News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Lautaro Martínez: "Έχω μια προσφορά απ’τη Μαδρίτη"

Σάββατο 13 Αυγούστου 2016

Της Lorena González

Το μαργαριτάρι του αργεντίνικου ποδοσφαίρου ομολογεί ότι το λευκό σύνολο ενδιαφέρεται για τον δανεισμό του

«Έλαβα ένα προσχέδιο της Μαδρίτης το οποίο έλεγε ότι με ήθελε δανεικό»

«Το όνειρό μου είναι να παίξω στο Champions League, παρακολουθώ πολύ το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο και την la Liga»

«Suarez, Higuaín και Lewandowski είναι οι μεγάλες αναφορές μου»



Ο Lautaro Martínez (Bahia Blanca, Αργεντινή, 22/08/1997) είναι η νεαρή υπόσχεση του αργεντίνικου ποδοσφαίρου και δεν έχει περάσει απαρατήρητος για την Ρεάλ Μαδρίτης. Σκόρερ επιθετικός της Racing de Avellaneda, μόλις ανακηρύχθηκε ο καλύτερος παίκτης του τουρνουά Κ-20 που πραγματοποιήθηκε στη Βαλένθια. Η ρήτρα του είναι 8.000.000, έτσι για την ώρα η προσφορά των λευκών είναι για δανεισμό ενός έτους με οψιόν αγοράς.

Ερώτηση: Για όσους ακόμα δεν σε ξέρουν, πώς ορίζεσαι στο γήπεδο;

Απάντηση: Είμαι ένας επιθετικός με καλή τεχνική, μπορώ να παίξω τόσο στις πλάτες όσο και μπροστά στο τέρμα. Πεθαίνω για το κέντρο της επίθεσης, μόνος ή με παρτενέρ, αλλά η μεγαλύτερη δύναμή μου είναι μέσα στην περιοχή.

Ερ: Έχεις περιθώρια βελτίωσης;

A: Υπάρχει πάντα κάτι να μάθεις, αλλά πάνω απ’όλα πρέπει να βελτιώσω το αριστερό μου πόδι, το αδύναμο. Και να προσπαθήσω να τελειώνω πιο γρήγορα.

Ερ: Για όσους έχουν την τάση να συγκρίνουν, σε ποιον μπορεί να μοιάζει ο Lautaro;

Α: Παρακολουθώ πολύ τις κινήσεις του Falcao κι έχω καλή κεφαλιά, όπως ο Μάρτιν Παλέρμο. Αυτούς που παρατηρώ περισσότερο είναι οι Luis Suarez, Higuaín και Lewandowski.

Ερ: Πιστεύεις ότι είσαι πλέον έτοιμος για το άλμα στην Ευρώπη;

A: Αυτή τη στιγμή θα ήθελα παραμείνω και να συνεχίσω να μαθαίνω καθημερινά εδώ έτσι ώστε στη συνέχεια να’χω την Ευρωπαϊκή δυνατότητα. Εν τέλει, έφτασα στην Racing το 2014 και πιστεύω ότι είμαι ακόμα σε φάση προσαρμογής στην πρώτη κατηγορία. Προς το παρόν προτεραιότητά μου είναι να μείνω στην Racing.

Ερ: Η Ευρώπη είναι πάντα ο στόχος για τον Αργεντινό ποδοσφαιριστή;

A: Ναι, χωρίς αμφιβολία. Το όνειρό μου είναι να παίξω σ’ένα Champions League. Παρακολουθώ πολύ την la Liga κι όλο το ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο γενικότερα.

Ερ: Για το ενδιαφέρουν συλλόγων όπως η Ρεάλ Μαδρίτης για σένα, τι ξέρεις;

A: Είναι αλήθεια ότι απ’την Ρεάλ Μαδρίτης έλαβα ένα προσχέδιο στο οποίο έλεγαν ότι με προόριζαν για δανεικό για ένα χρόνο, με οψιόν αγοράς, αλλά η ρήτρα μου είναι πολύ υψηλή: οκτώ εκατομμύρια. Αν με θέλουν πραγματικά πρέπει να την πληρώσουν, διότι προς το παρόν η Racing δεν δέχεται αυτή την πρόταση. Είμαι σε συζητήσεις με τον πρόεδρο του συλλόγου μου κι ο προπονητής μου έχει ήδη πει ότι θέλουν να μ’έχουν.

Ερ: Κι απ’τις Ατλέτικο και Βαλένθια έχεις καμία είδηση;


Α: Απ’την Ατλέτικο δεν ξέρω τίποτα, αλλά η Βαλένθια, μετά τη μεταγραφή του De Paul, έχει την πρώτη επιλογή για τρεις ανήλικους της Racing: για τους Valenzuela, Mansilla και για μένα.

Ερ: Τι σε συμβουλεύουν στην Αργεντινή για το ενδιαφέρον της Μαδρίτης;


A: Ο πατέρας μου, ο οποίος ήταν ένας ποδοσφαιριστής, είναι ο καλύτερος σύμβουλος μου. Μου λέει να το απολαύσω, αλλά με υπευθυνότητα, να διατηρήσω την ταπεινότητα που είχα πάντα. Προσπαθώ να βελτιώνομαι κάθε μέρα και να μαθαίνω απ’τους μεγαλύτερους. Οι μικρές λεπτομέρειες είναι που κάνουν τη διαφορά.

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.