News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Jesé: "Στην PSG θα'χω περισσότερα λεπτά για ν'αποδείξω την ποιότητά μου"

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2016

Ο Zidane του'πε ότι "θα'ναι δύσκολο να παίξει περισσότερο" στην Real Madrid
       

Ο Jesé Rodríguez εμφανίστηκε στη συνέντευξη Τύπου στην παρουσίασή του ως παίκτης της Paris Saint-Germain. "Είμαι εξαιρετικά χαρούμενος που εντάσσομαι στην París Saint-Germain, που έχει μετατραπεί σε μια απ'τις πιο ανταγωνιστικές ομάδες στην Ευρώπη. Με ήθελαν πολλά ισπανικά club και κάποια αγγλικά, αλλά η παρουσία του Emery στην PSG με έπεισε. Ο Nasser El Khelaifi κι ο Patrick Kluivert κατέληξαν να με πείσουν".

Αντίο στη Real Madrid: "Μετά από 10 χρόνια στην Real Madrid έπρεπε ν'αλλάξω αέρα και να πάω σ'ένα club που θα μου επέτρεπε να εξελιχθώ ως παίκτης. Εδώ θα'χω περισσότερες ευκαιρίες, περισσότερα λεπτά για ν'αποδείξω την ποιότητα μου".

Ο Zidane:"Μου είπε ότι θα'ταν δύσκολο να παίξω περισσότερο, επειδή στη Madrid υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός. Εκεί έδωσα το καλύτερο και είναι ένα club που θα βρίσκεται πάντα στην καρδιά μου. Του εύχομαι το καλύτερο, αλλά όχι στην Ευρώπη, όπου εύχομαι να κερδίσω όλα τα παιχνίδια με τη νέα μου ομάδα".

Ο Emery:"Μοιράζομαι με το νέο μου club τις μεγάλες φιλοδοξίες για τα επόμενα χρόνια και θα'ναι μια μεγάλη ευχαρίστηση να δουλέψω υπό τις εντολές του Unai Emery. Είναι γνωστός για την ποιότητα της δουλειάς του, όχι μόνο στην Ισπανία, αλλά επίσης και στην Ευρώπη. Ανυπομονώ να κάνω ντεμπούτο σ'αυτή τη νέα πρόκληση στην καριέρα μου".

Θέση:"Μπορώ να παίξω στις τέσσερις θέσεις της επίθεσης. Είμαι στη διάθεση του προπονητή και θα δώσω τα πάντα".

Η Madrid του εύχεται "τύχη"

Η Real Madrid ανακοίνωσε επίσημα την πώληση του Jesé Rodríguez στην PSG. "Η Real Madrid C. F. και η Paris Saint-Germain έχουν συμφωνήσει την μεταγραφή του παίκτη Jesé Rodríguez. Το club θέλει να δείξει την ευγνωμοσύνη του γι'αυτά τα χρόνια αφοσίωσης κι επαγγελματισμού απ'την cantera μέχρι την πρώτη ομάδα και του εύχεται πολύ τύχη στη νέα θητεία του", ενημέρωσε το club.

Η PSG καλωσορίζει τον Jesé

Απ'τη μεριά της, η PSG ανακοίνωσε επίσης τη συμφωνία. "Η París Saint-Germain είναι στην ευχάριστη θέση ν'ανακοινώσει τη υπογραφή συμβολαίου 5 ετών με τον Jesé Rodríguez Ruiz. Ο Ισπανός επιθετικός θα'ναι με την ομάδα μέχρι της 30 Ιουνίου του 2021.

Ο Al-Khelaifi, πολύ ικανοποιημένος

"Είμαι πολύ χαρούμενος να υπογράφω τον Jesé για την PSG", είπε ο Nasser Al-Khelaifi, πρόεδρος της París Saint-Germain. Στις τελευταίες σεζόν, έχει επιβεβαιωθεί ως ένας απ'τους πιο υποσχόμενους παίκτες της Real Madrid και του ισπανικού ποδοσφαίρου. Μετά από επαφές με μεγάλους επιθετικούς, μετατράπηκε σε μια ισχυρή επιλογή για την PSG", είπε.

"Είναι ένας δημιουργικός και γρήγορος παίκτης, ποιότητες που συγκεντρώνουν οι μεγάλοι επιθετικογενείς παίκτες. Με τον Jesé, έχουμε περισσότερο από ποτέ, δυναμική για τις μεγάλες προκλήσεις του μέλλοντος, είμαστε έτοιμοι να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των οπαδών μας", δήλωσε.

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.