News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο θέλει να είναι σαν τον Μπέκαμ

Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

Ο Πορτογάλος αστέρας θα συνεργάζεται πλέον με τον ιδιοκτήτη της Βαλένθια για την εκμετάλλευση των δικαιωμάτων της εικόνας του, λιγότερα από τα μισά εκ των οποίων τα'χει η Μαδρίτη, εστιάζοντας στην Ασία, την ήπειρο που κατακτήθηκε απ'τον Μπέκαμ


Πώς είναι δυνατόν ο ιδιοκτήτης μιας αντιπάλου ομάδας να είναι σε θέση να διαχειρίζεται τα δικαιώματα της εικόνας του ποδοσφαιριστή; Σε αυτή την συμφωνία δεν υπάρχουν χρώματα ή αίτια από αθλητικής άποψης. Η συμμαχία μεταξύ του Κριστιάνο Ρονάλντο (Ρεάλ Μαδρίτης) και της Mint Media, εταιρείας του Peter Lim (ιδιοκτήτης της Βαλένθια, με το 70% των μετοχών) είναι κάτι που υποθετικά θα επηρεάσει τον Κριστιάνο και τον Lim ... και την ίδια την Ρεάλ Μαδρίτης (διαχειρίζεται λιγότερα απ'τα μισά των δικαιωμάτων της εικόνας του Πορτογάλου). Και η Βαλένθια; Ο στόχος είναι η Ασία, μια ήπειρος κλειδί, που εξηγεί γιατί η Premier είναι το νο. 1 πρωτάθλημα στον οικονομικό τομέα, ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει στον αγωνιστικό χώρο.

Σε μια άτυπη συνομιλία του ο Javier Tebas, πρόεδρου της La Liga (πρώην LFP), είπε ότι τα 6.9 δις ευρώ , που επρόκειτο να λάβει για τρεις σεζόν η Premier League για τα τηλεοπτικά της δικαιώματα (τριπλάσια απ'της La Liga), ήταν λόγω της σημαντικής της παρουσίας στην αγορά της Ασίας, όντας πρωτοπόρος σ'αυτήν. Στην Ασία υπάρχουν πολλοί οπαδοί και μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από ό, τι μπορεί να έχουν άλλες αγορές στις οποίες η Ισπανία είναι το νούμερο ένα, όπως η Νότια Αμερική, η Κεντρική Αμερική ή η Αφρική.

Η Premier, με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τον Ντέιβιντ Μπέκαμ έκανε το άνοιγμα στην Άπω Ανατολή στη δεκαετία του 90. Από αυτούς τους σπόρους προήλθαν καρποί, όπως οι χορηγίες, του Ιάπωνα κατασκευαστή χρωμάτων Κανσάι, της Κατασκευαστικής Τράπεζας της Κίνας και της κινεζικής μάρκας ποτών Wahaha, ή αυτή που έχει η Everton στη φανέλα της, το σήμα κατατεθέν της ταϊλάνδέζικης μπύρας Chang. Μια μελέτη από την Brand Finance τοποθετεί του κόκκινους διάβολους ως την πιο πολύτιμη ομάδα στον κόσμο (1,070 δισεκατομμύρια ευρώ), μπροστά απ'τη Μπάγερν και τη Μαδρίτη, με έξι ακόμα αγγλικούς συλλόγους στην πρώτη δεκάδα της λίστας. Η Ρεάλ Μαδρίτης έφτασε λίγο μετά στην Ασία και, ίσως ως αποτέλεσμα, η Μαλαισία είναι η χώρα με τους περισσότερους οπαδούς της Ρεάλ στον κόσμο ... μπροστά από την Ισπανία.


"Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ανακοινώνω την πιο πρόσφατη συμφωνία μου με τη Mint Media, η οποία ανήκει στον καλό μου φίλο απ'την Σιγκαπούρη, τον Peter Lim και η οποία έχει πάρει τα δικαιώματα της εικόνας μου. Είναι μια στρατηγική κίνηση για μένα και την ομάδα μου, έτσι ώστε να πάμε το brand name «Κριστιάνο Ρονάλντο» στο επόμενο επίπεδο, ιδίως στην Ασία". Έτσι o Ρονάλντο εξήγησε, γιατί έγινε αυτή η κίνηση η οποία, σε πρώτη φάση, εξέπληξε, γιατί είναι μ'ένα «θεωρητικό» αντίπαλο.

Συμβόλαιο με τη Μαδρίτη μέχρι το 2018

Η Ρεάλ Μαδρίτης κατέχει λιγότερο απ'το 50% των δικαιωμάτων της εικόνας του Πορτογάλου, μια συμφωνία ευεργετική για τον Ρονάλντο, η οποία επίσης, προσφέρει στα ταμεία του συλλόγου. Πριν από δύο καλοκαίρια, όταν το «7» των λευκών ανανέωσε μέχρι τον Ιούνιο του 2018 με ετήσιες απολαβές, χωρίς τα μπόνους, 17.000.000 €, η διοίκηση των merengues δεν ανησυχούσε πάρα πολύ με το «μέγεθος» του μισθού του, γνωρίζοντας ότι θα μπορούσε να το ανακτήσει μέσω των δικαιωμάτων της εικόνας του. Από τώρα και στο εξής, όπως αναφέρεται στη δήλωση του CR7, έχει περάσει "στο επόμενο επίπεδο".

Ο Peter Lim έφτιαξε την περιουσία του - το Forbes τον τοποθετεί στην λίστα με τους 700 πλουσιότερους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο- ως χρηματιστής μ'έναν συγκεκριμένο προορισμό στις επενδύσεις του. Λάτρης του αθλητισμού, διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο θεματικών μπαρ στην Ασία με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για 5 χρόνια και περίπου πριν από 1 χρόνο απέκτησε το 70% των μετοχών της Βαλένθια. Το τελευταίο εγχείρημα του ονομάζεται Κριστιάνο Ρονάλντο, το οποίο αναμένεται να απλώσει το χέρι του Jorge Mendes σε μια αγορά που κυριαρχούσε ο David Beckham, ο ποδοσφαιριστής που αφού αποσύρθηκε περιόδευσε στη Νότια Κορέα, στην Κίνα, στο Χονγκ Κονγκ, στο Βιετνάμ, στη Μαλαισία και στη Σιγκαπούρη για την προώθηση του «δικού του» ουίσκι Haig Club και που μήνες πριν έκανε το ίδιο στο Μακάο και στη Σιγκαπούρη για λογαριασμό του καζίνο Las Vegas Sands.
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.