News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Cristiano Ronaldo: "Δεν είμαι εδώ για να ικανοποιώ τους επικριτές μου"

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Του Mikel Sainz de Vicuña

«Ο Cristiano είναι ο Cristiano κι ο Messi είναι ο Messi», λέει

Για εκείνους που μιλούν για την παρακμή του απαντά: «Πάω κάθε μέρα στο κρεβάτι με καλή διάθεση»


Ο Κριστιάνο Ρονάλντο συνεχίζει να λαμβάνει τιμητικές διακρίσεις για το 2016. Το τελευταίο που αναγνώρισε τον Πορτογάλο ήταν το Dongqiudi, ένα κινεζικό μέσο που τον έχει τιμήσει μ’ένα τρόπαιο ως ποδοσφαιρικό MVP της περσινής χρονιάς μπροστά απ’τον Messi. Ο Κριστιάνο Ρονάλντο αναφέρθηκε στη μονομαχία του με τον Αργεντινό στη συνέντευξη στο εν λόγω μέσο, ​​μετά τη βράβευση του: «Προσπαθεί να κάνει το καλύτερο για την ομάδα του κι εγώ για τη δική μου. Είμαστε αντίπαλοι, γιατί παίζουμε σε διαφορετικά κλαμπ, αλλά όταν είμαστε μαζί έχουμε έναν αμοιβαίο σεβασμό. Έχω μια κανονική σχέση μαζί του. Οι άνθρωποι μας συγκρίνουν όλη την ώρα, είναι φυσιολογικό. Έχουν συγκρίνει μέχρι και τα παιδιά μας όταν γεννήθηκαν, στο σχολείο ποιος είναι πιο γρήγορος, πιο έξυπνος ... είναι μέρος της δουλειάς. Αλλά πιστεύω ότι δεν μπορείς να συγκρίνεις πράγματα. Ο Cristiano είναι ο Cristiano κι ο Messi είναι ο Messi. Και οι δύο είμαστε μεγάλοι παίκτες, οι ατομικοί και συλλογικοί τίτλοι μιλούν από μόνοι τους. Η σύγκριση; Δεν μου αρέσει να συγκρίνω, αυτή η λέξη δεν υπάρχει για μένα. Είμαστε διαφορετικοί, δύο άνθρωποι που κάνουμε τη δουλειά μας, μόνο αυτό».

Πολλή συζήτηση γίνεται επίσης για την υποτιθέμενη κακή στιγμή που περνά ο Κριστιάνο Ρονάλντο σ’αυτή την αρχή του έτους. Στο τελευταίο ματς πρωταθλήματος κόντρα στη Μάλαγα ακόμη κι ένας τομέας των οπαδών του Santiago Bernabeu έφτασε ν’αποδοκιμάσει τον Πορτογάλο. Υπάρχουν απόψεις που δείχνουν ότι όντας έτοιμος να κλείσει τα 32, ο madridista έχει αρχίσει την παρακμή στην καριέρα του. Ο Cristiano έχει απάντηση για τους επικριτές του: "Απλά, αυτό δεν με νοιάζει. Προσπαθώ μόνο να κάνω τη δουλειά μου, να’μαι ο ίδιος. Όλος ο κόσμος έχει ανθρώπους που τον μισούν, όχι μόνο εγώ. Είναι μέρος της δουλειάς. Πάω κάθε μέρα στο κρεβάτι με καλή διάθεση, ικανοποιημένος. Κοιμάμαι καλά κάθε βράδυ. Δεν είμαι εδώ για να ικανοποιώ τους επικριτές μου, είμαι εδώ για να ικανοποιώ τους οπαδούς μου, αυτούς που μου δείχνουν σεβασμό κι αγάπη, αυτούς που είναι μαζί μου συνέχεια. Αυτό είναι το πιο σημαντικό για μένα".

Με τη Ρεάλ Μαδρίτης να παίζει την πρόκριση στα ημιτελικά του Copa del Rey, στο Vigo, μετά την ήττα στο πρώτο παιχνίδι στο σπίτι, ο Πορτογάλος ποδοσφαιριστής συσπειρώνεται γύρω απ’τον τεχνικό του, Ζινεντίν Ζιντάν, παρά τις πρόσφατες αποτυχίες εναντίον των Σεβίλλη και Θέλτα. Ο Κριστιάνο Ρονάλντο δεν φείδεται επαίνων προς τη μορφή του προπονητή του, εδώ και λίγο περισσότερο από ένα χρόνο: «Όταν ήρθε στην ομάδα οι παίκτες είχαμε μεγάλο σεβασμό γι 'αυτόν ως παίκτης. Και τώρα ως προπονητής είναι το ίδιο. Δείχνει πάθος για το ποδόσφαιρο. Όταν έφτασε ο Ζιντάν άλλαξε τα πάντα. Είναι ένας πολύ επαγγελματίας προπονητής, πολύ ήρεμος. Ήταν αυτό που χρειαζόμασταν εκείνη τη στιγμή, άλλαξε τα πάντα. Γι’αυτό είχαμε την πορεία των 40 αήττητων παιχνιδιών. Κι ο μεγάλος υπεύθυνος γι’αυτό είναι ο Ζιντάν, γιατί άλλαξε τη νοοτροπία της ομάδας κι αρχίσαμε να κερδίζουμε όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του».

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο μιλά επίσης για τη στιγμή στην οποία θα βάλει τέλος στην εποχή του ως ποδοσφαιριστής: «Όταν υπέγραψα το νέο συμβόλαιό μου με την Ρεάλ Μαδρίτης είπα στη συνέντευξη Τύπου ότι δεν θα’ταν το τελευταίο μου συμβόλαιο στη Ρεάλ Μαδρίτης, επειδή ήθελα να παίξω μέχρι τα 41. Το έλεγα σοβαρά, αλλά ταυτόχρονα κι αστειευόμενος. Επειδή στο ποδόσφαιρο δεν μπορείς να εγγυηθείς τίποτα. Αν είμαι σε μια καλή φυσική κατάσταση, αν δεν έχω τραυματισμούς κι εξακολουθώ να’χω κίνητρα θα συνεχίσω μέχρι τα 35, 36, 37, 41, 45 ... δεν ξέρω. Τα πάντα εξαρτώνται απ’το μυαλό σου. Κι ελπίζω κάθε χρόνο να βρίσκω το κίνητρο για να παίζω ποδόσφαιρο γιατί είναι το πάθος μου και ό, τι μου αρέσει να κάνω».


Ερωτηθείς αν εκτιμά το να γίνει προπονητής όταν κρεμάσει τα παπούτσια, ο Κριστιάνο ομολογεί ότι «θα’ταν δύσκολο να γίνω προπονητής. Δεν το πιστεύω. Αυτή τη στιγμή, θα έλεγα όχι. Αλλά η νοοτροπία αλλάζει, δεν ξέρω αν στο μέλλον θα’χω την ίδια σκέψη. Τώρα επικεντρώνομαι μόνο στην καριέρα μου ως παίκτης».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.