News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Carvajal: "Αυτή η εθνική θέλει να κατακτήσει τον κόσμο"

Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Του Miguel Ángel Lara

Ατενίζει το μέλλον για τη Μαδρίτη και τη La Roja γεμάτος αισιοδοξία



Τα δάκρυα γέμισαν τα μάτια του Dani Carvajal όταν ο οπίσθιος μηριαίος του υποχώρησε  στον τελικό του Champions League. Κανείς δεν χρειάζονταν να του πει ότι το Euro χάθηκε, αλλά από εκείνη τη στιγμή άρχισε να κοιτά το μέλλον. Σήμερα, ο μπακ της Μαδρίτης και της εθνικής είναι ένα κανόνι, ένα φυσικό προμήνυμα ότι έχει κάνει τη λευκή δεξιά πτέρυγα ένα κανάλι ροής και του οποίου η αμυντική ωριμότητα τον μετατρέπει στο «2» της εθνικής. Στα 24 του, το μέλλον του είναι γεμάτο προκλήσεις και με προοπτική να’ναι πιο φωτεινό από ένα παρόν στο οποίο καυχιέται ήδη για δύο Champions League σε τρεις συμμετοχές του.

Πριν από δύο χρόνια ο Dani Carvajal ντεμπούταρε με την Ισπανία στο Παρίσι. Τι έχει αλλάξει σε αυτό το διάστημα;

Τον τελευταίο χρόνο δεν είχα τύχη με τους τραυματισμούς και δεν μπόρεσα να έρθω στην εθνική συνεχόμενα. Γι 'αυτό το να’μαι εδώ είναι ένας νέος ενθουσιασμός με ένα νέο προπονητή. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος για να φτάσω στο Παγκόσμιο της Ρωσίας δυνατά και με εγγυήσεις.

Ο δρόμος δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα: Ιταλία, τα ταξίδια σε Αλβανία και Ισραήλ...

Έτσι είναι. Με την Ιταλία θα το εκλάβουμε ως μια ωραία εκδίκηση, ως μια πολύ ωραία διπλή αναμέτρηση. Προσοχή όμως, δεν πρέπει να παραμελήσουμε τον όμιλο. Η Αλβανία είναι ισχυρή κι εκεί θα μας δυσκολέψει πολύ. Όπως και το Ισραήλ. Υπάρχουν μεγάλα ταξίδια, ομάδες που κλείνονται και θα πρέπει να δώσουμε το μέγιστο για να πάμε στο Παγκόσμιο Κύπελλο.

Μπορεί η Ισπανία να γίνει και πάλι αυτό που ήταν;

Ναι, γιατί έχουμε μια πολύ καλή βάση και πολύ καλούς παίκτες. Θα πρέπει να ανακτήσουμε αυτήν την επιθυμία να κατακτήσουμε τον κόσμο κι αυτή η εθνική θέλει να το κάνει. Μ’αυτή τη μικρή σπίθα θα το πετύχουμε.

Πριν από δύο χρόνια σε υποδέχτηκε ο Κασίγιας ως αρχηγός. Το βρίσκεις παράξενο, όπως ο Ramos, να κοιτάς γύρω σου και να μην είναι ο Ίκερ;

Είναι σαφές. Ο Ίκερ ήταν στην εθνική για πολύ καιρό. Για τους πιο παλιούς πρέπει να’ναι παράξενο, να μην τον βλέπουν ως αρχηγό μαζί μας. Αλλά, όπως είπε ο προπονητής, δεν υπάρχει καμία κλειστή πόρτα.

Είσαι μέρος του σκληρού πυρήνα του Lopetegui, αυτών των παικτών που κέρδισαν μαζί του το Κ 21 το 2013.

Έχω την τύχη να μοιράζομαι τ’αποδυτήρια με τον Julen. Μας έκανε πρωταθλητές στο Ισραήλ. Αυτό το ευρωπαϊκό Κ 21 ήταν υπέροχο, κυριαρχήσαμε. Ας ελπίσουμε να μπορέσουμε να επαναλάβουμε αυτές τις επιτυχίες στην ανδρών.

Η βάση εκείνης της ομάδας είναι εδώ ...

Πολλοί από εμάς προερχόμαστε από εκείνη την Κ 21 και πιστεύω ότι με παίκτες του μεγέθους και της εμπειρίας των Sergio Ramos, Piqué, Σίλβα, Ινιέστα ... μπορεί να γίνει ένα αρκετά ισχυρό μπλοκ.

Πώς πήρες το Euro;

Αρχικά, ήμουν σκασμένος. Ήμουν στην προεπιλογή και επρόκειτο να εκπληρώσω ένα όνειρο. Στη συνέχεια, πολύ νευρικός, δαγκώνοντας τα νύχια μου βλέποντας τα παιχνίδια και ενθαρρύνοντας την ομάδα μέχρι θανάτου. Η ήττα απ’την Ιταλία που μας έστειλε νωρίς στο σπίτι, ήταν μια απογοήτευση.

Τι πέρασε απ’το μυαλό σου όταν σου είπαν ότι χάνεις το Euro;

Γνωρίζω το σώμα μου, ξέρω πότε μπορεί να’χω κάτι ή πότε όχι και την ημέρα του τελικού του Champions League το είχα αφομοιώσει. Τη μέρα των εξετάσεων μου είπαν ότι επρόκειτο να το χάσω. Ήταν ένα μεγάλο πλήγμα, αλλά θα προσπαθήσω να πάρω τη θετική πλευρά. Έμεινα για δύο, τρεις εβδομάδες αναρρώνοντας, ξεκίνησα νωρίτερα την προετοιμασία από μόνος μου κι αυτό έχει παίξει κάποιο ρόλο στο πώς είμαι τώρα. Είμαι πολύ καλά σωματικά. Χάρη σ’αυτό μπορώ να’μαι σήμερα εδώ κάνοντας τη συνέντευξη μαζί σας.

Βλέπεις τον εαυτό σου ως βασικό σ’αυτή τη νέα εποχή;
Ούτε στο ελάχιστο. Υπάρχουν πολύ καλοί παίκτες: ο Juanfran, ο οποίος μπορεί να επιστρέψει, ο Sergi Roberto, ο Bellerín ... Θα παλέψουμε όλοι για να το κάνουμε δύσκολο στον προπονητή.

Είμαστε μάρτυρες του καλύτερου Carvajal;

Είμαι σε μια καλή στιγμή. Πλέον είμαι 24 χρονών και δεν είμαι το παιδί που ήρθε στην Μαδρίτη τρεις σεζόν πριν, το οποίο είχε πολλά λάθη, στο οποίο η πίεση θα μπορούσε να’χει το τίμημά της. Έχω ωριμάσει αρκετά, ιδιαίτερα αμυντικά, επιτίθεμαι με σαφήνεια. Και ναι, πιστεύω ότι είμαι καλύτερος παίκτης.

Σε τι πιστεύεις ότι έχεις βελτιωθεί ιδιαίτερα;

Συνεχίζω να παίζω με μεγάλη ένταση, επειδή το DNA μου είναι να πηγαίνω για όλα, αλλά τώρα έχω περισσότερο μυαλό. Μερικές σεζόν πριν πήγαινα περισσότερο οριακά, έπαιρνα περισσότερες κάρτες. Τώρα ελέγχω περισσότερο αυτές τις ενέργειες, βελτιώνομαι στην τοποθέτηση. Και στην επίθεση μετράω περισσότερο τις προωθήσεις για να αιφνιδιάσω στις σωστές στιγμές για να μπορώ να ξεδιπλωθώ υπό προϋποθέσεις.

Η Ευρώπη έμεινε με το στόμα ανοιχτό με το γκολ σου στη Νορβηγία.

Ήμουν καλά σωματικά, βρήκα τη μπάλα και είπα: πάμε μπροστά που θέλω να το κερδίσω αυτό. Και πήγε καλά.

Η πορεία σου δεν ήταν εύκολη: πήγες στη Γερμανία, γύρισες, ο ανταγωνισμός με τον Arbeloa και τον Danilo .. Για ποιο πράγμα είσαι περισσότερο περήφανος;

Πάνω απ’όλα που μπορώ να ανήκω στην πρώτη ομάδα της Μαδρίτης. Είναι ένα όνειρο που είχα από τότε που εντάχθηκα στην ομάδα στα 10 μου. Η ζωή και το ποδόσφαιρο σε δοκιμάζουν, περνάς δυσκολίες. Έπρεπε να φύγω απ’την Castilla για να μπορέσω να επιστρέψω, στη συνέχεια είχα μπροστά μου έναν μπακ που έχει κερδίσει τα πάντα, όπως ο Arbeloa, σταδιακά άρχισα να παίρνω τη θέση του βασικού, ήρθε ο Danilo, ήμουν στην προεπιλογή του Mundial, ο τραυματισμός πριν το Euro... Είναι δοκιμασίες που σε κάνουν πιο δυνατό.

Στα 24 σου έχεις ήδη δύο Ευρωπαϊκά Κύπελλα.

Δεν είναι άσχημη συγκομιδή! Ας ελπίσουμε να μπορέσω να πετύχω περισσότερα με τον καιρό. Και θα τους δώσω επίσης περισσότερη αξία. Έχω παίξει στη ζωή μου σε τρία Champions League κι έχω κερδίσει τα δύο. Φαίνεται κάτι εύκολο, αλλά δεν είναι ούτε στο ελάχιστο. Υπάρχουν μεγάλοι παίκτες στην ιστορία του ποδοσφαίρου που δεν έχουν ούτε ένα.

Κάτι έχει η Μαδρίτη μ’αυτή τη διοργάνωση...

Είναι η διοργάνωση αριστείας της Ρεάλ Μαδρίτης. Την περασμένη σεζόν το απέδειξε. Η Laliga ήταν πολύ δύσκολη, αν και στη συνέχεια αντεπιτεθήκαμε, αλλά στο Τσάμπιονς Λιγκ είμαστε πάντα εκεί. Στη συνέχεια, μπορεί να’ρθουν καλύτερα ή χειρότερα και είναι σαφές ότι δεν πρόκειται να κερδίζουμε πάντα, γιατί αυτό είναι το ποδόσφαιρο. Αλλά για τη Ρεάλ Μαδρίτης το Champions League είναι κάτι θαυμάσιο.

Αν έχεις να επιλέξεις σήμερα ανάμεσα στη Liga και στο Τσάμπιονς Λιγκ;

Θα ήμουν πολύ ενθουσιασμένος να κερδίσω τη Laliga γιατί δεν την έχω. Είναι το βραβείο της συνέπειας, της δουλειάς όλης της σεζόν. Θα’ταν ιδιαίτερο να κερδίσω το πρωτάθλημα και το Σούπερ Καπ Ισπανίας που είναι οι τίτλοι που δεν έχω.

Αυτή η Μαδρίτη μεταδίδει μια σταθερότητα που φαινόταν αδύνατη πριν από λίγο καιρό.

Είμαι πολύ ικανοποιημένος κάθε φορά που βλέπω την ομάδα. Βλέπω τους πάντες ικανοποιημένους, αυτόν που παίζει περισσότερο, αυτόν που παίζει λιγότερο. Κωπηλατούμε όλοι προς την ίδια κατεύθυνση. Εάν βγει κάποιος, μπαίνει ένας άλλο με περισσότερο ενθουσιασμό, όλοι προπονούμαστε παλεύοντας για μια θέση. Ο Ζιντάν έχει πετύχει να μην υπάρχουν βασικοί κι αναπληρωματικοί, ότι αυτοί που παίζουν να’ναι επειδή το’χουν κερδίσει.

Το σύνθημα του «μέχρι το τέλος» το κουβαλά μέσα του ο παίκτης της Μαδρίτης;

Ναι, στο διδάσκουν απ’την παιδική ηλικία κι εδώ υπάρχουν ιστορικές ανατροπές. Είναι μέρος της ουσίας της Ρεάλ Μαδρίτης. Την περασμένη σεζόν ανακτήσαμε αυτό το κομμάτι εναντίον της Βόλφσμπουργκ.

Αν μιλούσαμε για αντιπάλους...

Λοιπόν στην Laliga, η Barcelona και η Ατλέτικο Μαδρίτης πιστεύω ότι θα’ναι αυτές που θα παλέψουν με μας μέχρι το τέλος. Και στο Champions League υπάρχουν πολύ καλές ομάδες: αυτές οι δύο, η Μπάγερν, αυτή η Γιουβέντους, η Μάντσεστερ Σίτι ... Στο τέλος μένουν οι κλασικές για να παίξεις αναμετρήσεις ζωής η θανάτου και κάθε λάθος σε σκοτώνει.

Η εθνική έχει και πάλι madridista πλειοψηφία. Έχει αποβάλει η Μαδρίτη αυτό το κόμπλεξ που φαίνονταν ότι όλα αυτά που ήταν καλά ήταν στη Barcelona;

Αυτό πάει με τις γενιές. Η Barcelona έβγαλε μια πολύ καλή παρτίδα Ισπανών παικτών. Τώρα ανεβαίνει η δικιά μας της Castilla με τους Morata, Nacho, Jesé, Lucas, εμένα ... τώρα δίνουμε το δικό μας καρπό όντας πιο ώριμοι με 23, 24 ή 25 έτη. Είναι η ιδανική ηλικία για να αποδείξουμε το επίπεδο που έχουμε και να’ρθουμε στην εθνική.

Είναι αυτή η Μαδρίτη καλύτερη η θα’ναι καλύτερη στο μέλλον;

Έχουμε μια πολύ νεανική ομάδα, με πολύ νεαρούς παίκτες που είμαστε διαποτισμένοι απ’αυτό το σύλλογο, απ’την απαίτησή του. Υπάρχουν παίκτες για πρόκληση.

Ο Pique προκαλεί πολύ τη Μαδρίτη. Είσαι στην εθνική και πώς είναι η συμπεριφορά μαζί του;

Μου φαίνεται ένας καλός άνθρωπος, είναι πολύ αστείος, είναι πάντα χαρούμενος. Εδώ είναι ένας συμπαίκτης και η σχέση είναι φυσιολογική.

Δεν σε κουράζουν τόσα μηνύματα, όπως για την κλήρωση του Champions League...;

Ο καθένας είναι όπως είναι. Ας πουν ό, τι θέλουν για την κλήρωση. Αυτός που κερδίζει το Champions League είναι ο καλύτερος της διοργάνωσης. Εγώ σήκωσα το κύπελλο και δεν με νοιάζει ποιον αντιμετώπισα.

Για το τέλος. Ποιος είναι ο ιδανικός σου μπακ;


Ο Michel ήταν το είδωλό μου. Στη συνέχεια, όταν μεγάλωσα κι ανέλυσα καλύτερα τους αγώνες η αναφορά μου ήταν ο Φίλιπ Λαμ. Τον είδα σε πολλά παιχνίδια, έχω δύο φανέλες του. Μου αρέσει σαν παίκτης και τον παρακολουθώ πολύ.

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.