News Update :

powered by Agones.gr - livescore

José Coronado: «Αν πρέπει να επιλέξω τώρα μεταξύ Morata ή Cristiano, επιλέγω τον Morata»

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Των G. Pose και Α. Merida

Είναι ένας επικριτικός madridista που θεωρεί αδιαπραγμάτευτες τη μάχη και τη δέσμευση. Ο σκηνοθέτης José Coronado θέλει να μιλήσει για το ποδόσφαιρο.


Madridista σχετικά ικανοποιημένος;

Ικανοποιημένος αλλά πάντα επικριτικός. Η Μαδρίτη μας έδωσε πολλές χαρές. Γεννήθηκα στην Plaza de Chamberí και είμαι madridista όλη μου τη ζωή. Μου έχει δώσει πολλή ευτυχία, πιστεύω ότι τώρα είμαστε σε μια υπέροχη στιγμή, αλλά είμαι πολύ επικριτικός.

Γιατί;

Γιατί δεν είναι όλα το να μπει η μπάλα και να πάρουμε τους τρεις βαθμούς. Με το ποδόσφαιρο συμβαίνει το ίδιο με το επάγγελμά μου, που εκτός από διασκέδαση, έχουμε την υποχρέωση να συνεισφέρουμε κάτι στην κοινωνία και να’μαστε παραδείγματα κι αναφορές. Το ποδόσφαιρο που είναι το φαινόμενο που συγκινεί τις περισσότερες μάζες, έχει την υποχρέωση να συνεισφέρει στον τρόπο ζωής, στον τρόπο ύπαρξης.

Και;

Από τότε που μετατρέψαμε τη Μαδρίτη σε galáctico, υπήρξαν στιγμές πάρα πολλής αλαζονείας, του να’μαστε πάρα πολύ υπερήφανοι κι αυτό δεν είναι καλό.

Για να πολεμήσει ενάντια σ’αυτό η Μαδρίτη έχει τώρα τον Ζιντάν.

Ο Ζιντάν ήταν ο αγαπημένος μου ποδοσφαιριστής. Επιπλέον με το ότι ήταν ο τύπος με την περισσότερη κομψότητα στο άγγιγμα, με την περισσότερα ευφυΐα στο να βλέπει το παιχνίδι, στη συνέχεια, μετέδιδε μια ιπποσύνη κι έναν ανδρισμό πολύ καλά αντιληπτό που έχουν δείξει πολύ λίγοι. Στον Ζιντάν συγχωρείται μέχρι και η κεφαλιά στον Ματεράτσι. Πιστεύω ότι έχει υπάρξει ένας αξιοθαύμαστος τύπος τόσο προσωπικά όσο κι επαγγελματικά.

Ίσως η μόνη κατηγορία που του γίνεται είναι κάποια ευνοιοκρατία προς κάποιους παίκτες εις βάρος κάποιων άλλων όπως ο Morata.

Ο Morata έχει υπερβολική ποιότητα. Είναι ένας παίκτης που τον παρακολουθώ πολύ καιρό και επιθυμούσα να επιστρέψει. Μου μοιάζει ένα θεμελιώδες κομμάτι. Αν πρέπει να επιλέξω τώρα μεταξύ Morata ή Cristiano, επιλέγω τον Morata.

Πώς;

Ο Κριστιάνο είναι ένας παίκτης σαν την κορυφή ενός πεύκου. Πιστεύω ότι ήταν καλύτερος πριν τέσσερα ή πέντε χρόνια. Τα χρόνια έχουν περάσει και το ποδόσφαιρό του δεν έχει πλέον αυτή τη χαρά και δυσκολεύεται να ντριμπλάρει. Εδώ και κανά δύο χρόνια είμαι εναντίον του Cristiano λόγω του εγωισμού του και λόγω της εικόνας που μεταδίδει της απομόνωσης. Το ποδόσφαιρο είναι δουλειά της ομάδας κι αυτός πήγαινε πάντα ελεύθερος. Αυτό αλλάζει και το’χει λάβει υπόψη. Εδώ και μερικές βδομάδες το θέτει σε εφαρμογή και παίζει περισσότερο για την ομάδα. Αυτό τον κάνει να εξελίσσεται και μου αρέσει ξανά ως μεγάλος παίκτης που είναι.

Κάτι αλλάζει ...

Δεν μπορεί να’ναι στον κόσμο που ζούσε. Δεν μπορείς να πιστεύεις ότι είσαι όμορφος και πλούσιος κι ότι σε ζηλεύουν. Ακόμα κι αν το πιστεύεις δεν μπορείς να το λες, δεν μπορεί να εκφραστεί αυτό.

Ο Cristiano δεν φαίνεται ν’αμφισβητείται με όλα όσα έχει κερδίσει.

Σύμφωνοι. Αλλά τις Χρυσές Μπάλες θα τις είχε κερδίσει στη Σεβίλλη ή στη Βαλένθια; Πρόσεχε, τους τίτλους τους έχει κερδίσει στη Μαδρίτη. Με τη Μαδρίτη θα’βαζα γκολ μέχρι κι εγώ παρά την κακή φυσική κατάσταση που έχω. Στη Μαδρίτη υπάρχει μια μηχανή που δουλεύει στην υπηρεσία σου.

Η Μαδρίτη είναι μια ομάδα καταδικασμένη να κερδίζει πάντα.

Είναι καταδικασμένη επειδή έχει το μεγαλύτερο προϋπολογισμό και μια ιστορία που τους υποστηρίζει. Είναι αναγκασμένοι να κερδίζουν, φυσικά. Όταν είσαι στο υψηλότερο επίπεδο δεν υπάρχει ειρήνη σε κανένα επάγγελμα. Σε μένα συμβαίνει το ίδιο. Δεν έχω ειρήνη, κάθε μέρα δουλεύω, παίζω σα να’ταν το τελευταίο πράγμα που θα μπορούσα να κάνω. Δεν έχεις το δικαίωμα να’χεις ειρήνη. Έχουν την υποχρέωση να κερδίζουν κι αν δεν κερδίζουν, να χάνουν δίνοντας τα πάντα , επειδή η τύχη επηρεάζει επίσης, αλλά αυτό που δεν μπορεί να φανεί είναι μια οκνηρή ομάδα.

Πώς βλέπετε την κρίση στη Barça;

Εμένα μου αρέσει το πώς έχει παίξει η Barça όλα αυτά τα χρόνια. Μια μορφή του παιχνιδιού που μεταδόθηκε επίσης στην εποχή της στην εθνική Ισπανίας. Όταν έχασαν τον Xavi έχασαν μεγάλο μέρος της ουσίας και με τον Busquets τώρα δεν είναι το ίδιο. Για μένα το πρόβλημα που έχει η Barça είναι στη μεσαία γραμμή και στην άμυνα, γιατί στην επίθεση φαίνεται ότι έχουν περίσσεια με τρεις καταστροφείς που ανταποκρίνονται πάντοτε. Και στη συνέχεια παραδίνομαι στον Μέσι, επειδή φαίνεται ότι δεν να κάνει τίποτα επαγγελματικά και προσωπικά και είναι απαραίτητος. Βγάζεις τον Messi απ’τη Barca και χάνει τα μισά ματς, πράγμα που, αν βγάλεις απ’τη Μαδρίτη τον Κριστιάνο, δεν συμβαίνει με τίποτα.

Τι είδους οπαδός είναι Jose ο Coronado;

Εμένα το ποδόσφαιρο δεν μου αλλάζει τη διάθεση. Δεν μπορώ να το καταλάβω, δεν μπορεί να σημαδέψει τη ζωή σου. Είναι φανταστικό να το βλέπεις κι αν είσαι με φίλους καλύτερα, για το πικάρισμα, το υγιές παιχνίδι, αλλά όταν τελειώνει πρέπει να επιστρέψεις στη ζωή σου. Φυσικά, παραδέχομαι ότι με παθιάζει.

Κι αν συμπίπτει με την δουλειά σας;

Όταν συμπίπτει το γύρισμα μ’ένα ματς της Μαδρίτης μου βυθίζεται η ζωή. Τότε θα πάω με το τάμπλετ και στα διαλείμματα ψάχνω να δω αν μπορώ να βρω κάλυψη. Κι αν όχι, είμαι μεταξύ εκείνων που το γράφουν κι όταν φεύγω απ’τη δουλειά φοράω ωτοασπίδες και κράνος, και επιστρέφω στο σπίτι προσπαθώντας να μην μάθω τίποτα. Μοιάζω μ’ένα γαϊδουράκι με ωτοασπίδες μέχρι να φτάσω στο σπίτι μου και ν’αρχίσω να το βλέπω.

Έχετε παίξει ποδόσφαιρο;

Λίγο, γιατί, επιπλέον, ήμουν κακός. Ήμουν αμυντικός. Ήμουν ένας καλός σπρίντερ αλλά με πολύ μικρό βάθος και προσπαθούσα πάντα να μην περάσει κανείς.

Η καλύτερη Μαδρίτη που έχετε δει;

Πιστεύω ότι τώρα η Μαδρίτη έχει μια εντυπωσιακή ομαδάρα. Είναι είκοσι τόσοι παίκτες, όλοι βασικοί σε οποιονδήποτε ομάδα στον κόσμο. Η Μαδρίτη έχει τώρα τα πάντα. Το μόνο που λείπει είναι να μην αποσπάται η προσοχή των παικτών της. Κι αυτό δεν είναι εύκολο. Υπάρχουν πολλά πράγματα στη ζωή και είναι πολύ δύσκολο όντας τόσο μικρός να μην σε επηρεάζει.

Πως σας φαίνεται η διαμάχη με τον Μπενζεμά;

Ο Μπενζεμά με παθιάζει. Έχει περάσει δύσκολες φάσεις και η προσωπική ζωή του καθενός επηρεάζει. Έχει περάσει ένα περίεργο κεφάλαιο, τεράστιο, μ’εκείνο το βίντεο. Και το να σε βγάλουν απ’την εθνική της χώρας σου, θα πρέπει να’ναι τρομερό, θα πρέπει να πονάει πολύ κι από πάνω το γήπεδο αρχίζει να σε αποδοκιμάζει... Αλλά εμένα μου φαίνεται ότι ο Benzema είναι μια ιδιοφυΐα της μπάλας. Επίσης, πιστεύω ότι είναι ένας εργατικός τύπος, ταπεινός και προσπαθεί να φτάσει η μπάλα στα δίχτυα κι όχι μόνο να την βάλει αυτός.

Κατανοείτε ότι το Bernabeu αποδοκιμάζει τα ινδάλματά του;

Είναι σαφές ότι το Bernabeu είναι πολύ απαιτητικό. Έχουμε συνηθίσει να κερδίζουμε, και το είπα, αν δεν κερδίζουμε, θέλω να δω αίμα, θέλω να τα δώσετε όλα. Τότε δεν με νοιάζει η ήττα.

Είναι λίγο η φιλοσοφία που έχει βάλει ο Simeone στους παίκτες του.

Ακριβώς. Αυτό το πνεύμα της Atleti μου αρέσει. Έχει μειωθεί λίγο τώρα, επειδή έχουν αρχίσει να συνηθίζουν να’ναι εκεί ψηλά. Το έχουν πιστέψει κι αυτό είναι το πρόβλημα, ότι δεν μπορείς να το πιστέψεις ποτέ. Πρέπει να πας μέχρι θανάτου κάθε μέρα.

Στο ποδόσφαιρο υπάρχει κωμωδία ή είναι μόνο αγωνία;

Το ποδόσφαιρο είναι αγωνία, δεν βλέπω κωμωδία πουθενά. Το ποδόσφαιρο είναι μάχη, είναι ανθρώπινα όντα που ενώνονται ευγενικά μαζί για να τα καταφέρουν. Την κωμωδία την κάνουμε οι οπαδοί, αλλά αυτοί εκεί είναι μονομάχοι.




Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.