News Update :

powered by Agones.gr - livescore

«Είμαι δεύτερο πιάτο», λέει ο Isco κι Morata αστειεύεται: «Εγώ το επιδόρπιο»

Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

Isco και Morata μπήκαν για να δώσουν τη νίκη στη Μαδρίτη


Αναπληρωματικοί εναντίον της Βιγιαρεάλ, αλλά καθοριστικοί για την ανατροπή της Ρεάλ Μαδρίτης στο La Cerámica. Isco Alarcón και Álvaro Morata έπρεπε να περιμένουν τη στιγμή τους στον πάγκο, αλλά, όταν βγήκαν στο γήπεδο, έφαγαν το χόρτο για να δείξουν ότι είναι εκεί για να βοηθήσουν την ομάδα. Κάθε ευκαιρία είναι ένα δώρο που πρέπει να κερδηθεί στον αγωνιστικό χώρο. Κι αυτοί δεν σπαταλούν το δικό τους.


Οι κάμερες του «Η Επόμενη Μέρα» κατέγραψαν μια απ’τις πιο αστείες στιγμές της τελευταίας αγωνιστικής της Laliga. Καθισμένοι στον πάγκο, πριν ξεκινήσει το παιχνίδι κι ενώ ανακοινώνονταν η αρχική ενδεκάδα της λευκής ομάδας, ο Isco είπε μ’ένα χαμόγελο στο πρόσωπό, το ακόλουθο: "Είμαι δεύτερο πιάτο". Ο Morata, καθισμένος δίπλα του, συνέχισε το αστείο αμέσως και γελώντας επίσης, απάντησε «Κι εγώ είμαι το επιδόρπιο».

Και οι δύο πήραν με πολύ χιούμορ την παραμονή τους στον πάγκο και στο δεύτερο ημίχρονο κατέληξαν να’ναι καθοριστικοί έτσι ώστε να κάνει η Μαδρίτη την ανατροπή στο σκορ. Ο Isco αντικατέστησε τον Casemiro στο 58ο λεπτό και οι συνεισφορές του κατέληξαν να επανενεργοποιήσουν τη λευκή ομάδα. Ο Morata δεν ήταν λιγότερος κι αφού αντικατέστησε τον Μπενζεμά στο 77ο λεπτό, σκόραρε το νικητήριο γκολ πέντε λεπτά αργότερα.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas


Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.