαίνουν πολλά πράγματα τα οποία δεν φαίνονται από έξω. Στο τελευταίο παιχνίδι βγήκα τέσσερις φορές. Είναι αποφάσεις που πρέπει να πάρεις σε μερικά δευτερόλεπτα.

Είστε ένας δυνατός άνδρας των αποδυτηρίων...

Εγώ προσπαθώ να βοηθάω τους συμπαίκτες μου μέσα απ’την ταπεινότητα. Μου αρέσει να μιλάω μαζί τους. Νιώθω πολύ άνετα έτσι.

Βάζετε κάπα όταν βγαίνετε στα μέσα ενημέρωσης μετά τα παιχνίδια;

Μου αρέσει να φοράω μια κάπα (γέλια). Ίσως να βγαίνω πιο σοβαρός, αλλά τώρα είμαι πολύ χαλαρός μ’αυτήν την αγέλη των λύκων (για τους δημοσιογράφους που είναι στο στούντιο).

Σας ενοχλούν οι κριτικές;

Όταν λένε ότι μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο στα γκολ είναι αλήθεια. Θέλω πάντα να κάνω κάτι περισσότερο. Σκέφτομαι πάντα ότι κάποιος θα μπορούσε να κάνει κάτι περισσότερο. Δεν είναι τίποτα καινούριο για μένα αυτά τα σχόλια.

Θα συνεχίζατε στη Μαδρίτη ως αναπληρωματικός;

Σκέφτομαι ν’αποσυρθώ μέσα στα επόμενα χρόνια. Προσπαθώ να φροντίζω καλά τον εαυτό μου και να κάνω ό, τι πρέπει να κάνω στο γυμναστήριο για να διατηρούμαι καλά. Ξέρω ποιος είναι ο βιότυπος μου του τερματοφύλακα. Έχω δει παίκτες μιας μεγαλύτερης ηλικίας απ’την δική μου που είναι καλύτερα σωματικά απ’τους νεότερους. Αυτό είναι το κλειδί. Δεν αισθάνομαι αδιαμφισβήτητος βασικός. Το πρώτο μου λάθος θα’ταν να το σκεφτώ. Σκέφτομαι πάντα ότι ανά πάσα στιγμή ο προπονητής μπορεί να δώσει την ευκαιρία σ’έναν συμπαίκτη, που αγωνίζεται κάθε μέρα, που με κάνει να’μαι καλύτερος.

Πώς βλέπετε τον Ίκερ;

Είναι ένας σπουδαίος τερματοφύλακας. Τον έχω δει σε μερικά παιχνίδια και είναι ένας τερματοφύλακας που τα πάει αρκετά καλά. Γι’αυτό ο κόσμος τον αγαπάει αρκετά.

Είναι για την εθνική;

Έχει περάσει πολλά χρόνια στην εθνική ομάδα και κέρδισε τα πάντα, επιπλέον, τα πάει πολύ καλά. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορεί να’ναι στην εθνική.

Ο Ίκερ ήταν λίγο στοργικός μαζί σας;

Έφτασα σε μια εποχή κατά την οποία η προσωπική κατάστασή του ήταν διαφορετική. Έπρεπε να’ναι με το μυαλό του στα πράγματα που είχε. Με μένα είχε πολύ σεβασμό. Δεν είχε καμία κακή χειρονομία μαζί μου, δεν μπορώ να το πω γιατί αν θα ήμουν ένας ψεύτης.

Ποια είναι η καλύτερη απόκρουσή σας, από τότε που είστε στη Μαδρίτη;

Το πέναλτι του Griezmann στο Calderón μου άρεσε πάρα πολύ. Για μένα ήταν μια επιβεβαίωση του Θεού. Υπάρχουν προφητικά δώρα. Την προηγούμενη μέρα ένας κύριος μου είπε ότι έπρεπε να ευχαριστήσω τον Θεό, γιατί επρόκειτο να μου δώσει την ευκαιρία να κάνω κάτι μεγάλο. Το να πιάσω αυτό το πέναλτι ήταν σαν να αισθανόμουν ότι ο Θεός μιλούσε σε μένα κι ότι ήταν εκεί μαζί μου.

Κι όταν λένε ότι ο Θεός είναι ο Μέσι;

Θεός υπάρχει μόνο ένας. Ο Θεός είναι ο Θεός. Εγώ βλέπω απίστευτους παίκτες, αλλά το να τους συγκρίνουμε με τον Θεό...

Ποιος είναι ο καλύτερος επιθετικός που αντιμετωπίσατε;

Ο Cristiano.

Και μετά;

Ο Μπενζεμά.


Και μετά;

Τι θέλετε να πω, αυτό που θέλετε ν’ακούσετε; Κοιτάξτε, υπάρχει ένας που μου αρέσει πολύ όπως είναι ο Cavani. Ούτε και πρόκειται να κρύψω το φεγγάρι μ’ένα δάχτυλο και να πω ότι ο Μέσι είναι άσχημος.

Πως σας φαίνεται η επιστροφή του Jesé στην Λας Πάλμας;


Αν αυτός δέχτηκε αυτή την επιλογή είναι γιατί ήταν μια θετική επιλογή για την καριέρα του. Είναι πολύ καλός άνθρωπος και του εύχομαι το καλύτερο. Χρειάζεται μια διάρκεια που ελπίζω να βρει και να δούμε τον αστέρα που είναι.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.