News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Nacho: «Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το madridismo μου»

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

Του Miguel Ángel Lara

Είναι στη Μαδρίτη από τότε που ήταν ένα παιδί κι αισθάνεται χαρούμενος στο σπίτι του

Madridista από κούνια, ο Nacho διαβεβαιώνει ότι η Μαδρίτη είναι το μέρος που θέλει να’ναι σήμερα... κι αύριο.

"Το ν’ανταγωνίζεσαι με τους Ράμος, Πέπε και Varane σου δίνει μια βάναυση εμπειρία"

«Επιλέγεις μεταξύ πρωταθλήματος ή Τσάμπιονς Λινγκ; Και τα δύο ... και το Κύπελλο»

"Είμαι διαβητικός, προσέχω τρεις φορές περισσότερο"

Του διαγνώστηκε σε ηλικία 12 ετών και ζει με απόλυτη φυσικότητα



Η φράση σου μετά τον αγώνα ενάντια στην Leganés, που είπες ότι δεν θα περάσεις όλη τη ζωή σου παίζοντας 15 παιχνίδια έχει προκαλέσει συζήτηση.

Ακούγοντας ολόκληρη τη συνέντευξη, κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το περιεχόμενο αυτής της φράσης. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει το madridismo μου. Βρίσκομαι στο κλαμπ όλη τη ζωή μου. Εκεί όπου είμαι ευτυχισμένος είναι στη Ρεάλ Μαδρίτης κι αυτό που με κάνει να νιώθω καλά είναι να παλεύω για να’μαι βασικός, που είναι ό, τι έχω κάνει πάντα.

Ramos, Varane, Pepe...

Λέω εδώ και πολλά χρόνια ότι δεν είναι καθόλου εύκολο να ανταγωνίζεσαι μ’αυτούς, ειδικά όταν προέρχεσαι απ’την cantera. Το να βρίσκομαι δίπλα τους μ’έχει κάνει καλύτερο παίκτη, μαθαίνω περισσότερα πράγματα, γίνεσαι ισχυρότερος πνευματικά γνωρίζοντας ότι ανταγωνίζεσαι με τους καλύτερους. Η εμπειρία που παίρνεις είναι βάναυση και θα μου’ρθει καλά για το μέλλον. Ο ανταγωνισμός που έχω στη Ρεάλ Μαδρίτης είναι πολύ υψηλός. Το μικρό βήμα που πρέπει να κάνω είναι πολύ μεγάλο.

Η Μαδρίτη είναι πρώτη και φαίνεται να ζει πάντα στα πρόθυρα της κρίσης.

Η Μαδρίτη ζει εκτεθειμένη σε εξέταση, πλέον, όχι σε κάθε παιχνίδι, αλλά σε κάθε προπόνηση. Σε κοιτάνε πάντα με μεγεθυντικό φακό. Είμαστε πρώτοι, είμαστε ήρεμοι κι έτοιμοι ν’ανέβουμε καλά στην ανηφόρα που έρχεται τώρα.

Η απαίτηση αυτή φαίνεται στο ότι αμφισβητείται ο Cristiano λόγω δύο παιχνιδιών χωρίς να σκοράρει.

Δύο παιχνίδια χωρίς γκολ και φαίνεται να’ναι μοιραίο. Ο Cristiano είναι θυσία, αφοσίωση, πάλη ... Έχει γράψει ιστορία στον σύλλογο και η ανανέωση του το αναγνωρίζει. Χρυσή Μπάλα; Σίγουρα. Την αξίζει.

Πιστεύουν ότι παίζει άσχημα;

Είναι αλήθεια ότι είχαμε παιχνίδια που δεν ήταν πολύ φωτεινά, αλλά η ομάδα παίρνει τ’αποτελέσματα. Είμαστε πρώτοι, στο Champions League εξαρτόμαστε από μας...

Αλλά δεν θα μου αρνηθείς ότι πράγματα όπως της Βαρσοβίας είναι σπάνια.

Κι εμάς μας εξέπληξε επίσης ενώ νικούσαμε με 0-2. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε περισσότερες γκέλες όπως αυτήν, αλλά το ποδόσφαιρο τα’χει αυτά. Πρέπει να ξέρουμε πώς να σκοτώνουμε αυτά τα παιχνίδια. Δεν είναι εύκολο να’σαι τόσο καιρό χωρίς να χάσεις. Στο ντέρμπι φτάνουμε με τον ενθουσιασμό του να’χουμε κάνει καλά τα πράγματα, αλλά τώρα μετράει η εθνική.

Είναι δύσκολο για τον Ζιντάν να’ναι δίκαιος με τους Morata, Lucas, Nacho ...;

Το να’ναι στη θέση του, δεν πρέπει να’ναι καθόλου εύκολο. Το να’χει ένα ρόστερ στο οποίο κάθε παίκτης αξίζει περισσότερα λεπτά απ’όσα έχει. Το καθήκον μας είναι να του το κάνουμε πιο δύσκολο.

Η απουσία του Kroos;

Σκληρή, αλλά σίγουρα το ρόστερ είναι σε θέση να την ξεπεράσει.

Liga ή Τσάμπιονς Λιγκ;

Και τα δύο. Και το Κύπελλο.


Πώς είναι ο Nacho στο σπίτι, έχει πολλά στο μυαλό του αν δεν παίζει;

Είμαι ένα πολύ ήσυχο άτομο. Μου αρέσει να συζητώ τα πράγματα πολύ με την οικογένειά μου. Όταν περνάς μια περίοδο που δεν παίζεις περνάνε χιλιάδες πράγματα απ’το μυαλό σου και είναι πιο δύσκολο. Αλλά πάντα απ’την ηρεμία.

Τι σου έχει απομείνει απ’τις σπουδές στο INEF;

Δύο θέματα και στο θέμα του προπονητή, τα πρακτικά... Τώρα είμαι λίγο τεμπέλης και δεν έχω τελειώσει εδώ και δύο χρόνια. Μεταξύ των παιδιών, των ταξιδιών... Το λάθος ήταν να σταματήσω και τώρα μου κοστίζει. Αλλά σε διαβεβαιώσω για ένα πράγμα: θα το τελειώσω.

Πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν ότι Nacho είναι διαβητικός.

Ναι, έτσι είναι. Δεν είναι ότι το κρύβω, αλλά ήθελα να γίνει γνωστό με άλλο τρόπο, μέσα από κάτι πιο ιδιαίτερο, σ’ένα νοσοκομείο με παιδιά. Είμαι απ’τα 12 έτη, τα πάω καλά, προσέχω πολύ. Αν σαν ένας ποδοσφαιριστής πρέπει να φροντίζεις τον εαυτό σου, σαν ένας διαβητικός το κάνεις τρεις φορές περισσότερο.

Κάνεις κάτι ιδιαίτερο;

Όχι, όχι. Είμαι ένα φυσιολογικό άτομο. Είναι μια ασθένεια που υπάρχει, αλλά κάνεις σωστά τα πράγματα και φροντίζεις τον εαυτό σου μέχρι να’σαι καλύτερα.

Ξέρεις πόσα χιλιόμετρα έχεις φέτος στο ποδήλατο;

Δεν είναι πολλά. Παίζοντας και πηγαίνοντας στην εθνική κάνω λιγότερο ποδήλατο. Αλλά, όταν έχω ελεύθερο χρόνο είναι το πρώτο πράγμα που κάνω.

Οι τριλογίες που προτείνει ο Nacho

1. SANTIAGO POSTEGUILLO: "Αφρικανός", «Οι καταραμένες λεγεώνες» και «Η προδοσία της Ρώμης».

2. KEN FOLLET: «Η πτώση των γιγάντων», «Ο χειμώνας του κόσμου» και «Το άκρο της αιωνιότητας».

3. S.POSTEGUILLO: «Οι δολοφόνοι του αυτοκράτορα», «Μέγιστο τσίρκο» και «Χαμένη λεγεώνα»

Έχεις κάποια ειδική διαδρομή όταν βγαίνεις;

Ζω στην Alcala de Henares και μου αρέσει να πηγαίνω με την ομάδα των φίλων στο Φυσικό Πάρκο. Μου αρέσει πολύ κι όταν σταματήσω το ποδόσφαιρο θα αφιερώσω περισσότερο χρόνο.

Στο βουνό ή στους δρόμους;

Στο βουνό. Είμαι περισσότερο του ποδηλάτου του βουνού, αν κι έχω επίσης κι ένα αγωνιστικό.

Είσαι ένας καλός πρέσβης της Alcalá.

Έχω περάσει πολύ χρόνο εκεί. Όλοι οι φίλοι μου είναι από’κεί. Όταν μετακόμισα δίστασα να πάω στη Μαδρίτη, αλλά αποφάσισα με τη γυναίκα μου να μείνουμε, επειδή είχε τα πάντα εκεί. Η ζωή μου στην Alcalá είναι τέλεια.

Γιατί πρέπει να πας στην Alcala de Henares;

Επειδή είναι η κληρονομιά της ανθρωπότητας, το κέντρο είναι πολύ ωραίο, τρώνε πολύ καλά, υπάρχουν πολλά τάπας και η ατμόσφαιρα είναι πολύ καλή.

Σου αρέσει το ιστορικό μυθιστόρημα.

Ναι! Μου αρέσει πολύ, ειδικά εκείνα που αναφέρονται στην εποχή της Ρώμης.

@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.