News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Danilo: «Απ’την στιγμή που με ήθελε η Μαδρίτη ποτέ δεν αμφέβαλα»

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Ο Βραζιλιάνος παρουσιάζεται στην Marca

«Δεν με ενδιέφερε το οικονομικό ή άλλα πράγματα, πάντα ήθελα να παίξω εδώ»

«Ταυτιζόμουν πάντα με τη Μαδρίτη, τη φανέλα της, τους παίκτες της ...»

"Έχω καταγράψει στη μνήμη μου το γκολ του Ρονάλντο στο πρώτο παιχνίδι του"

"Μίλησα με τον Neymar και το σεβάστηκε, ξέρει ότι είναι μια πολύ προσωπική απόφαση"

"Δεν θα γίνει απ’το πρώτο παιχνίδι, αλλά θα δείξω τι παίκτης είμαι"

"Μίλησα με τον Μπενίτεθ μέσω τηλεφώνου, νοιάζεται για μένα και με έκανε πολύ ευτυχισμένο"

«Έχω σχεδόν αναρρώσει, ελπίζω να συμμετέχω στην προετοιμασία από την πρώτη μέρα»


Δεν υπάρχει καμία πόλη που να θυμίζει στον Danilo το γοητευτικό Belo Horizonte, το οποίο άφησε ως έφηβος με εκατοντάδες όνειρα στο σακίδιο, το μέρος στο οποίο φροντίζει τον τραυματισμένο αστράγαλό του, με σκοπό να έχει ένα καλό ξεκίνημα στη Ρεάλ Μαδρίτης. Ο πλάγιος μπακ μας υποδέχεται στο ξενοδοχείο Ouro Minas, όπου ξεκουράζεται στη μοναξιά μεταξύ των θεραπειών, τρεις ώρες με το αυτοκίνητο από το σπίτι του στο Bicas όπου η οικογένειά του απολαμβάνει το νεογέννητο του, τον Miguel. Μόνος τόσες πολλές ώρες, η φαντασία του ταξιδεύει στη νέα του ομάδα και ομολογεί Μαδριλένος από μικρό παιδί.

Ερώτηση: Είσαι σε διακοπές.

Απάντηση: Λοιπόν ναι. Διακοπές 100%. Όλη μου η οικογένεια, η γυναίκα μου, ο γιος μου, είναι στο Bicas, είμαι μόνος εδώ, στο Μπέλο Οριζόντε, για να αναρρώσω απ’τον τραυματισμό μου στον αστράγαλο. Δουλεύω πρωί και βράδυ και σχεδόν έχω επανέλθει. Κάνω μυϊκή ενδυνάμωση. Όταν πάω στη Μαδρίτη ελπίζω να προπονηθώ, αν και δεν έχω πατήσει καθόλου στο γήπεδο. Θα έχει περάσει ένας μήνας απ’τον τραυματισμό.

Ερ: Έχεις ξεπεράσει την κακή γεύση που σου άφησε η απουσία σου απ’το Κόπα Αμέρικα;

Α: Ναι, ήμουν πολύ λυπημένος, επειδή είχα δουλέψει πολύ για να βρεθώ εκεί και ήμουν όλη τη χρονιά βασικός στην εθνική. Νομίζω ότι άξιζα να είμαι μέρος της ομάδας, αλλά δυστυχώς δεν μπορούσα. Έχω στόχο να επιστρέψω σύντομα.

Ερ: Το θετικό είναι ότι μπορείς να ξεκινήσεις τη σεζόν με τη νέα σου ομάδα.

A: Φυσικά, αυτό ήταν ένα από τα πράγματα που με ανησυχούσαν, είχα ήδη μιλήσει με τους ανθρώπους από τη Ρεάλ Μαδρίτης, για να έχω όσο το δυνατόν λιγότερες διακοπές και να μπορώ να αρχίσω το συντομότερο δυνατόν. Ως εκ τούτου, αυτός ο τραυματισμός είχε μια καλή πλευρά, θα ξεκινήσω απ’την αρχή, έτσι θα έχω τις ίδιες ευκαιρίες με τους άλλους παίκτες.

Ερ: Πώς φαντάζεσαι την άφιξή σου στη Μαδρίτη, την παρουσίαση σου, το Bernabeu ...;

A: Θα είναι μια πολύ ευτυχισμένη στιγμή για μένα, πολύ χαρούμενη. Είναι η πραγματοποίηση ενός ονείρου, μικρός πάντα έβλεπα τους Βραζιλιάνους παίκτες να πηγαίνουν στη Μαδρίτη, να πετυχαίνουν ... Φτάνοντας στην παρούσα φάση είναι το αποκορύφωμα ενός ονείρου. Νευρικός; Όχι, ήρεμος, ήσυχος, σκέφτομαι πολύ πώς θα είναι το πρώτο παιχνίδι μου, η προσαρμογή μου στο κλαμπ ... Η παρουσίαση αυτή είναι το κάτι άλλο, το λιγότερο κακό [γέλια].

Ερ: Έχεις μιλήσει με τον Μπενίτεθ;

Α: Ναι, μίλησα μαζί του λίγο στο τηλέφωνο, του είπα πως πήγαινε η ανάρρωσή μου, μιλήσαμε λίγο για την νέα πρόκληση. Ήταν λίγο, αλλά μου έδωσε να καταλάβω ότι νοιάζεται για μένα και αυτό μου έδωσε μεγάλη χαρά.

Ερ: Και μήνες πριν επικοινώνησες με τον Αντσελότι ή τον Florentino;
Α: Δεν μίλησα απευθείας μαζί τους. Ήταν κάτι πολύ ιδιαίτερο, επειδή η μεταγραφή μου έπρεπε να γίνει πολύ γρήγορα, έτσι δεν είχα πολύ χρόνο γι 'αυτό. Έπρεπε να αποφασίσω γρήγορα και δεν είχα επικοινωνήσει μαζί τους.

Ερ: Πώς θυμάσαι την πρώτη στιγμή που έμαθες ότι σε ήθελε η Ρεάλ Μαδρίτης;

Α: Πολύ καιρό πριν, έμαθα για το ενδιαφέρον στις ειδήσεις και στις εφημερίδες και ούτω καθεξής. Συγκεκριμένα ήταν τον Δεκέμβριο, όταν οι εκπρόσωποι μου ήρθαν στην Ευρώπη για να συναντηθούν με την Πόρτο για την ανανέωση και γι’άλλες προοπτικές. Εκεί, μίλησαν με ανθρώπους που συνδέονται με την Ρεάλ Μαδρίτης και μάθαμε για το ενδιαφέρον.

Αλλά μεταξύ του ενδιαφέροντος και της μεταγραφής πέρασε ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Έτσι, ήμουν πολύ ήσυχος, αλλά και πολύ χαρούμενος, γιατί κάθε παίκτης θα πρέπει να αισθάνεται πολύ περήφανος για την δουλειά του, αν τον καλέσει η Ρεάλ Μαδρίτης, ο μεγαλύτερος σύλλογος στον κόσμο. Για να παίξεις στη Μαδρίτη θα πρέπει να είσαι ο καλύτερος. Και αυτό ήταν πάντα το όνειρό μου.

Ερ: Ήξερες πάντα ότι θα παίξεις στη Μαδρίτη; Γιατί υπήρχαν πολλές μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες που ήθελαν να σε αποκτήσουν. Η Μπάγερν, η Μπαρτσελόνα, αγγλικές ομάδες ...

Α: Ναι, δεν είχα ποτέ αμφιβολίες. Από τη στιγμή κατά την οποία, υπήρχε ενδιαφέρον απ’τη Μαδρίτη και μετά μια επίσημη πρόταση, ήθελα να πάω εκεί. Δεν με ένοιαζε το οικονομικό ή άλλα πράγματα. Πάντα ήθελα να παίξω για τη Ρεάλ Μαδρίτης, μου άρεσε πάντα ο σύλλογος, ο Casemiro μου είπε εντυπωσιακά πράγματα.

Ερ: Αλλά ο Neymar προσπάθησε να σε πείσει να πας στη Μπάρτσα.

A: Είναι κάτι φυσικό, ήμασταν συμπαίκτες στη Santos για λίγα χρόνια, είχαμε μια νικηφόρα συνεργασία, είμαστε φίλοι ... Αλλά τώρα μιλάμε λίγο, ξέρει καλύτερα από τον καθένα ότι οι αυτές οι στιγμές είναι πολύ προσωπικές, ότι ο καθένας πρέπει να αποφασίζει για το μέλλον του. Φυσικά μου τηλεφώνησε, μιλήσαμε γι 'αυτό ... Αλλά δεν ήταν ένα πράγμα για το οποίο μιλούσαμε κάθε μέρα, μιλήσαμε μόνο μια φορά. Ήταν μια προσωπική απόφαση μου και την σεβάστηκε. Είμαστε πολύ καλοί φίλοι.

Ερ: Και γιατί ουδέποτε σκέφτηκες να πεις το «ναι» στην Μπάρτσα;

A: Υπάρχουν πράγματα, για τα οποία οι άνθρωποι δεν έχουν καμία εξήγηση, και ίσως αυτό ισχύει εδώ. Η Ρεάλ Μαδρίτης για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι η ομάδα με την οποία πάντα ταυτιζόμουν, ανεξάρτητα απ’το ποια ήταν καλύτερη κατά καιρούς, η Μπαρτσελόνα ή η Μαδρίτη. Είναι ο σύλλογος που πάντα μου άρεσε περισσότερο, μου άρεσε πάντα η φανέλα της Μαδρίτης, πάντα μου άρεσαν οι παίκτες της ... Δεν υπάρχει εξήγηση.

Ερ: Λοιπόν, είσαι Ρεάλ από την παιδική ηλικία;

Α: Ναι, έχω ένα πολύ στενό φίλο, που ονομάζεται David, και από μικροί πάντα μιλούσαμε και ονειρευόμασταν, «Μακάρι να παίξουμε για την Ρεάλ Μαδρίτης, όταν μεγαλώσουμε». Ήταν πάντα το όνειρό μας. Μια ανάμνηση; Πολλές φορές σκέφτομαι το ντεμπούτο του Ρονάλντο, ο οποίος σκόραρε ένα γκολ κατά την είσοδό του. Υποδέχτηκε την σέντρα απ’τα αριστερά και σκόραρε με ένα σουτ που αναπήδησε στο χορτάρι. Είναι ένα από τα παιχνίδια που έχω καταγράψει στο μυαλό μου επειδή ο Ρονάλντο ήταν ένα είδωλο για μένα. Δεν είχα ποτέ φανέλες, ούτε της Ρεάλ, ούτε κάποιου άλλου συλλόγου.

Ερ: Ανησυχείς για το ότι η Μαδρίτη κατέβαλε 30 εκατομμύρια για σένα; Ήταν μια απ’τις πιο ακριβές πωλήσεις στην ιστορία της Πόρτο.

A: Είναι κάτι το οποίο έμαθα καλά στην Πόρτο. Παρόλο η Ρεάλ Μαδρίτης έχει ένα ιστορικό, με σημαντικές μεταγραφές υψηλού κόστους, συνειδητοποιώ το ποσό που πλήρωσε η Ρεάλ για να με αποκτήσει και τι περιμένει από μένα. Αλλά το ξεκαθαρίζω ότι δεν θα το δείξω απ’την πρώτη ή την δεύτερη μέρα.

Γνωρίζω ότι πρέπει να το χτίσω από μέρα σε μέρα, προπόνηση με την προπόνηση. Ξέρω ότι κάποια στιγμή μπορεί να υπάρξουν ερωτήματα, αμφιβολίες, αλλά είμαι καλά προετοιμασμένος γι 'αυτό, με το πέρασμα του χρόνου θα δείξω τι παίκτης είμαι. Αλλά, όπως είπα, δεν αυτό πρόκειται να γίνει στο πρώτο ή στο δεύτερο παιχνίδι.

Ερ: Πες μου τι ξέρεις για την Ρεάλ.

Α: Ξέρω πολλά σαν οπαδός. Ο Casemiro μου λέει πάντα ότι είναι ένα κλαμπ όπου αντιμετωπίζει πολύ καλά τους παίκτες, όπου οι παίκτες και οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί ποτέ δεν σκέφτονται τίποτα άλλο εκτός από τη νίκη και αυτό είναι σημαντικό. Είναι ένα κλαμπ όπου οι απαιτήσεις είναι τεράστιες.

Το βλέπω σαν πρόκληση, μου αρέσουν οι προκλήσεις και τα πράγματα που σε πάνε στο όριο. Δεν γνωρίζω πολλά, θα έχω το χρόνο, αλλά γνωρίζω κάποια σαν οπαδός και με κάνουν να ανυπομονώ να ξεκινήσω.

Ερ: Με μια λέξη, τι είναι η Ρεάλ για σένα;

A: Ένα όνειρο.

Ερ: Ξέρεις τον ύμνο του δέκατου;

A: Έχω δει το βίντεο, οι παίκτες τραγουδάνε όλοι μαζί σε χορωδία [τραγουδά τη μελωδία]. Η χορωδία λέει «Hala Madrid και τίποτε άλλο» [γέλια].

Ερ: Τι σου έχει πει ο Lopetegui για τη Μαδρίτη; Πέρασε απ’τον σύλλογο ως παίκτης και προπονητής.

Α: Ναι, το γνωρίζω. Μίλησα πολύ με τον κ. Lopetegui κι επίσης με τον γυμναστή Juan Carlos. Είπε ότι είναι μια υπέροχη ομάδα, δεν θα μπορούσα να πάω σε ένα καλύτερο μέρος στον κόσμο απ’ότι η Ρεάλ Μαδρίτης. Αλλά από την άλλη πλευρά, επίσης, με προειδοποίησε για την ιστορία της, η οποία απαιτεί πάντα τη νίκη και το καλό επίπεδο. Αλλά αυτό μου το είπε στο τέλος, γιατί είναι πάρα πολύ συνηθισμένη η σκληρή δουλειά και η επιδίωξη της νίκης, είναι ένα φυσικό πράγμα για τους μεγάλους συλλόγους. Μου είπε εντυπωσιακά πράγματα για την Ρεάλ, με συμβούλεψε πώς να παίζω και πώς να κινούμαι, ξέρει καλά το μέρος.

Ερ: Με ποιον άλλο έχεις μιλήσει;

Α: Μίλησα με τον James  λίγο πριν από την υπογραφή. Μου είπε: «Dani, αν έχεις την ευκαιρία να έρθεις στην Ρεάλ Μαδρίτης, μη το σκέφτεσαι. Έλα». Έχουμε μια πολύ καλή σχέση.

Ερ: Πιστεύεις ότι το να παίζεις στη Μαδρίτη είναι μια άλλη διάσταση;

Α: Έτσι νομίζω, ότι είναι μια άλλη διάσταση, είναι ο μεγαλύτερος σύλλογος στον κόσμο. Για να γίνεις νικητής μέσα στη Ρεάλ Μαδρίτης, πρέπει να συνδέσεις αυτή τη γιγαντιαία διάσταση με ένα ήσυχο τρόπο, σαν να παίζεις στη γειτονιά σου.

Πιστεύω πως, αν κάποιος νιώσει όλη την ατμόσφαιρα και η ατμόσφαιρα τον επηρεάσει αρνητικά, τότε δεν θα αποδώσει. Εάν είσαι ήσυχος, ακόμα κι αν ξέρεις ότι υπάρχει μια μεγάλη ευθύνη και παίξεις ήρεμα, σαν να είσαι με τους φίλους σου, όλα θα πάνε καλά.

Ερ: Αλλά είσαι έτοιμος για μια τέτοια πίεση και τέτοιες απαιτήσεις; Γνωρίζεις ότι το κοινό της Μαδρίτης αποδοκίμασε τον Ζιντάν, τον Bale, τον Κριστιάνο, τον Μπενζεμά ...

Α:... Τον Κασίγιας [Πρόσθεσε]. Όπως είπα, χρειάζεται ηρεμία και υπομονή, τα πράγματα δεν πρόκειται να συμβούν απ’το πρώτο λεπτό του πρώτου αγώνα. Θα πρέπει να δουλέψω κάθε μέρα, κάθε βδομάδα, να μάθω πώς να προετοιμάζομαι για τους αγώνες του club, να προσαρμοστώ καλά στην πόλη, στο πρωτάθλημα, το οποία θα είναι διαφορετικό απ’το πορτογαλικό ... Και έτσι τα πράγματα θα πάνε καλά στο τέλος.

Ερ: Σε μια πρόσφατη συνέντευξη είπες ότι πριν από κάθε παιχνίδι έχεις «friozinho na barriga» (πεταλούδες στο στομάχι). Και πριν από το ντεμπούτο σου με τη Ρεάλ Μαδρίτης, τι θα συμβεί;

Α: Πριν από το πρώτο παιχνίδι, χωρίς αμφιβολία, θα είμαι πιο νευρικός, επειδή θα είναι ένα ντεμπούτο σε ένα τόσο μεγάλο σύλλογο. Θα είμαι λίγο νευρικός, αλλά στη ζωή μου δεν ξέρω να κάνω τίποτα άλλο από το να παίζω ποδόσφαιρο, έτσι έχω τη βεβαιότητα ότι απ’τη στιγμή που θα αγγίξω τη μπάλα θα είμαι ήρεμος.

Ερ: Πώς έζησες το φινάλε της σεζόν της Μαδρίτης; Υπέφερες απέναντι στη Γιουβέντους;
Α: Ναι, είδα τον αγώνα με μερικούς φίλους και υποστηρίζαμε την Ρεάλ Μαδρίτης, επειδή θα ήταν ωραίο αυτή η ομάδα να είχε πάρει το Τσάμπιονς Λινγκ. Την υποστήριξα ως οπαδός και πραγματικά υπέφερα. Επίσης, ήμουν με τον πατέρα μου, ελπίζαμε ότι θα προκριθεί, αλλά δεν ήταν δυνατό. Τώρα ετοιμάζομαι για το επόμενο έτος, ελπίζω να την βοηθήσω να κερδίσει το Champions League και πάλι.


Ερ: Έμεινες έκπληκτος με το γεγονός ότι ο Αντσελότι απολύθηκε;

Α: Το ποδόσφαιρο είναι συχνά άδικο. Ο κ. Αντσελότι ήταν πρωταθλητής Ευρώπης πριν από ένα χρόνο, αλλά το ποδόσφαιρο είναι πολύ απαιτητικό και η Ρεάλ Μαδρίτης, ακόμη περισσότερο. Δεν ήταν έκπληξη η απόλυση του επειδή σε αυτό το άθλημα, αν δεν φέρεις αποτελέσματα, φεύγεις.

Ερ: Τι έχει αποκτήσει η Μαδρίτη στο πρόσωπο του Danilo;
Α: Θα ήθελα να πω ότι θα δώσω ισορροπία στην ομάδα. Κατ 'αρχάς, ένας πλάγιος μπακ δεν πρέπει να δημιουργεί κίνδυνο στην ομάδα του, θα πρέπει δίνει ισορροπία και φυσικά εάν μπορεί να περάσει στην επίθεση και να σκοράρει ή να παρέχει ασίστ, είναι το πιο όμορφο πράγμα που μπορεί να κάνει. Αν μου αρέσει να αμύνομαι; Όχι, δεν μου αρέσει. Αλλά είναι αυτό για το οποίο εργάζομαι τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Σίγουρα σήμερα νομίζω ότι η καλύτερη άμυνα είναι η επίθεση. Αλλά αν μπορώ να προωθηθώ το κάνω, γιατί μου αρέσει.

Ερ: Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα σου;

Α: Το μειονέκτημα μου είναι, νομίζω λόγω του ύψους μου, τα ένας εναντίον ενός. Δουλεύω σκληρά για αυτό. Φέτος εγώ ο ίδιος επικεντρώθηκα σ’αυτό με τον κ. Lopetegui, επέμεινα πολύ, και χάρη σε αυτό θα βελτιώθηκα πολύ, αλλά θέλω να συνεχίσω να βελτιώνομαι. Δυνατό  σημείο μου είναι ίσως ότι θέλω να δίνω πάσες και ασίστ, μέσα σε μια ομάδα.

Ερ: Ξεκίνησες στον άξονα και πέρασες στα πλάγια. Τι θεωρείσαι?

Α: Πλάγιος, είμαι πλάγιος, είναι σίγουρα η θέση μου. Προφανώς, αν η ομάδα και ο προπονητής έχει μια έκτακτη ανάγκη και πρέπει να παίξω σε άλλη θέση, θα το κάνω ήσυχα. Και έπαιξα χιλιάδες φορές, αλλά η θέση μου είναι στην πλευρά, είναι όπου ειδικεύομαι, εκεί που δούλεψα τόσο πολύ και εκεί που θέλω να παίζω.
Ερ: Θα ξέρεις ότι με τον Μπενίτεθ υπάρχει λίγη σάμπα και πολύ δουλειά.

Συνεχίζεται...







Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.